quote:Op woensdag 16 december 2009 06:22 schreef wazoomie het volgende:
Verkapt zie mij eens goed/gul/medelevend zijn topic.
En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat. Sowieso helpt geld niet, als je problemen op de lange termijn wilt oplossen moet je mensen sturen die ze helpen alles op te bouwen en ze kennis meegeven.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:22 schreef wazoomie het volgende:
Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe het geld wordt besteed. Als je kinderen naar school stuurt, doen ze kennis op. Als je ze dan ook nog eten geeft, hoeven ze niet meer te werken voor eten op schooldagen en kunnen ze dus ook gewoon naar school. Lijkt me dus juist goedquote:Op woensdag 16 december 2009 06:37 schreef 16180339887499 het volgende:
[..]
En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat. Sowieso helpt geld niet, als je problemen op de lange termijn wilt oplossen moet je mensen sturen die ze helpen alles op te bouwen en ze kennis meegeven.
En als ze dan groot zijn en genoeg centjes verdienen nemen ze een vrouw en maken er 12 kinderen mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:54 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe het geld wordt besteed. Als je kinderen naar school stuurt, doen ze kennis op. Als je ze dan ook nog eten geeft, hoeven ze niet meer te werken voor eten op schooldagen en kunnen ze dus ook gewoon naar school. Lijkt me dus juist goed
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 06:21 schreef donroyco het volgende:
[ [url= blablab]link[/url] | [url= hier de img]afbeelding[/url] ]
[ link | afbeelding ]
(voor hier op het forum)
Het leuke van deze actie is dat de regering er niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:37 schreef 16180339887499 het volgende:
[..]
En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat. Sowieso helpt geld niet, als je problemen op de lange termijn wilt oplossen moet je mensen sturen die ze helpen alles op te bouwen en ze kennis meegeven.
Geen dank, dat waren mijn 2 cent als bijdragequote:
Dat dus, verder leven de meeste vrijwilligers die daar helpen in de meest luxe dikke villa's vergeleken met krotten waar de lokale bevolking daar in leeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En de directie van die organisatie(s) rijdt in auto's die ik nooit van mijn leven kan betalen![]()
verschil moet er zijn tochquote:Op woensdag 16 december 2009 07:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat dus, verder leven de meeste vrijwilligers die daar helpen in de meest luxe dikke villa's vergeleken met krotten waar de lokale bevolking daar in leeft.
Maak je geen zorgen, dit geld haalt de corrupte regering niet eens. YPPY is zelf zo corrupt dat ze het geld gebruikt om d'r reetje mee af te vegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:37 schreef 16180339887499 het volgende:
[..]
En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat.
Madagaskar is toch dat eiland waar ze Jurasic park hebben gebouwd?quote:Op woensdag 16 december 2009 06:13 schreef YPPY het volgende:
Ja hoor, geef ik aan dat ik wel wil helpen bij het regel van een actie voor een goed doel. (zie de topics over Madalief in gc), krijg ik bijna een muisarm bij het beantwoorden van de mailtje en ze in het goede postvakje te zetten. Wat een werk! Gelukkig niet voor niks, we hebben al ruim 500 euro opgehaald.
Maar! Het goede nieuws is dat ik de banner onder m'n plakken heb gezet, dat gaat al sneller, kijk maar:
[ afbeelding ]
Alleen nu krijg ik dat ding niet klikbaar.Muisarm 2 kom maar op.
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Madagaskar is toch dat eiland waar ze Jurasic park hebben gebouwd?
Als het na die films nog niet duidelijk is dat die dinosaurussen kk gevaarlijk zijn vraag je er om.
Geen medelijden mee dus.
en het draait alleen maar op vrijwilligers of betaal je in feite salarissen als je doneert?quote:Op woensdag 16 december 2009 07:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het leuke van deze actie is dat de regering er niets mee te maken heeft.Het geld gaat rechtstreeks naar een organisatie die bijvoorbeeld een kindertehuis runt. De kinderen gaan ook naar school en aan de medische zorg is ook gedacht. Maar dit hoort niet in klaagbaak, want het doel is helemaal goed.
Hangt jouw donatie af van het antwoord?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Misan het volgende:
[..]
en het draait alleen maar op vrijwilligers of betaal je in feite salarissen als je doneert?
is weinig verkapts aan, dus geef maar geld wazoommiequote:Op woensdag 16 december 2009 06:22 schreef wazoomie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |