mja kan het wel begrijpen hoor. bij ons waren er altijd mensen die zich niet in bedwang wisten te houden. oftewel die werden laveloos in de bosjes gevonden.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik drink graag alcohol, dat geef ik toe.
Maar ik ga niet op zo'n verplichte avond, met mensen waar ik helemaal geen zin in heb, een borrel doen!
ahahaha, dat lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kan het wel begrijpen hoor. bij ons waren er altijd mensen die zich niet in bedwang wisten te houden. oftewel die werden laveloos in de bosjes gevonden.
tja dan is het niet gek dat er geen alcohol meer geschonken wordt
Mooie avaterquote:
quote:
Hey kleine,quote:
Jij bent anders ook aardig klein vriend!quote:
pfft, klein maar fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij bent anders ook aardig klein vriend!
Ik ga je een hint geven..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, klein maar fijn
heb het daar boven tenminste niet zo koud !!!
ja maar warmte blijft ook in dalen hangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik ga je een hint geven..
Warmte trekt naar:
1) beneden
2) boven
zoiets heb ik ook. wij zitten hier soort van gedetacheert, krijg net een uitnodiging tot de kerstborrel en ophalen kerstpakket.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ahahaha, dat lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee!![]()
Met een hoop mensen die er komen heb ik gewoon niets, of niets meer....
De mensen waar ik een borrel mee zou willen drinken,
dat doe ik wel lekker buiten het werk om
Dus jij moet tussen lange mensen staan?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar warmte blijft ook in dalen hangen
ik ben gedetacheerd en krijg alsnog kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook. wij zitten hier soort van gedetacheert, krijg net een uitnodiging tot de kerstborrel en ophalen kerstpakket.
2 dingen zijn hieraan fout,
1# ze schenken geen alcohol, dus wat nou borrel ?
2# we zijn gedetacheerd, en krijgen geen kerstpakket.
jah hangjasquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dus jij moet tussen lange mensen staan?
FAIL, een kerstborrel zonder borrelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook. wij zitten hier soort van gedetacheert, krijg net een uitnodiging tot de kerstborrel en ophalen kerstpakket.
2 dingen zijn hieraan fout,
1# ze schenken geen alcohol, dus wat nou borrel ?
2# we zijn gedetacheerd, en krijgen geen kerstpakket.
Ook van je werkgever waar je nu zit?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben gedetacheerd en krijg alsnog kerstpakket
weet niet of ik er 1 krijg vanuit bredaquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ook van je werkgever waar je nu zit?
(dus je krijgt er 2?)
quote:
wat is het nu ...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]dat was geen klacht hoor kleintje!
(ik ben niet klein!)
(eigenlijk wel)
1.65 ..........................quote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat is het nu ...
wel of niet klein
het is idd één grote fail! ze zoeken het maar uit , stank voor dank noem ik het.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
FAIL, een kerstborrel zonder borrel![]()
Same here, vorige bedrijf kreeg ik wel een kerstpakket (totaal 2 dus, 1 van mijn detacheringsdingesdinges)
ok ben je kleiner dan mijquote:
quote:
jouw toetsenbord doet raar ....quote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
ik heb echt zo'n zin om te werken vandaag
..huh volgens mij klopt hier iets niet
klein zijn is idd niet ergquote:
whehehehequote:
tot 19:00 kerstborrel, dan naar huis en niks doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef NBT het volgende:
het is al half 11 !![]()
beter gaat de tijd vet hard!![]()
Jullie nog plannen vanavond?
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:
Heul klein zelfs!quote:
ja dat jij 2 meter bentquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is idd één grote fail! ze zoeken het maar uit , stank voor dank noem ik het.
kan ook jahquote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad!
en maar afvragen waarom er "zo weinig" mensen komen toch?
Ik laat mijn kerstpakket wel ophalen door een collega ofzo die wel gaat hahaha
bankhangen of achter mn pcquote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef NBT het volgende:
het is al half 11 !![]()
beter gaat de tijd vet hard!![]()
Jullie nog plannen vanavond?
hahaha, ja das mooi geregeld zoquote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad!
en maar afvragen waarom er "zo weinig" mensen komen toch?
Ik laat mijn kerstpakket wel ophalen door een collega ofzo die wel gaat hahaha
Dan maar 2 uur alleen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ook jah
maar anders moet ik hier 2 uur alleen zitten
whehehehe, wij hebben een beetje het zelfde idee...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bankhangen of achter mn pcoh en eerst eten bij mn ouders
scheelt weer afwas hehe
jong, ik en alleen zitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan maar 2 uur alleen hoor![]()
Filmpje aan...![]()
Ik heb echt een hekel aan die verplichte rot dagen!
haha , nou met kerst komt er ook nog drank in het spel voorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
whehehehe, wij hebben een beetje het zelfde idee...
Toevallig ook met kerst?
verplicht = Failquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan maar 2 uur alleen hoor![]()
Filmpje aan...![]()
Ik heb echt een hekel aan die verplichte rot dagen!
Tuurlijk, maar ga je dan ook lekker makkelijk langs ouders?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , nou met kerst komt er ook nog drank in het spel voor
Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 16 december 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)istmas-sales-battle/
hahahopen dat ratm wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |