abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75676108
Ja hoor, geef ik aan dat ik wel wil helpen bij het regel van een actie voor een goed doel. (zie de topics over Madalief in gc), krijg ik bijna een muisarm bij het beantwoorden van de mailtje en ze in het goede postvakje te zetten. Wat een werk! Gelukkig niet voor niks, we hebben al ruim 500 euro opgehaald.

Maar! Het goede nieuws is dat ik de banner onder m'n plakken heb gezet, dat gaat al sneller, kijk maar:

Alleen nu krijg ik dat ding niet klikbaar. Muisarm 2 kom maar op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 16 december 2009 @ 06:21:36 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_75676126
[url= blablab][img] hier de img[/img][/url]

(voor hier op het forum)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_75676127
Verkapt zie mij eens goed/gul/medelevend zijn topic.
  Boks-Chick woensdag 16 december 2009 @ 06:37:27 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75676156
quote:
Op woensdag 16 december 2009 06:22 schreef wazoomie het volgende:
lolwut
pi_75676159
quote:
En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat. Sowieso helpt geld niet, als je problemen op de lange termijn wilt oplossen moet je mensen sturen die ze helpen alles op te bouwen en ze kennis meegeven.
pi_75676207
quote:
Op woensdag 16 december 2009 06:37 schreef 16180339887499 het volgende:

[..]

En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat. Sowieso helpt geld niet, als je problemen op de lange termijn wilt oplossen moet je mensen sturen die ze helpen alles op te bouwen en ze kennis meegeven.
Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe het geld wordt besteed. Als je kinderen naar school stuurt, doen ze kennis op. Als je ze dan ook nog eten geeft, hoeven ze niet meer te werken voor eten op schooldagen en kunnen ze dus ook gewoon naar school. Lijkt me dus juist goed
pi_75676306
quote:
Op woensdag 16 december 2009 06:54 schreef Light het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe het geld wordt besteed. Als je kinderen naar school stuurt, doen ze kennis op. Als je ze dan ook nog eten geeft, hoeven ze niet meer te werken voor eten op schooldagen en kunnen ze dus ook gewoon naar school. Lijkt me dus juist goed
En als ze dan groot zijn en genoeg centjes verdienen nemen ze een vrouw en maken er 12 kinderen mee.
Dan valt alle hulp uit het buitenland weg en heb je zowaar ipv een kindje te helpen, twaalf kindjes geholpen om zielig dood te gaan.
pi_75676316
Ontwikkelingshulp houdt kunstmatig het idee van de derde wereld in stand.
Het enig dat een beetje helpt zijn microkredieten.
De rest is leuk om ons geweten te sussen rondom kerst
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_75676319
quote:
Op woensdag 16 december 2009 06:21 schreef donroyco het volgende:
[ [url= blablab]link[/url] | [url= hier de img]afbeelding[/url] ]

[ link | afbeelding ]

(voor hier op het forum)
Dank je wel!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_75676322
quote:

[..]

Het leuke van deze actie is dat de regering er niets mee te maken heeft. Het geld gaat rechtstreeks naar een organisatie die bijvoorbeeld een kindertehuis runt. De kinderen gaan ook naar school en aan de medische zorg is ook gedacht. Maar dit hoort niet in klaagbaak, want het doel is helemaal goed.
*OUD heilige*
  woensdag 16 december 2009 @ 07:30:57 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_75676329
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:27 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dank je wel!
Geen dank, dat waren mijn 2 cent als bijdrage
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_75676381
En de directie van die organisatie(s) rijdt in auto's die ik nooit van mijn leven kan betalen
  woensdag 16 december 2009 @ 07:41:57 #13
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75676409
meh mensen in madagascar mogen van mij een partij doodvallen. Ik doneer alleen voor zielige poekies en puppies.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_75676467
kut hippie
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75676495
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En de directie van die organisatie(s) rijdt in auto's die ik nooit van mijn leven kan betalen
Dat dus, verder leven de meeste vrijwilligers die daar helpen in de meest luxe dikke villa's vergeleken met krotten waar de lokale bevolking daar in leeft.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_75676549
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:53 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dat dus, verder leven de meeste vrijwilligers die daar helpen in de meest luxe dikke villa's vergeleken met krotten waar de lokale bevolking daar in leeft.
verschil moet er zijn toch
anders heb je niets meer om tegen op te kijken
pi_75676700
quote:

[..]

En het grappige is dat het geld vaak meteen naar de vaak corrupte regering gaat.
Maak je geen zorgen, dit geld haalt de corrupte regering niet eens. YPPY is zelf zo corrupt dat ze het geld gebruikt om d'r reetje mee af te vegen.

Toch voor YPPY.
pi_75677377
Je kan je geld beter gewoon op straat gooien.
pi_75677401
O was jij dat op Twitter!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_75677427
quote:
Op woensdag 16 december 2009 06:13 schreef YPPY het volgende:
Ja hoor, geef ik aan dat ik wel wil helpen bij het regel van een actie voor een goed doel. (zie de topics over Madalief in gc), krijg ik bijna een muisarm bij het beantwoorden van de mailtje en ze in het goede postvakje te zetten. Wat een werk! Gelukkig niet voor niks, we hebben al ruim 500 euro opgehaald.

Maar! Het goede nieuws is dat ik de banner onder m'n plakken heb gezet, dat gaat al sneller, kijk maar:

[ afbeelding ]

Alleen nu krijg ik dat ding niet klikbaar. Muisarm 2 kom maar op.
Madagaskar is toch dat eiland waar ze Jurasic park hebben gebouwd?
Als het na die films nog niet duidelijk is dat die dinosaurussen kk gevaarlijk zijn vraag je er om.
Geen medelijden mee dus.
pi_75678066
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef Rafelbaard het volgende:

[..]

Madagaskar is toch dat eiland waar ze Jurasic park hebben gebouwd?
Als het na die films nog niet duidelijk is dat die dinosaurussen kk gevaarlijk zijn vraag je er om.
Geen medelijden mee dus.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_75678072
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:28 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het leuke van deze actie is dat de regering er niets mee te maken heeft. Het geld gaat rechtstreeks naar een organisatie die bijvoorbeeld een kindertehuis runt. De kinderen gaan ook naar school en aan de medische zorg is ook gedacht. Maar dit hoort niet in klaagbaak, want het doel is helemaal goed.
en het draait alleen maar op vrijwilligers of betaal je in feite salarissen als je doneert?
pi_75678130
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Misan het volgende:

[..]

en het draait alleen maar op vrijwilligers of betaal je in feite salarissen als je doneert?
Hangt jouw donatie af van het antwoord?
pi_75678217
Geef ze een urban rapworkshop
  woensdag 16 december 2009 @ 09:52:09 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75678509
quote:
is weinig verkapts aan, dus geef maar geld wazoommie
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')