mja kan het wel begrijpen hoor. bij ons waren er altijd mensen die zich niet in bedwang wisten te houden. oftewel die werden laveloos in de bosjes gevonden.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik drink graag alcohol, dat geef ik toe.
Maar ik ga niet op zo'n verplichte avond, met mensen waar ik helemaal geen zin in heb, een borrel doen!
ahahaha, dat lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kan het wel begrijpen hoor. bij ons waren er altijd mensen die zich niet in bedwang wisten te houden. oftewel die werden laveloos in de bosjes gevonden.
tja dan is het niet gek dat er geen alcohol meer geschonken wordt
Mooie avaterquote:
quote:
Hey kleine,quote:
Jij bent anders ook aardig klein vriend!quote:
pfft, klein maar fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij bent anders ook aardig klein vriend!
Ik ga je een hint geven..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, klein maar fijn
heb het daar boven tenminste niet zo koud !!!
ja maar warmte blijft ook in dalen hangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik ga je een hint geven..
Warmte trekt naar:
1) beneden
2) boven
zoiets heb ik ook. wij zitten hier soort van gedetacheert, krijg net een uitnodiging tot de kerstborrel en ophalen kerstpakket.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ahahaha, dat lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee!![]()
Met een hoop mensen die er komen heb ik gewoon niets, of niets meer....
De mensen waar ik een borrel mee zou willen drinken,
dat doe ik wel lekker buiten het werk om
Dus jij moet tussen lange mensen staan?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar warmte blijft ook in dalen hangen
ik ben gedetacheerd en krijg alsnog kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook. wij zitten hier soort van gedetacheert, krijg net een uitnodiging tot de kerstborrel en ophalen kerstpakket.
2 dingen zijn hieraan fout,
1# ze schenken geen alcohol, dus wat nou borrel ?
2# we zijn gedetacheerd, en krijgen geen kerstpakket.
jah hangjasquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dus jij moet tussen lange mensen staan?
FAIL, een kerstborrel zonder borrelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook. wij zitten hier soort van gedetacheert, krijg net een uitnodiging tot de kerstborrel en ophalen kerstpakket.
2 dingen zijn hieraan fout,
1# ze schenken geen alcohol, dus wat nou borrel ?
2# we zijn gedetacheerd, en krijgen geen kerstpakket.
Ook van je werkgever waar je nu zit?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben gedetacheerd en krijg alsnog kerstpakket
weet niet of ik er 1 krijg vanuit bredaquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ook van je werkgever waar je nu zit?
(dus je krijgt er 2?)
quote:
wat is het nu ...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]dat was geen klacht hoor kleintje!
(ik ben niet klein!)
(eigenlijk wel)
1.65 ..........................quote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat is het nu ...
wel of niet klein
het is idd één grote fail! ze zoeken het maar uit , stank voor dank noem ik het.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
FAIL, een kerstborrel zonder borrel![]()
Same here, vorige bedrijf kreeg ik wel een kerstpakket (totaal 2 dus, 1 van mijn detacheringsdingesdinges)
ok ben je kleiner dan mijquote:
quote:
jouw toetsenbord doet raar ....quote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
ik heb echt zo'n zin om te werken vandaag
..huh volgens mij klopt hier iets niet
klein zijn is idd niet ergquote:
whehehehequote:
tot 19:00 kerstborrel, dan naar huis en niks doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef NBT het volgende:
het is al half 11 !![]()
beter gaat de tijd vet hard!![]()
Jullie nog plannen vanavond?
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:
Heul klein zelfs!quote:
ja dat jij 2 meter bentquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is idd één grote fail! ze zoeken het maar uit , stank voor dank noem ik het.
kan ook jahquote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad!
en maar afvragen waarom er "zo weinig" mensen komen toch?
Ik laat mijn kerstpakket wel ophalen door een collega ofzo die wel gaat hahaha
bankhangen of achter mn pcquote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef NBT het volgende:
het is al half 11 !![]()
beter gaat de tijd vet hard!![]()
Jullie nog plannen vanavond?
hahaha, ja das mooi geregeld zoquote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad!
en maar afvragen waarom er "zo weinig" mensen komen toch?
Ik laat mijn kerstpakket wel ophalen door een collega ofzo die wel gaat hahaha
Dan maar 2 uur alleen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ook jah
maar anders moet ik hier 2 uur alleen zitten
whehehehe, wij hebben een beetje het zelfde idee...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bankhangen of achter mn pcoh en eerst eten bij mn ouders
scheelt weer afwas hehe
jong, ik en alleen zitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan maar 2 uur alleen hoor![]()
Filmpje aan...![]()
Ik heb echt een hekel aan die verplichte rot dagen!
haha , nou met kerst komt er ook nog drank in het spel voorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
whehehehe, wij hebben een beetje het zelfde idee...
Toevallig ook met kerst?
verplicht = Failquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan maar 2 uur alleen hoor![]()
Filmpje aan...![]()
Ik heb echt een hekel aan die verplichte rot dagen!
Tuurlijk, maar ga je dan ook lekker makkelijk langs ouders?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , nou met kerst komt er ook nog drank in het spel voor
Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 16 december 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)istmas-sales-battle/
hahahopen dat ratm wint
WTF ???quote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
ben benieuwd wat ik dit jaar krijg voor kerstpakket, vorig jaar hadden ze een pakket lego gekregen.
jij gaat eerder voor xfactor ?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding
Lego? WTF gast!?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
ben benieuwd wat ik dit jaar krijg voor kerstpakket, vorig jaar hadden ze een pakket lego gekregen.
LOLquote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
xfactor?!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij gaat eerder voor xfactor ?
nee ik bedoel als ik zou kunnen kiezen voor de nr1 van de top40 tussen xfactor en rage against the machine, zou ik echt voor de laatste gaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
xfactor?!
Ik kijk bijna nooit tv man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik bedoel als ik zou kunnen kiezen voor de nr1 van de top40 tussen xfactor en rage against the machine, zou ik echt voor de laatste gaan.
geniaal toch op de radio horen:
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
quote:
quote:
jah dat heb ik zelf niet gekregen, dat gaven ze vorig jaar bij het bedrijf waar ik nu voor werk, vorig jaar heb ik een pakket van ikea gekregenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Lego? WTF gast!?
Vorige jaar was ik lui, ik heb mijn kerstpakket niet eens opgehaald wheheheh
whehehe das nog es een baanquote:The Faroe Islands are an island group situated between the Norwegian Sea and the North Atlantic Ocean, approximately halfway between Scotland and Iceland. Their national football team is playing with European national teams on pitch located next to the sea. There's also a guy in a boat that collects the balls that fall into the sea during a match.
3 jaar geleden kregen wij een vaas. leek net een ding voor op je wc. speciaal ontworpen door een of andere gek.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
[..]
jah dat heb ik zelf niet gekregen, dat gaven ze vorig jaar bij het bedrijf waar ik nu voor werk, vorig jaar heb ik een pakket van ikea gekregenvorige week die doos nog gevonden, meer dan de helft zat er nog in
Is dit niets voor je?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
WOW das vet manquote:Op woensdag 16 december 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
whehehe das nog es een baanballenvisser
Op die fiets, tuurlijk!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik bedoel als ik zou kunnen kiezen voor de nr1 van de top40 tussen xfactor en rage against the machine, zou ik echt voor de laatste gaan.
geniaal toch op de radio horen:
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
Geef dan een waardebon, Ikea heeft best leuke spulletjesquote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
[..]
jah dat heb ik zelf niet gekregen, dat gaven ze vorig jaar bij het bedrijf waar ik nu voor werk, vorig jaar heb ik een pakket van ikea gekregenvorige week die doos nog gevonden, meer dan de helft zat er nog in
leukquote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Is dit niets voor je?
jah dat wel, maar de meeste etenswaren hoef ik nou niet voor kerst te hebben. owjah dat pakket van vorig jaar was hetzelfde als die van dat jaar daarvoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Geef dan een waardebon, Ikea heeft best leuke spulletjes
whehehehe grappigquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
die wil ik wel hebben![]()
nog meer rare kussens:
http://www.oddee.com/item_96651.aspx
whehehquote:
jawel hoor hahaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh![]()
die paard ook
of is dat de grap niet?
je weet best dat de cake ernaast de grap isquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh![]()
die paard ook
of is dat de grap niet?
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Sm0keZ
Wat een warm onthaalquote:
Smokinaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een warm onthaal
Ook goedemorgen allen
whehehe jah das waar, maar ik ben melig. dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet best dat de cake ernaast de grap is![]()
Bij deze een koude..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een warm onthaal
Ook goedemorgen allen
Nee... inderdaad....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah das onwaar, maar ik ben hitsig. dat wil je niet weten
whehehequote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee... inderdaad....
vertel isquote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe
dan vertel ik het lekker niet
quote:In computer support, a variety of codes can be used when referring to a customer
PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair
PICNIC: Problem in chair - not in computer
ID 10 T Error: ID 10 T is, of course, IDIOT
Die kende je nog niet?quote:
ik werk ook niet op een helpdesk/servicedeskquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die kende je nog niet?
Ok, duidelijk. Hier wel bekend, zo niet, mag die gene een andere baan gaan zoeken hahahaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ik werk ook niet op een helpdesk/servicedeskdat scheelt een hoop hoor
ik heb nog veel minder zin hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Hier wel bekend, zo niet, mag die gene een andere baan gaan zoeken hahaha
Djeez, ik heb echt ech echt geen zin meer!
das de nummer 1 uitdrukking op servicedeskquote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Hier wel bekend, zo niet, mag die gene een andere baan gaan zoeken hahaha
Djeez, ik heb echt ech echt geen zin meer!
Het is dat ik geen foto ga plaatsen,quote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb nog veel minder zin hoor!
lol........ ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto ga plaatsen,
anders je kunnen zien hoe weinig zin ik heb...
* stuurhierdiespamheen paint.net maar downloaden gaat...
ik kan heul niet downloaden hierquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto ga plaatsen,
anders je kunnen zien hoe weinig zin ik heb...
* stuurhierdiespamheen paint.net maar downloaden gaat...
\quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan heul niet downloaden hier![]()
en heb ook geen films hahah
Naar de foto of naar paint.net?quote:
Dat is heul niet cool *yo*quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan heul niet downloaden hier![]()
en heb ook geen films hahah
fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Naar de foto of naar paint.net?
Jammer, ik en online foto's... dat gaat niet samenquote:
succesquote:Op woensdag 16 december 2009 12:55 schreef NBT het volgende:
Ik heb zo me beoordelings gesprek! Hellup!
Hoe raad je mijn providerquote:
wees jezelfquote:
gewoon jezelf blijvenquote:
quote:
wie is NBTquote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef NBT het volgende:
mezelf worden dus..![]()
hier op de werkplek gedraag ik me echt nietttttttt als mezelf..
godverkutquote:
There are cloons everywhere!quote:
overdag een actieve savonds een slaper ?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef NBT het volgende:
mezelf worden dus..![]()
hier op de werkplek gedraag ik me echt nietttttttt als mezelf..
quote:
jij ziet in iedereen Cloonenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
There are cloons everywhere!
Wil jij zeggen dat er echt zoveel NIEUWE accounts op fok! komen?quote:
Beetje vertrouwen hebben hequote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat er echt zoveel NIEUWE accounts op fok! komen?
nee dank je, ik heb net gegetenquote:
naja 1 of 2 procent zullen toch wel geen cloons zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat er echt zoveel NIEUWE accounts op fok! komen?
Maar die nieuwe mensen werken toch gewoon?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben he
De crisis heeft voor werkeloosheid gezorgd he
een rustig persoon dus ?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef NBT het volgende:
ik ben geen cloon![]()
En NBT Ben ik![]()
Hier ben ik wel gewoon ik...
Hoi Mevrouw, Hoe maakt u het vandaagquote:
moet ik even aan droxz denkenquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 13:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Meer users heeft Fok niet.
De rest zijn klonen van klonen van klonen.![]()
o zo kom je wel overquote:
nah, zo kom je niet overquote:
Ja wel redelijk meneer. En met u?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoi Mevrouw, Hoe maakt u het vandaag![]()
met mij ook redelijk mevrouwquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja wel redelijk meneer. En met u?
Ik weet gewoon nog steeds zo goed als niets voor kerstlijstje
NEEquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n zin om vandaag te werken?
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
Godnondejuuuuuuu, krijg in 1 keer een vloed aan energie man, niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n zin om vandaag te werken?
WABBADABADOOOOOOOOOOOOOEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER
is druk hier !!!!!Ik heb hier wat leuke (rare) uitzoek calls, ik vermaak me wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
ik helemaal niksquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb hier wat leuke (rare) uitzoek calls, ik vermaak me wel!
GoedeLCUKquote:Op woensdag 16 december 2009 14:56 schreef NBT het volgende:
pffffffffff hier ook opeens..... nu maar ff naar beoordeling
Spanx!!quote:
AUCH !!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Spanx!!![]()
* NBT is echt weg nu naar beoordeling
Leuke dit:quote:
probeer is borncodes ofzo ?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Leuke dit:
MS Word 2003 @ xp printen op een OCE printer.
Klant heeft een word document, met text ( like duh!, maar deze text komt heel anders uit de printer.
b.v normale woorden als "onderwerp" komen uit de printer als { documentproperty _onderwerp }
Als ik het document print hier, ook op een OCE, komt alles er goed uit...
Wat bedoel je?quote:
misschien ergens bij de instellingen van deze user iets mis dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Het lijkt dus of deze printer met deze instellingen bij deze user alles "hard coded" uitprint...
Printerdriver verwijderen van die machine, nog een keer installeren.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Leuke dit:
MS Word 2003 @ xp printen op een OCE printer.
Klant heeft een word document, met text ( like duh!, maar deze text komt heel anders uit de printer.
b.v normale woorden als "onderwerp" komen uit de printer als { documentproperty _onderwerp }
Als ik het document print hier, ook op een OCE, komt alles er goed uit...
Duh,,, dat is de gebruiker nu aan het doenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Printerdriver verwijderen van die machine, nog een keer installeren.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef NBT het volgende:
Kom ik daar aan word hij verplaatst naar volgende week pffffffffff...........
neee...quote:
jaah das wel erg vervelendquote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef NBT het volgende:
[..]
neee...Ik me de hele dag opvreten van binnen krijg je zoiets!
quote:
Als jij gewoon netjes betaalt heeft zij geen reden om vervelend te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Smokez moeder, die is pas...
uh...
Hoi allemaal!
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als jij gewoon netjes betaalt heeft zij geen reden om vervelend te doen
Smokez kan dat beter zelf uitleggen denk ikquote:
Jupiler, gele krattenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ok bier drinkers, ik heb antwoord van floorplanner
dus welke merken zal ik toevoegen ??
Hi,
Bedankt voor je berichtje :-) Je hebt gelijk dat onze bierkeuze in Floorplanner wat beperkt is en zullen snel "echt" bier toevoegen. Suggesties?
Jeroen | Floorplanner.com
2009/12/14 <**>
Name: w. lightning
E-mail: ****
Website:
Subject: Hallo,
Ik ben sinds enige tijd gebruiker van uw software.
wat mij echter opvalt is dat wanneer wij kratten bier selecteren, dat deze groen zijn. de kleur van heineken zeg maar.
is het misschien ook mogelijk om andere merken toe te voegen, om een zo reeel mogelijk beeld te vormen. naar onze mening is heineken eigelijk geen eens bier.
mvg, w.lightning
prijsloos gewoon!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ok bier drinkers, ik heb antwoord van floorplanner
dus welke merken zal ik toevoegen ??
Hi,
Bedankt voor je berichtje :-) Je hebt gelijk dat onze bierkeuze in Floorplanner wat beperkt is en zullen snel "echt" bier toevoegen. Suggesties?
Jeroen | Floorplanner.com
2009/12/14 <**>
Name: w. lightning
E-mail: ****
Website:
Subject: Hallo,
Ik ben sinds enige tijd gebruiker van uw software.
wat mij echter opvalt is dat wanneer wij kratten bier selecteren, dat deze groen zijn. de kleur van heineken zeg maar.
is het misschien ook mogelijk om andere merken toe te voegen, om een zo reeel mogelijk beeld te vormen. naar onze mening is heineken eigelijk geen eens bier.
mvg, w.lightning
In afwachting?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
mogguh
bijna meer dan de helft van de rit maar 70 kunnen rijden
laatste stuk was droog en nog geen sneeuw.
nu hier in afwachting van de sneeuw
tjah,quote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
In afwachting?*proest*
Voordat ik mijn eigen stad uit was... was ik al bijna 45 min verder door de sneeuw man whehehe
Vreemd, bij mij thuis alles onder de sneeuw... laagje van soms bijna een cm of 7+ denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah,
hier echt serieus: DROOG en nog niks.
waar ik woon begon met sneeuwen hahahaha.
Waarom blijf ik tot 1:00 snachts op msn
1 of ander vrouwke uit mijdrecht hahaha.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij thuis alles onder de sneeuw... laagje van soms bijna een cm of 7+ denk ik.
Dat doe je zelf he, wat doe je tot zo laat op msn dan?
Gast!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 of andere moeder uit mijdrecht hahaha.
Zaterdag had ik die kringrukavond, was eigenlijk de hele avond met mijn klabanus gericht op 2 mennekes uit helmond..
Daarmee geplompzakt en al. We zouden contact houden: niks van gehoord.
Kreeg maandag uitnodiging op HIV van iemand, ik denk accepteer maar ......
Kende heel die persoon niet. Maar ze had me dus ook zaterdag geplompzakt hahaha, lopen al paar dagen lang te kringrukken enzo
en ik weet mn god nog niet wie ze eigenlijk was .... hahhaa
Ik zie gelukkig nog overal snnnnnnnnneeeeeeeeuuuuuuwwwwwwwwww!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh.... godver alles is zowat al gesmolten hier
zo , hoe laat ben jjj wel niet van huis vertrokken dan ?quote:
whehe gewoon 7 uurquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , hoe laat ben jjj wel niet van huis vertrokken dan ?
ik ben ehm ook om 7 thuis gesmeerdquote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe gewoon 7 uurben maar een half uur later dan normaal
Half 7, kwart voor 7 hierquote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben ehm ook om 7 thuis gesmeerd
lekker ijsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef NBT het volgende:
Sneeuw in me bek op de fiets is niet fijn.
was het gele sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef NBT het volgende:
lekker is het niet hoor
Ook goedemorgen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef NBT het volgende:
Is dat erg?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
GODVERGADVERALLERGIENPIELEKUS NOG AAN TOE!!!!!
KPN alsnog geld afgeschreven
Wel zo'n foto he?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo wel ff naar buiten maak ik er een foto van oke?
wel als je de voorgeschiedenis kentquote:
Dus ik ga zo een foto maken van mezelf op de fiets met sneeuw in me mond... Dat word lastig makenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wel zo'n foto he?![]()
(Sneeuw in me bek op de fiets is niet fijn. )
gewoon doenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dus ik ga zo een foto maken van mezelf op de fiets met sneeuw in me mond... Dat word lastig makenmaar ik zal het proberen
![]()
(ik ga geen sneeuw meer in me mond doen hoor!!)
iemand heeft te veel tijd overquote:
Die is bruut man!quote:
zeg maar gerust ik heb geen fuck te doen, tot vanmiddagquote:
Doe zelluf!quote:
nee, jij wilt op de fotoquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dus ik ga zo een foto maken van mezelf op de fiets met sneeuw in me mond... Dat word lastig makenmaar ik zal het proberen
![]()
(ik ga geen sneeuw meer in me mond doen hoor!!)
ok danquote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef NBT het volgende:
als ik nou sneeuw in me gezocht gooi?is dat ook goed
Ik zal niet alle details bespreken... maar.... het ziet er echt best ziek uitquote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm filmpje doet het hier nietwel zonde vd wiet zeg
1) Je gebruikt te veel drugsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
Ruud Lehman houdt niet van halve maatregelen. Zijn huiskamer transformeert jaarlijks in een ware kerstshow: verlichte huisjes, kerstboompjes, kerststal, zelfgemaakte kerstboom van openhaardhout, kerstkerkje, tafel mooi gedekt met gouden bestek.
[ afbeelding ]
ik ga voor 5 hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 10:44 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
1) Je gebruikt te veel drugs
2) Je zuipt te veel alcohol
3) Je hebt geen vrienden
4) Je hebt geen hobby
5) Alle bovenstaande optie's
hahahahaha.quote:
DAT vind ik ook enorm overbodig. gister nog verhaal gehoord van een vlaams echtpaar die iets van 39000 lampjes haddenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahahaha.
Een beetje is leuk, maar dit gaat gewoon te ver toch?
Bij ons in de stad heb je van die hele wijken die elkaar moeten aftroeven met hoeveelheid aan lampjes enzo
weet je zeker dat je niet de wallen bedoeld ?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahahaha.
Een beetje is leuk, maar dit gaat gewoon te ver toch?
Bij ons in de stad heb je van die hele wijken die elkaar moeten aftroeven met hoeveelheid aan lampjes enzo
De tering, dan heb je echt te veel tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
DAT vind ik ook enorm overbodig. gister nog verhaal gehoord van een vlaams echtpaar die iets van 39000 lampjes hadden
ze waren al vanaf september bezig met opbouwenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
De tering, dan heb je echt te veel tijd![]()
Vlaams... roep je ook wel wat natuurlijk he whehehe
WooooW! stop de trein, de bussen, de fietsers!!! iedereen ramen deuren sluiten en luister naar de radio!!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
eindhoven meldt 1 mm sneeuw en droog
is gezellig toch ? jij zit toch ook niet met kaarsen ipv het normale lichtquote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef NBT het volgende:
wat een bullshit en energie verspilling die lampjes
jah sorry was verkeerde topicquote:Op donderdag 17 december 2009 11:16 schreef tripack het volgende:
[..]
WooooW! stop de trein, de bussen, de fietsers!!! iedereen ramen deuren sluiten en luister naar de radio!!
nee dat niet, maar ik niet belachelijk veel bullshit lampjes buiten of wat dan ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is gezellig toch ? jij zit toch ook niet met kaarsen ipv het normale licht
kerst is nep, net zoals alle feestdagen eigelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik niet belachelijk veel bullshit lampjes buiten of wat dan ook.
kan wel gezellig zijn blabla, maar ik vind kerst zo nep...
je hebt toch ook verjaardagen enzo ? dan gebeurt dat dan toch ook ?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:31 schreef NBT het volgende:
maar vooral om het idee: "Gezellig bij elkaar zitten familie blabla" Dat kan toch altijd, waarom kan dat alleen met kerst.... pfff...
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch ook verjaardagen enzo ? dan gebeurt dat dan toch ook ?
ik vind kerst wel prettig, zie dan familie / vrienden die ik weinig zie. iedereen heeft zn eigen leven, en de dagen dat je elkaar ziet worden alleen maar beperkter naarmate men ouder wordt.
geeft niets hoor, wat ben jij eigelijk van plan met de kerst dan , als je er zon hekel aan hebt ?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:37 schreef NBT het volgende:
Mja oke.... daar heb je dan wel weer gelijk in.... maar goed... ik vind het nog cru....
mja idd , in het weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 11:36 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik begin te merken dat ik ook geen 18 meer ben, vrienden gaan samenwonen met vrouwtje.. kinders d'r bij en je ziet ze minder. Daarom vind ik kerst eigenlijk steeds leuker, gewoon even een kaartje sturen enzo
Beetje kloten dat het dit jaar natuurlijk weer erg slecht "valt".
Niets aan te doen, ik heb ook bijna geen vrije dagen meer... nog 5.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idd , in het weekend
Geen kerst vieren of, helaas wel op 2de kerstdag naar me schoon ouders, die heb kadoos gekocht nog zoiets..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor, wat ben jij eigelijk van plan met de kerst dan , als je er zon hekel aan hebt ?
je kan natuurlijk ook gewoon gaan werken. 200%quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen kerst vieren of, helaas wel op 2de kerstdag naar me schoon ouders, die heb kadoos gekocht nog zoiets..
ah das mooi kut dan ja. ik heb 2 weken vrij genomenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niets aan te doen, ik heb ook bijna geen vrije dagen meer... nog 5.
Alleen wil ik die volgens jaar gaan gebruiken voor mijn nieuwe huisje![]()
Dus dit jaar gewoon doorwerken hahahaha
we zijn dicht........... er valt niks te werken...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook gewoon gaan werken. 200%
Dat is niet verkeerd man!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das mooi kut dan ja. ik heb 2 weken vrij genomen
2 weken kerst vieren![]()
Ik heb nog geen vlok zien vallen vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 12:14 schreef tripack het volgende:
Sneeuwt weer
ik ben misschien vrij
lekker bankhangen, nja denk alles behalve dat
geblocked wtf:P tis niet eens porn ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
shit ze zijn hier geblockedhmm..
jaja , dat zeg je nu!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:53 schreef NBT het volgende:
[..]
geblocked wtf:P tis niet eens porn ofzo
ohw ja ik heb tinypic gebruikt iddquote:Op donderdag 17 december 2009 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , dat zeg je nu!
mja meeste plaatjes sites zijn hier geblocked, imageshack tinypic dat soort sites.
policy van het bedrijf. beetje communistisch als je het mij vraagt.
we hebben nog nét geen poster van de president aan de muur hangen.
ps., ik heb geen zin meer
en leuk koppiequote:
je was dan ook 1,65mtr toch ?quote:
gheghe thnxx....quote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en leuk koppie
je kijkt alleen wel beetje van: Ik schrik ...
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je was dan ook 1,65mtr toch ?
Daar ligt zkr meer sneeuw als hier!quote:
aah ok hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef NBT het volgende:
[..]
gheghe thnxx....
mja was naar tankstation aan het lopen moest ff rookwaar halen.. :$ En ik ging foto van mezelf maken, kwam er een auto om de hoek.. ik vind dat dan raar, denken die mensen ook wtf maakt zij foto's van zichzelf
bedoelde over fotosquote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef NBT het volgende:
Jawel blijven praten (typen) anders word het akelig stil (leeg) hier..
Gewoon niks dusquote:
was even bezig jahquote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef NBT het volgende:
Blijf je toch Zwjigen he Crazy-Mdruk op werk?
Die plek komt mij bekend voorquote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoelde over fotos
wacht komt mijn foto.
schrik niet van de hoeveelheid sneeuw:
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die plek komt mij bekend voor![]()
jij kent locatie foto ook welquote:
nu zwijg jijquote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef NBT het volgende:
Blijf je toch Zwjigen he Crazy-Mdruk op werk?
sta je hier buiten fotos te maken soms ? hier ziet het hetzelfde uitquote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoelde over fotos
wacht komt mijn foto.
schrik niet van de hoeveelheid sneeuw:
[ afbeelding ]
nee, eindhovenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sta je hier buiten fotos te maken soms ? hier ziet het hetzelfde uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |