Nee, van incontinentie heb ik geen last.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:04 schreef starla het volgende:
[..]
Yup, hoewel je het niet eens in de gaten hoeft te houden, want als je bijvoorbeeld opeens incontinent wordt, alle alarmbellen wel afgaan volgens mijJe hoeft nergens écht specifiek op te letten. Luister naar je lichaam , klinkt het niet goed (dus heb je opeens iets wat je nog nooit eerder hebt gehad), neem dan gewoon contact op met je huisarts. Ik betwijfel in ieder geval dat jou iets mankeert
Als je niet puur psychische stress bedoelt kan ik daar mee inkomen. Anders is het gewoon onzin.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:09 schreef Synthesist het volgende:
als je erop gaat letten wordt het irritant en erger. het veroorzaakt stress en daar ligt in 99% ook de oorzaak.
Serieus...wtf? Ik heb nog nooit iemand gezien die met de klacht fasciculaties werd doorverwezen naar een psycholoogquote:Op woensdag 16 december 2009 02:09 schreef Synthesist het volgende:
maar nog eerder naar een psycholoog.
als het psychische stress is zal een huisarts het daar zeker wel over hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:13 schreef starla het volgende:
Serieus...wtf? Ik heb nog nooit iemand gezien die met de klacht fasciculaties werd doorverwezen naar een psycholoog
Gelukkig niet, want het is gewoon onzin. Stress kan wel geassocieerd zijn met fasciculaties, maar er is absoluut geen causaal verband. Denk bijvoorbeeld aan verhoogde spierspanning tijdens een periode van stress en daardoor kleine trauma's aan de spieren. Maar psychische stress die direct leidt tot fasciculaties is simpel gezegd stierenschijt.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:16 schreef Synthesist het volgende:
[..]
als het psychische stress is zal een huisarts het daar zeker wel over hebben. 90% van dit soort gevallen is stress, ik verzin het niet zelf
volgens mij moet jij een studie geneeskunde volgen zonder je kennis van wiki te halen, of help-oma-mijn-grote-teen-doet-zeer.nlquote:Op woensdag 16 december 2009 03:33 schreef Synthesist het volgende:
volgensmij moet jij een lesje begrijpend lezen volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |