en andersom voor meisjes (om de jongens ook even te helpen hier
)
En mocht je na de eerste date geen trouwplannen hebben :
iets simpels, een gouden halsketting, met inscriptie.
quote:Hallo, er staat net mee begint te daten, ga jij gelijk met goud smijten, mafkees.
Op woensdag 01 mei 2002 15:58 schreef tong80 het volgende:
Allebei zijn ze blij met een mooie gouden verlovingsring.En mocht je na de eerste date geen trouwplannen hebben :
iets simpels, een gouden halsketting, met inscriptie.
Ik zou zeggen koop een bloemetje bij het tankstation ofzow
Serieus:
- een fotolijstje (evt met foto van jullie samen / jou alleen erin)
- houdt 'ie van sieraden? (ik geloof dat sommige jongens dat ook doen namelijk)
- CD'tje van z'n favo muziek
- lege CD's
- etentje in een restaurant / eetcafe (afh, van budget)
Verder ken jij 'm beter dan ik, dus ik kan alleen maar wat algemene dingen voor je bedenken.
Jezelf? ingepakt met een leuk onderbroekje..
quote:Voor dit soort reply's hebben we 'onzin'.
Op woensdag 01 mei 2002 15:59 schreef FokSpy het volgende:
Lapdance!!
Ontopic: ik denk iets waarmee je laat blijken dat je om hem geeft. (Als je wilt dat het wat (meer?) wordt iig.) Dus er moet iets persoonlijks in zitten. Erg moeilijk, moet ik toegeven, ik ben al niet goed in cadeau ideeen maar wegens gebrek aan ervaring zou ik al helemaal niet goed weten wat ik aan een evt vriendin zou willen geven ofzo.
quote:Ja, dat zal d'r goed doen.
Op woensdag 01 mei 2002 16:00 schreef vosss het volgende:[..]
Hallo, er staat net mee begint te daten, ga jij gelijk met goud smijten, mafkees.
Ik zou zeggen koop een bloemetje bij het tankstation ofzow
Mocht ze alleen wonen, leg een nieuwe tuin voor d'r aan.
Met water spugende gouden kikkers in een gouden vijver.
quote:Jij moet duidelijk nog het echte leven leren kennen.
Op woensdag 01 mei 2002 16:01 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Voor dit soort reply's hebben we 'onzin'.
quote:*toink*
Op woensdag 01 mei 2002 16:06 schreef FokSpy het volgende:[..]
Jij moet duidelijk nog het echte leven leren kennen.
Buiten het feit nog dat je aannames maakt terwijl je me niet kent.
Alleen jij kan bepalen wat dat is.
Jongens zijn meestal wat praktischer of fysieker ingesteld. Aangezien je net aan het daten bent, lijkt een erotische verrassing wat voorbarig (maar ja, misschien ben ik wel ouderwets
)
Bloemen ofzo heeft imho geen nut. Maar een leuke cd (of cd-bon) valt wel in de smaak. Iets persoonlijkers is misschien inderdaad een ring of graveerplaatje met ketting, zodat je kunt laten blijken wat je voelt (en als het budget wat klein is, doe je toch gewoon zilver... het gaat om het gebaar niet het materiaal
)
Meisjes daarentegen zijn vaak veel gevoeliger en hebben veel meer plezier ervan als ze merken dat je echt moeite hebt gedaan om ze te laten zien wat je voor ze voelt. Bloemen zijn prima, maar er hoort wel wat bij... probeer eens een zelfgemaakt gedicht, of een hele ontroerende kaart. Mooie ring of graveerplaatje met ketting is ook voor een meisje een mooi cadeau...
Makkelijk zal het echter nooit zijn ![]()
Suc6 ermee!!
quote:Ik was serieus, totdat jij weer moest gaan katten...
Op woensdag 01 mei 2002 16:08 schreef ThE_ED het volgende:[..]
*toink*
En weer een nutteloze reply, gevolg door deze van mij... daar gaat straks weer een topic. Dat bedoel ik nou... R&P is serieus bedoeld... Jammer dat dat echt in geen enkel topic echt helemaal wordt waargemaakt door dit soort reply's.Buiten het feit nog dat je aannames maakt terwijl je me niet kent.
(hou er nou maar over op)
quote:Wel onorigineel... vind ik dan... Maar een romantische CD ofzo kan misschien toch wel goed zijn
Op woensdag 01 mei 2002 16:13 schreef greesy het volgende:
ik denk dat ik maar niet voor goud ga. Een cd-tje of dvd-tje is wel ok denk ik. toch?
Dan gaat hij daar bij het draaien van die Cd aan denken, en dus aan jou.
Is beter dan een CD die hij leuk vindt, en na een week in de kast blijft.
quote:iets dat te maken heeft met z'n hobbies lijkt mij wel geschikt
Op woensdag 01 mei 2002 15:55 schreef greesy het volgende:
Wat zijn leuke kadootjes om te geven aan een jongen op zijn verjaardag waar je net een beetje mee begint te daten?en andersom voor meisjes (om de jongens ook even te helpen hier
)
En samen koken is ook hartstikke leuk. En zeker als het daarna ook nog smaakt! Je kan hartstikke leuk geinen met elkaar onder het koken. En daarna elkaar lekker de hapjes voeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |