ParadisePoker .. maar ik poker al 2 jaar en dit is gewoon ziek wat er gebeurde kijk maar naar mijn grafiek eerst zwaar omhoog en dan BAM naar beneden terwijl ik echt solide speel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef klaasdj het volgende:
Als je geld wil verdienen met poker moet je je echt een paar dagen/weken/maanden inlezen in poker technieken. En dan nog moet je voldoende pienter zijn.
Dit is waarschijnlijk puur geluk/pech.
Mijn vraag: Welke pokersite?
Moet je het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:23 schreef PoepVlek123 het volgende:
[..]
ParadisePoker .. maar ik poker al 2 jaar en dit is gewoon ziek wat er gebeurde kijk maar naar mijn grafiek eerst zwaar omhoog en dan BAM naar beneden terwijl ik echt solide speel...
Natuurlijk.quote:
ow ja tuurlijk jongenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:32 schreef DutchieBre het volgende:
up en down swings .. doodnormaal ..
Een vriend van me die professioneel pokert (lees: gefaald heeft met zijn studie, maar wel slim is en nu zijn kamer maar betaalt met pokeren, hoewel hij tegenwoordig gelukkig weer begonnen is met studerenquote:
I AM STEAMING YAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:37 schreef DaanA het volgende:
[..]
Een vriend van me die professioneel pokert (lees: gefaald heeft met zijn studie, maar wel slim is en nu zijn kamer maar betaalt met pokeren, hoewel hij tegenwoordig gelukkig weer begonnen is met studeren) heeft downswings van duizenden euro's in een week. Maar toch haalt hij er maandelijks een paar duizend euro vandaan.
Conclusie: je trekt veel te snel conclusies. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan jezelf.
Sorry.
Ik hoop dat je het wederom allemaal verliest !quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:50 schreef PoepVlek123 het volgende:
ik heb weer 15 gezet we gaan het zien
ga maar lekker hopen kneusquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het wederom allemaal verliest !
Gewoon downswings, variance etcquote:
ey dat klopt niet ik heb 3852 handen gespeeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:58 schreef FoKTeD het volgende:
nou nou nah 71 potjes hb j wel een duidelijk beeld
ja je hebt wel gelijk ik speelde ook te dure voor mijn bankroll.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Gewoon downswings, variance etc
Gister hit ik alles , won ik steeds als ik met de beste hand. En vanavond is het 1 groot drama.
De 1 outers vliegen me om de oren mensen die all in gaan op een gutshot straigt draw en hem hitten dat soort shit. 5 Flipjes verloren. Uiteindelijk nog 1 sngtje kunnen winnen zodat het verlies maar 20 dollar is en nu maar eens pitten morgen weer een dag!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |