Kanker komt dan ook alleen bij mensen voor...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of een ziekte die ontstaat wanneer mensen te lang leven.
Nou dat heb ik niet zo gelezen van haar, of anders geinterpreteerd in ieder geval, het lijkt mij nogal wiedes dat de heksen (mensen) van toen geen notie hadden van een middel tegen AIDS als de ziekte al niet eens bestond.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Erodroom stelt dat alle huidige medische kenis vroeger al bij alchemisten en heksen aanwezig was maar op last vande kerk vernietigd is
Dat niet, maar hoe langer je leeft hoe meer kans je er op maakt. Dat kanker pas de laatste eeuw een beetje in opkomst is gekomen komt doordat we langer leven.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kanker komt dan ook alleen bij mensen voor...
mompelt iets over leukemie en kinderen met kanker(waar hele tehuizen e.d. voor zijn, te denken aan Toon Hermans huis e.d.)...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of een ziekte die ontstaat wanneer mensen te lang leven.
Hoe langer je leeft, hoe meer kans je maakt op zo'n beetje allesquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat niet, maar hoe langer je leeft hoe meer kans je er op maakt.
Dan mag jij mij toch uitleggen waarom vaak juist de diagnose het lastigste verhaal is. Deze perfect opgeleide mannen hebben in mijn omgeving dan al een aantal keer compleet verkeerde diagnosen vastgesteld. Terwijl de andere goed opgeleide man, dat zijn de kruidenmeneertjes meestal dan ook, in no-time het probleem gevonden had en dus ook kon beginnen met het oplossen van de het verhaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
alu-hoedje!
[..]
Je hebt gelijk,de volgende keer dat j bij de dokter komt zou ik er ook geen gebruik meer van maken als ik jou was
[..]
Jij in ieder geval niet...gelukkig zijn er mensen die wél opgeleidt zijn om met moderne diagnose-apparatuur om te gaan. Maar die wil je wrs ook niet aan je ziekbed hebben...jij wacht wel tot erodroom over je bed heenzweeft, vol goede energie
Ik denk dat jij de druk en de werkuren niet helemaal begrijpt van doktoren, nog afgezien van het feit dat ze hun hele leven door moeten blijven leren.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef mediaconsument het volgende:
Het belangrijkste blijft voor mij sowieso dat de normale doctoren en mensen die dan een opleiding hebben gehad, veel te veel verdienen, en best eens wat meer op prestatiebasis mogen gaan werken. Net zoals bij doktoren die fouten maken, die mogen van mij best per direct op straat gezet worden en hun geluk in een andere sector gaan beproeven.
Je gaat er toch op in. Al is het mijns inziens wel een van de redenen waarom gezondheid tegenwoordig een veel te groot issue is, mensen weten tegenwoordig nieteens meer wat ze eten, en waarom ze het eten. Daar heb je dan ook geen tijd meer voor tijdens de opvoeding, daardoor neem ik het ook niemand kwalijk. Echter worden mensen hierdoor wel afhankelijk van dit soort zaken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet echt veel met de discussie te maken, dunkt mij
Ik heb daar zelf weinig kennis van, echter denk ik wel dat er technieken zijn die de oorzaak van epilepsie kunnen vinden, anders dan dat er met een soort van röntgenapparaat naar een grijze massa gekeken wordt, waar eigenlijk nog maar heel weinig over bekend is.quote:Ah dus jij kunt van buiten door lichaamssignalen of whatever precies aangeven waar epilepsie zich afspeelt. Dat noem ik nog eens handig!
Electriciteit, magnetisme, electromagnetisme. Het ligt allemaal dicht bij elkaar. Wat dan ook vaststaat is dat elk mens een veld om zich heen heeft hangen met een bepaalde lading. Het is echter jammer dat hier zo weinig over bekend is.quote:Magnetisme????
"Nou ik denk gewoon dat dat wel moet kunnen"quote:Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ik heb daar zelf weinig kennis van, echter denk ik wel dat er technieken zijn die de oorzaak van epilepsie kunnen vinden, anders dan dat er met een soort van röntgenapparaat naar een grijze massa gekeken wordt, waar eigenlijk nog maar heel weinig over bekend is.
Nee, het is jammer dat jij zo weinig verstand hebt van dit soort zaken maar er nog steeds je mond van vol hebtquote:Electriciteit, magnetisme, electromagnetisme. Het ligt allemaal dicht bij elkaar. Wat dan ook vaststaat is dat elk mens een veld om zich heen heeft hangen met een bepaalde lading. Het is echter jammer dat hier zo weinig over bekend is.
Wellicht moet je dan minder selectief lezenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat heb ik niet zo gelezen van haar, of anders geinterpreteerd in ieder geval, het lijkt mij nogal wiedes dat de heksen (mensen) van toen geen notie hadden van een middel tegen AIDS als de ziekte al niet eens bestond.
Als we nog ooit eens een keer vrienden worden, dan ga ik je misschien meer van dit soort privé gegevens verstrekken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de druk en de werkuren niet helemaal begrijpt van doktoren, nog afgezien van het feit dat ze hun hele leven door moeten blijven leren.
En juist het feit dat hun fouten zulke erge gevolgen kunnen hebben voert die druk alleen nog maar op.
Maar meneer bepaalt thuis vanachter zijn bureau dat die "meneren die gestudeerd hebben teveel betaald krijgen"
Ik hoor graag wat jouw baan en loon is, zodat ik ook even een oordeel kan vellen !
Al ooit met een serieuze acupuncturist gesproken? Naar mijn ervaring kunnen deze mensen dan ook flinke hernia's of andere serieuze kwalen wegwerken met enkele behandelingen, zonder dat de patiënt jarenlang sores meemaakt met rug en nek operaties!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Nou ik denk gewoon dat dat wel moet kunnen"
Het enige waar jij verstand van hebt, is dat alles wat buiten de grote zorg/wetenschapsmachine valt, complete nonsens is. Mjah, dat wist ik al, daarom stop ik maar weer met deze discussie.quote:Nee, het is jammer dat jij zo weinig verstand hebt van dit soort zaken maar er nog steeds je mond van vol hebt
Onzin, hebje daar een bron voor dan?Voor zover ik na kan gaan is de eerste diagnose van een arts in het ziekenhuis voor meer dan 95% juist. Dat we nog niet alles weten is duidelijk maar we lereniedere dag weer nieuwe dingen. dus dat gaat steeds beter. Vertel me niet dat jouw kruidenmeneertjes dat ook allemaal kunnenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan mag jij mij toch uitleggen waarom vaak juist de diagnose het lastigste verhaal is. Deze perfect opgeleide mannen hebben in mijn omgeving dan al een aantal keer compleet verkeerde diagnosen vastgesteld. Terwijl de andere goed opgeleide man, dat zijn de kruidenmeneertjes meestal dan ook, in no-time het probleem gevonden had en dus ook kon beginnen met het oplossen van de het verhaal.
Jouw goed recht, maar daarom nog niet zinvol ofzo. Ik durf de naam Millecamp hiernatuurlijk niet tenoemen dus dat doe ik dan toch maar even...quote:Ik heb dan ook al vaker gezegd, als ik een been breek, of een ongeluk ofzo meemaak, dan heb ik een groot vertrouwen in deze zorg, mede doordat er met dergelijke fysieke zaken niet gek veel mis kan gaan. Een goed verband kan dan ook soms het halve werk zijn. Echter als het om ingewikkelde zaken gaat, dan ga ik er niet vanuit dat deze groep alles weet, en ga ik dus om meerdere meningen vragen.
Ja, en de aardolie is ook veel te duur! Maar goed als dat je belangrijkste argument is dan zijn we snel uitgepraatquote:Het belangrijkste blijft voor mij sowieso dat de normale doctoren en mensen die dan een opleiding hebben gehad, veel te veel verdienen, en best eens wat meer op prestatiebasis mogen gaan werken. Net zoals bij doktoren die fouten maken, die mogen van mij best per direct op straat gezet worden en hun geluk in een andere sector gaan beproeven.
Ik zou niet m'n adem inhoudenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als we nog ooit eens een keer vrienden worden, dan ga ik je misschien meer van dit soort privé gegevens verstrekken.
Zucht, wat een onzin.quote:Daarbij kiezen deze doktoren toch voor die druk? Een echte dokter zou niet gaan slapen voordat hij alle zieken heeft genezen! Geld is dan ook totaal onbelangrijk voor mensen met een dergelijk functie, daar je geen tijd hebt om dit uit te geven. Dat ze geld nodig hebben voor hun basisbehoeften, kan ik dan ook goed begrijpen. Ze zouden zich dan ook wel wat meer als een pastoor mogen gaan gedragen.
Voor zover ik weet kunnen ze bonussen krijgen van verzekeringsmaatschappijen als ze goedkopere medicijnen met dezelfde werking uitschrijven, maar da's wat anders.quote:Wist je bijvoorbeeld dat doktoren zelfs bonussen krijgen voor het verkopen van zoveel mogelijk verschillende medicijnen? Je geweten als dokter wordt dan wel erg op de proef gesteld, want als je de patiënt een extra medicijn geeft, heb jij meer geld, dat terwijl deze patiënt dat misschien nieteens nodig heeft.
Inderdaad, accupunctuur werkt en we weten niet hoe dat kan. Nog niet.Wat het er mee te maken heeft weet ik niet, ik claim toch ookniet dat we alles al weten en kunnen? Ik stel alleen dat het onzin is te zeggen dat die kennis vroeger ook al bij heksen en alchemisten aanwezig was en door de kerk vernietigd is.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Al ooit met een serieuze acupuncturist gesproken? Naar mijn ervaring kunnen deze mensen dan ook flinke hernia's wegwerken met enkele behandelingen, zonder dat de patiënt jarenlang sores meemaakt met rug en nek operaties!
eehr recente proeven wezen uit dat accupunctuur werkt.. period.. Ander onderzoek wees echter uit dat er geen verschil is tussen een accupuncturist die met zijn naalden in de weer is en dronken apen die met naaldjes in mensen prikken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Inderdaad, accupunctuur werkt en we weten niet hoe dat kan. Nog niet.Wat het er mee te maken heeft weet ik niet, ik claim toch ookniet dat we alles al weten en kunnen? Ik stel alleen dat het onzin is te zeggen dat die kennis vroeger ook al bij heksen en alchemisten aanwezig was en door de kerk vernietigd is.
Dat wordt niet geclaimed, wel dat ze meer konden als jij voordoet.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lekker interessant. Waar het om gaat is dat er geclaimd wordt dat de heksen en alchemisten van vroeger alles al konden wat we nu ook kunnen OMDAT HET ALLEMAAL UIT DE NATUUR KOMT.
Kun jij aangeven waar de natuur dan eindigt? En wat begint er dan? En als je dat niet kan, wat betekent dan de uitspraak "de basis ligt in de natuur"? Niks toch?
Nee domme lul, dat zeg ik niet, dat maak jij ervan, ik zeg dat er veel kennis aanwezig was en op het gebied van fytotherapie wisten ze inderdaad verdomde veel.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Erodroom stelt dat alle huidige medische kenis vroeger al bij alchemisten en heksen aanwezig was maar op last vande kerk vernietigd is
Ik was anders toch vrij overtuigd dat mijn vader genezen was van zijn dubbele hernia. Zijn dokter wou hem namelijk al gaan doorverwijzen naar het ziekenhuis, voor een kijkoperatie.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr recente proeven wezen uit dat accupunctuur werkt.. period.. Ander onderzoek wees echter uit dat er geen verschil is tussen een accupuncturist die met zijn naalden in de weer is en dronken apen die met naaldjes in mensen prikken.
Dubbelblind proeven wezen uit dat het voornamelijk aan het placebo effect te wijten is. Dit is dan ook de huidige psychologische opvatting over accupunctuur.
Nergens heb ik gezegd alle, maar het is een feit dat een groot deel van onze huidige medicijnen zijn basis kent in die planten, je wil het niet begrijpen omdat je veel liever om je hee slaat en de stoere jongen uithangt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je liegt! Jouw voorouders komen uit Vlaardingen! Sow!
[..]
Natuurlijk niet, daar gaat het ook niet om
[..]
Hoe zouden ze dat kunnen?Heksen hebben daar helemaal geen verstand van...
De reden dat we het er op deze manier over hebben is dat de zweefjes weer met een aantal bijzonder boute stellingen aankwamen, zoals "Alle medische kennis die we hebben is gebaseerd op de natuur. Heksen en alchemisten wisten dat vroeger ook allemaal al maar zijn door de kerk vernietigd. Vrijwel alle medicijnen die we kennen zijn gemaakt van planten. Vrijwel alle medicijnen die we kennen komen uit de natuur. Alle processen beginnen met natuurlijke grondstoffen".
Die dingen.Reden voldoende om eens uit te leggen dat het huideige farmacologische proces nogal wat anders is dan dat van bijv. 50 jaar gelende
Had ik een link van binnen dit forum, echter moet ik je deze wel schuldig blijven. Banjerkanjer heeft hier ooit wat goede informatie over gepost namelijk. Het had in ieder geval te maken met quota, oftewel dat ze meer bonus kregen als de patiënten meer verschillende medicijnen gaven, ook kwamen bonussen voor het niet behandelen van patiënten naar voren. Ik neem dan ook aan dat je hierover via google wel wat te weten kunt komen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef _Led_ het volgende:
Voor zover ik weet kunnen ze bonussen krijgen van verzekeringsmaatschappijen als ze goedkopere medicijnen met dezelfde werking uitschrijven, maar da's wat anders.
Heb jij wat meer informatie omtrent deze bewering ?
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef SingleCoil het volgende:
je liegt! Jouw voorouders komen uit Vlaardingen! Sow!
Wat is dan wel precies je punt?quote:Natuurlijk niet, daar gaat het ook niet om
Maar weet je wel zeker dat je dat allemaal goed gelezen en begrepen hebt?quote:Hoe zouden ze dat kunnen?Heksen hebben daar helemaal geen verstand van...
De reden dat we het er op deze manier over hebben is dat de zweefjes weer met een aantal bijzonder boute stellingen aankwamen, zoals "Alle medische kennis die we hebben is gebaseerd op de natuur. Heksen en alchemisten wisten dat vroeger ook allemaal al maar zijn door de kerk vernietigd. Vrijwel alle medicijnen die we kennen zijn gemaakt van planten. Vrijwel alle medicijnen die we kennen komen uit de natuur. Alle processen beginnen met natuurlijke grondstoffen".
Dat punt heb je volgens mij inmiddels ook wel gemaakt, tenzij er nog twijfelaars zijn.quote:Die dingen.Reden voldoende om eens uit te leggen dat het huideige farmacologische proces nogal wat anders is dan dat van bijv. 50 jaar gelende
En weer (zoals gewoonlijk) schiet meneer compleet in de drama-queen mode als ie het even niet meer weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef mediaconsument het volgende:
Het is allemaal onzin, en we moeten allemaal geloven in onze zorg en wetenschap! Deze zijn zelfs zo goed, dat corruptie binnen deze branches geen kans maakt, het zijn allemaal eerlijke mensen. Zij hoeven dan ook geen geld te verdienen, daarom zijn de prijzen ook zo laag en de lonen zo hoog. Daarom zijn we ook zo blij met verzekeringen, dan weten we zeker dat we niet teveel geld hoeven betalen.
In bobsnaam, neem een chillpill ofzo, overreactende dramafreakquote:Het lijkt tegenwoordig meer alsof dit de zorgeloze mensen zijn die lekker makkelijk doen tegenover de mensen die de klappen van de zweep kennen. Want geld, geld is goed! Corruptie bestaat dan ook niet waar geld bestaat! Iedereen is eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |