Zo hoort het toch ook! Beter dan dat vieze natte weerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
Da's zielig!
Dit wordt een mooie dagik voel het nu al! Al is het hier wel weer tyfuskoud, het vriest
!
Och gossie!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Ik moet zo meteen de grote mensen wereld in. De echte wereld zeg maar met echte mensen.
In gedachten loop ik dan naast je. Misschien vind je het dan wat minder eng.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Ik moet zo meteen de grote mensen wereld in. De echte wereld zeg maar met echte mensen.
Ik ben er voor je.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Ik wil sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo hoort het toch ook! Beter dan dat vieze natte weer
Je kunt het! Ik moet er over 2 uur ook weer heenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Dat is wel geruststellend. Ik moet alleen proberen niet te praten. Ziet er zo geflipt uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In gedachten loop ik dan naast je. Misschien vind je het dan wat minder eng.
Liever dat ik zeiknat ben dan onderkoeldquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo hoort het toch ook! Beter dan dat vieze natte weer
Ja. De Greiden ook. Creepy.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehh, de Greiden? Woon jij ook in Heerenveen?
Hey, mijn vriend ookquote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En het enge is. Ik doe een 2e graads leraren opleiding Geschiedenis.
Nee. Zwolle.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, mijn vriend ookIn Leeuwarden?
quote:
Ouchquote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, mijn vriend ookIn Leeuwarden?
Het vervolg erop?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
FlappieNog niet gehoord dit jaar.
Wel het vervolg erop.
Tuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja echt. Ik dacht nu kan ik een leuk meisje tegen komen via fok en haar verleiden. Sukkeltje.
Is het natte sneeuw?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuw is te snel om te fotograferen!
Ja dat zag ik al, wij zijn cool.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef ynuhh het volgende:
Your musical compatibility with xBreathtaking is SUPER
Tof!
NEEquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al, wij zijn cool.
[..]
NEE!
Ja. Flappie Jr. zingt dan en zeikt over Youp.quote:
Witte sneeuw, dan?quote:
Pleonasme.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
Of een pleonasme. Ik ben even in de war.
Tautologie enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
Pleonasme.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft dat met die blokjes te maken?quote:
watquote:Donderdag is het bewolkt en ook dan sneeuwt het van tijd tot tijd. Uiteindelijk moet dat op veel plaatsen een sneeuwdek van enkele centimeters opleveren.
Volgens de ANWB (quote:
Nooo, ik wil ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn uitzicht () op dit moment:
[ afbeelding ]
Waarom heeft dat huis zo'n rare kleur?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn uitzicht () op dit moment:
[ afbeelding ]
Neuh. Totaal niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft dat met die blokjes te maken?
Ze hebben het pas geverfdquote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom heeft dat huis zo'n rare kleur?
Toen was het een opvang voor verslaafden?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben het pas geverfdhet stond eerst leeg, en nu moeten het kantoorpanden worden.
Dit is beter dan het hiervoor was hoor!
Wat, dan raak ik ingesneeuwd.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens de ANWB () 5-15cm sneeuw, het maximum van 15 komt in het midden van het land
Het ziet er zo raar uit. Allemaal normale kleuren en dan dat ineenkeer.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben het pas geverfdhet stond eerst leeg, en nu moeten het kantoorpanden worden.
Dit is beter dan het hiervoor was hoor!
Joah vind ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het ziet er zo raar uit. Allemaal normale kleuren en dan dat ineenkeer.
Dan hebben ze het best netjes gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah vind ik ook.
Hiervoor was het echter zo:
[ afbeelding ]
Dat was al helemaal niet om over naar huis te schrijven.
Oke, dan was dat andere beterquote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah vind ik ook.
Hiervoor was het echter zo:
[ afbeelding ]
Dat was al helemaal niet om over naar huis te schrijven.
HUISWERKquote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Nooit sneeuwt het in dit land.
Nooit hoef ik relatief veel gebruik van het OV te maken.
Nooit hoef ik vroeg tentamens te maken.
EN JA HOOR ALS HET DAN GEBEURT VALT HET SAMEN JA JOHHHHHHHHHH
Ik voel met je mee bro. Maar je moet nu weg van fok en gaan leren.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
ECHT WEL 2005 DIK PAK SNEEUWquote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Jij bent echt gek. alle ramen en deuren dicht mens. Laat geen kou binnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuw in mijn handen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er uit als sneeuwpopsneeuw. Van die plaksneeuw, weet je wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuw in mijn handen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent echt gek. alle ramen en deuren dicht mens. Laat geen kou binnen.
Ja het is perfecte sneeuwbal/sneeuwpop sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ziet er uit als sneeuwpopsneeuw. Van die plaksneeuw, weet je wel!
Ja ik ook over een halfuurtje hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck me. Ik moet zometeen naar buiten met deze kou.
Misschien door de aders die daar lopen. En met de val van de schaduw waardoor het samen groen overkomt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom dat ene stukje van m'n hand groen lijkt.
Mietje.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck me. Ik moet zometeen naar buiten met deze kou.
Ja ik moet nog douche en om 2 uur gaat de gemeente dicht. Dus ik moet zo wel gaan. Maar ik stel het telkens uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook over een halfuurtje hoor! EN HIER SNEEUWT HET ZELFS!
Ja zoiets dacht ik ook al, maar het ziet er zo apart uit. Meer alsof iemand me geknepen heeft ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Misschien door de aders die daar lopen. En met de val van de schaduw waardoor het samen groen overkomt.
Ik heb om 1 uur afgesproken en ik moet een kwartier fietsen en ik moet nog douchen en eten.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik moet nog douche en om 2 uur gaat de gemeente dicht. Dus ik moet zo wel gaan. Maar ik stel het telkens uit.
Demonen in huis die je blauwe plekken geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook al, maar het ziet er zo apart uit. Meer alsof iemand me geknepen heeft ofzo!
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is perfecte sneeuwbal/sneeuwpop sneeuw!
You win.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb om 1 uur afgesproken en ik moet een kwartier fietsen en ik moet nog douchen en eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |