abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75692808
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Of een ziekte die ontstaat wanneer mensen te lang leven.
Kanker komt dan ook alleen bij mensen voor...
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:22:43 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75692825
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Erodroom stelt dat alle huidige medische kenis vroeger al bij alchemisten en heksen aanwezig was maar op last vande kerk vernietigd is
Nou dat heb ik niet zo gelezen van haar, of anders geinterpreteerd in ieder geval, het lijkt mij nogal wiedes dat de heksen (mensen) van toen geen notie hadden van een middel tegen AIDS als de ziekte al niet eens bestond.
The truth was in here.
pi_75692910
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Kanker komt dan ook alleen bij mensen voor...
Dat niet, maar hoe langer je leeft hoe meer kans je er op maakt. Dat kanker pas de laatste eeuw een beetje in opkomst is gekomen komt doordat we langer leven.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:25:40 #79
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75692944
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Of een ziekte die ontstaat wanneer mensen te lang leven.
mompelt iets over leukemie en kinderen met kanker(waar hele tehuizen e.d. voor zijn, te denken aan Toon Hermans huis e.d.)...
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:26:20 #80
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75692966
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat niet, maar hoe langer je leeft hoe meer kans je er op maakt.
Hoe langer je leeft, hoe meer kans je maakt op zo'n beetje alles
zzz
pi_75693055
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

alu-hoedje!
[..]

Je hebt gelijk,de volgende keer dat j bij de dokter komt zou ik er ook geen gebruik meer van maken als ik jou was
[..]

Jij in ieder geval niet...gelukkig zijn er mensen die wél opgeleidt zijn om met moderne diagnose-apparatuur om te gaan. Maar die wil je wrs ook niet aan je ziekbed hebben...jij wacht wel tot erodroom over je bed heenzweeft, vol goede energie
Dan mag jij mij toch uitleggen waarom vaak juist de diagnose het lastigste verhaal is. Deze perfect opgeleide mannen hebben in mijn omgeving dan al een aantal keer compleet verkeerde diagnosen vastgesteld. Terwijl de andere goed opgeleide man, dat zijn de kruidenmeneertjes meestal dan ook, in no-time het probleem gevonden had en dus ook kon beginnen met het oplossen van de het verhaal.

Ik heb dan ook al vaker gezegd, als ik een been breek, of een ongeluk ofzo meemaak, dan heb ik een groot vertrouwen in deze zorg, mede doordat er met dergelijke fysieke zaken niet gek veel mis kan gaan. Een goed verband kan dan ook soms het halve werk zijn. Echter als het om ingewikkelde zaken gaat, dan ga ik er niet vanuit dat deze groep alles weet, en ga ik dus om meerdere meningen vragen.

Het belangrijkste blijft voor mij sowieso dat de normale doctoren en mensen die dan een opleiding hebben gehad, veel te veel verdienen, en best eens wat meer op prestatiebasis mogen gaan werken. Net zoals bij doktoren die fouten maken, die mogen van mij best per direct op straat gezet worden en hun geluk in een andere sector gaan beproeven.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:32:11 #82
31101 _Led_
pi_75693186
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef mediaconsument het volgende:
Het belangrijkste blijft voor mij sowieso dat de normale doctoren en mensen die dan een opleiding hebben gehad, veel te veel verdienen, en best eens wat meer op prestatiebasis mogen gaan werken. Net zoals bij doktoren die fouten maken, die mogen van mij best per direct op straat gezet worden en hun geluk in een andere sector gaan beproeven.
Ik denk dat jij de druk en de werkuren niet helemaal begrijpt van doktoren, nog afgezien van het feit dat ze hun hele leven door moeten blijven leren.
En juist het feit dat hun fouten zulke erge gevolgen kunnen hebben voert die druk alleen nog maar op.

Maar meneer bepaalt thuis vanachter zijn bureau dat die "meneren die gestudeerd hebben teveel betaald krijgen"

Ik hoor graag wat jouw baan en loon is, zodat ik ook even een oordeel kan vellen !
zzz
  woensdag 16 december 2009 @ 16:33:40 #83
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75693258
Sowieso, bij de meeste hogere opleidingen krijg je ook betaald vanwege je verantwoordelijkheid. Een doctor heeft nu eenmaal meer verantwoordelijkheid dan een vuilnisman (en het werk van een vuilnisman vereist nu eenmaal veel minder kennis en studie). De gevolgen kunnen desastreus zijn, en de dokter heeft continue werkdruk.
pi_75693344
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar dat heeft niet echt veel met de discussie te maken, dunkt mij
Je gaat er toch op in. Al is het mijns inziens wel een van de redenen waarom gezondheid tegenwoordig een veel te groot issue is, mensen weten tegenwoordig nieteens meer wat ze eten, en waarom ze het eten. Daar heb je dan ook geen tijd meer voor tijdens de opvoeding, daardoor neem ik het ook niemand kwalijk. Echter worden mensen hierdoor wel afhankelijk van dit soort zaken.

Wat concurrentie voor de huidige medische stand zou sowieso niet weg zijn.
quote:
Ah dus jij kunt van buiten door lichaamssignalen of whatever precies aangeven waar epilepsie zich afspeelt. Dat noem ik nog eens handig!
Ik heb daar zelf weinig kennis van, echter denk ik wel dat er technieken zijn die de oorzaak van epilepsie kunnen vinden, anders dan dat er met een soort van röntgenapparaat naar een grijze massa gekeken wordt, waar eigenlijk nog maar heel weinig over bekend is.
quote:
Magnetisme????
Electriciteit, magnetisme, electromagnetisme. Het ligt allemaal dicht bij elkaar. Wat dan ook vaststaat is dat elk mens een veld om zich heen heeft hangen met een bepaalde lading. Het is echter jammer dat hier zo weinig over bekend is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:38:57 #85
31101 _Led_
pi_75693494
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ik heb daar zelf weinig kennis van, echter denk ik wel dat er technieken zijn die de oorzaak van epilepsie kunnen vinden, anders dan dat er met een soort van röntgenapparaat naar een grijze massa gekeken wordt, waar eigenlijk nog maar heel weinig over bekend is.
"Nou ik denk gewoon dat dat wel moet kunnen"
quote:
Electriciteit, magnetisme, electromagnetisme. Het ligt allemaal dicht bij elkaar. Wat dan ook vaststaat is dat elk mens een veld om zich heen heeft hangen met een bepaalde lading. Het is echter jammer dat hier zo weinig over bekend is.
Nee, het is jammer dat jij zo weinig verstand hebt van dit soort zaken maar er nog steeds je mond van vol hebt
zzz
pi_75693581
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat heb ik niet zo gelezen van haar, of anders geinterpreteerd in ieder geval, het lijkt mij nogal wiedes dat de heksen (mensen) van toen geen notie hadden van een middel tegen AIDS als de ziekte al niet eens bestond.
Wellicht moet je dan minder selectief lezen Dat het onzin is hoef je mij ook niet uit te leggen hoor...
Mu!
pi_75693596
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de druk en de werkuren niet helemaal begrijpt van doktoren, nog afgezien van het feit dat ze hun hele leven door moeten blijven leren.
En juist het feit dat hun fouten zulke erge gevolgen kunnen hebben voert die druk alleen nog maar op.

Maar meneer bepaalt thuis vanachter zijn bureau dat die "meneren die gestudeerd hebben teveel betaald krijgen"

Ik hoor graag wat jouw baan en loon is, zodat ik ook even een oordeel kan vellen !
Als we nog ooit eens een keer vrienden worden, dan ga ik je misschien meer van dit soort privé gegevens verstrekken.

Daarbij kiezen deze doktoren toch voor die druk? Een echte dokter zou niet gaan slapen voordat hij alle zieken heeft genezen! Geld is dan ook totaal onbelangrijk voor mensen met een dergelijk functie, daar je geen tijd hebt om dit uit te geven. Dat ze geld nodig hebben voor hun basisbehoeften, kan ik dan ook goed begrijpen. Ze zouden zich dan ook wel wat meer als een pastoor mogen gaan gedragen.

Wist je bijvoorbeeld dat doktoren zelfs bonussen krijgen voor het verkopen van zoveel mogelijk verschillende medicijnen? Je geweten als dokter wordt dan wel erg op de proef gesteld, want als je de patiënt een extra medicijn geeft, heb jij meer geld, dat terwijl deze patiënt dat misschien nieteens nodig heeft.
pi_75693731
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Nou ik denk gewoon dat dat wel moet kunnen"
Al ooit met een serieuze acupuncturist gesproken? Naar mijn ervaring kunnen deze mensen dan ook flinke hernia's of andere serieuze kwalen wegwerken met enkele behandelingen, zonder dat de patiënt jarenlang sores meemaakt met rug en nek operaties!

Naar mijn idee is de diagnose bij de acupuncturist ook vele malen beter, daar de acupuncturist niet hoeft te luisteren naar de patiënt, die heeft namelijk methoden om de oorzaak van deze problematiek zelf vast te stellen dmv. een stroomdiagram bijvoorbeeld.
quote:
Nee, het is jammer dat jij zo weinig verstand hebt van dit soort zaken maar er nog steeds je mond van vol hebt
Het enige waar jij verstand van hebt, is dat alles wat buiten de grote zorg/wetenschapsmachine valt, complete nonsens is. Mjah, dat wist ik al, daarom stop ik maar weer met deze discussie.
pi_75693748
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan mag jij mij toch uitleggen waarom vaak juist de diagnose het lastigste verhaal is. Deze perfect opgeleide mannen hebben in mijn omgeving dan al een aantal keer compleet verkeerde diagnosen vastgesteld. Terwijl de andere goed opgeleide man, dat zijn de kruidenmeneertjes meestal dan ook, in no-time het probleem gevonden had en dus ook kon beginnen met het oplossen van de het verhaal.
Onzin, hebje daar een bron voor dan?Voor zover ik na kan gaan is de eerste diagnose van een arts in het ziekenhuis voor meer dan 95% juist. Dat we nog niet alles weten is duidelijk maar we lereniedere dag weer nieuwe dingen. dus dat gaat steeds beter. Vertel me niet dat jouw kruidenmeneertjes dat ook allemaal kunnen
quote:
Ik heb dan ook al vaker gezegd, als ik een been breek, of een ongeluk ofzo meemaak, dan heb ik een groot vertrouwen in deze zorg, mede doordat er met dergelijke fysieke zaken niet gek veel mis kan gaan. Een goed verband kan dan ook soms het halve werk zijn. Echter als het om ingewikkelde zaken gaat, dan ga ik er niet vanuit dat deze groep alles weet, en ga ik dus om meerdere meningen vragen.
Jouw goed recht, maar daarom nog niet zinvol ofzo. Ik durf de naam Millecamp hiernatuurlijk niet tenoemen dus dat doe ik dan toch maar even...
quote:
Ja, en de aardolie is ook veel te duur! Maar goed als dat je belangrijkste argument is dan zijn we snel uitgepraat
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:45:35 #90
31101 _Led_
pi_75693776
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als we nog ooit eens een keer vrienden worden, dan ga ik je misschien meer van dit soort privé gegevens verstrekken.
Ik zou niet m'n adem inhouden
quote:
Daarbij kiezen deze doktoren toch voor die druk? Een echte dokter zou niet gaan slapen voordat hij alle zieken heeft genezen! Geld is dan ook totaal onbelangrijk voor mensen met een dergelijk functie, daar je geen tijd hebt om dit uit te geven. Dat ze geld nodig hebben voor hun basisbehoeften, kan ik dan ook goed begrijpen. Ze zouden zich dan ook wel wat meer als een pastoor mogen gaan gedragen.
Zucht, wat een onzin.
Dat iemand dat beroep wil uitoefenen wil niet zeggen dat ie niet ook een normaal leven wil leiden,
net zo min als dat jij geen doktor bent geworden wil zeggen dat jij dus helemaal niks geeft om het leven van andere mensen.

Natuurlijk kiezen ze zelf voor dat beroep, maar als je meer kunt verdienen met minder uren en makkelijker werk - denk je dan dat er zich nog voldoende studenten zullen aanmelden ?
Je hebt zelf altijd een grote mond over wat andere mensen moeten doen en vinden, maar ik hoor graag eens van jou wat jij allemaal voor de mensheid doet.

Ik heb het vermoeden dat de gemiddelde arts een hoop meer voor mensen heeft gedaan dan jij, en daar mag ie wat mij betreft ook navenant voor beloond worden.
quote:
Wist je bijvoorbeeld dat doktoren zelfs bonussen krijgen voor het verkopen van zoveel mogelijk verschillende medicijnen? Je geweten als dokter wordt dan wel erg op de proef gesteld, want als je de patiënt een extra medicijn geeft, heb jij meer geld, dat terwijl deze patiënt dat misschien nieteens nodig heeft.
Voor zover ik weet kunnen ze bonussen krijgen van verzekeringsmaatschappijen als ze goedkopere medicijnen met dezelfde werking uitschrijven, maar da's wat anders.
Heb jij wat meer informatie omtrent deze bewering ?
zzz
pi_75693871
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Al ooit met een serieuze acupuncturist gesproken? Naar mijn ervaring kunnen deze mensen dan ook flinke hernia's wegwerken met enkele behandelingen, zonder dat de patiënt jarenlang sores meemaakt met rug en nek operaties!
Inderdaad, accupunctuur werkt en we weten niet hoe dat kan. Nog niet.Wat het er mee te maken heeft weet ik niet, ik claim toch ookniet dat we alles al weten en kunnen? Ik stel alleen dat het onzin is te zeggen dat die kennis vroeger ook al bij heksen en alchemisten aanwezig was en door de kerk vernietigd is.
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:50:07 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75693947
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Inderdaad, accupunctuur werkt en we weten niet hoe dat kan. Nog niet.Wat het er mee te maken heeft weet ik niet, ik claim toch ookniet dat we alles al weten en kunnen? Ik stel alleen dat het onzin is te zeggen dat die kennis vroeger ook al bij heksen en alchemisten aanwezig was en door de kerk vernietigd is.
eehr recente proeven wezen uit dat accupunctuur werkt.. period.. Ander onderzoek wees echter uit dat er geen verschil is tussen een accupuncturist die met zijn naalden in de weer is en dronken apen die met naaldjes in mensen prikken.

Dubbelblind proeven wezen uit dat het voornamelijk aan het placebo effect te wijten is. Dit is dan ook de huidige psychologische opvatting over accupunctuur.
pi_75693968
Het is allemaal onzin, en we moeten allemaal geloven in onze zorg en wetenschap! Deze zijn zelfs zo goed, dat corruptie binnen deze branches geen kans maakt, het zijn allemaal eerlijke mensen. Zij hoeven dan ook geen geld te verdienen, daarom zijn de prijzen ook zo laag en de lonen zo hoog. Daarom zijn we ook zo blij met verzekeringen, dan weten we zeker dat we niet teveel geld hoeven betalen.

Wat heeft dit nog met een TRU discussie te maken, eigenlijk? Het lijkt tegenwoordig meer alsof dit de zorgeloze mensen zijn die lekker makkelijk doen tegenover de mensen die de klappen van de zweep kennen. Want geld, geld is goed! Corruptie bestaat dan ook niet waar geld bestaat! Iedereen is eerlijk.

Ik zou haast emotioneel worden van deze roze bril.
pi_75693974
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Lekker interessant. Waar het om gaat is dat er geclaimd wordt dat de heksen en alchemisten van vroeger alles al konden wat we nu ook kunnen OMDAT HET ALLEMAAL UIT DE NATUUR KOMT.
Kun jij aangeven waar de natuur dan eindigt? En wat begint er dan? En als je dat niet kan, wat betekent dan de uitspraak "de basis ligt in de natuur"? Niks toch?
Dat wordt niet geclaimed, wel dat ze meer konden als jij voordoet.
Sterker nog, er is wel een proces bekend van in de middeleeuwen waar een vrouw terrecht stond die iemand had genezen, wat niet mocht(mocht niet zonder reguliere opleiding, straf was nogal heftig).
Haar methoden zijn toen onderzocht door de toen geldende wetenschap en die moesten toegeven dat regulier nog veel van deze vrouw(en vele anderen) kon leren, niet dat het uitmaakte, de straf volgde toch.

Als je het over die tijn hebt zet het dan ook tegenover die tijd, toendertijd waren deze mensen veel verder dan de heersende reguliere wetenschap onder het juk van de kerk.
Nogsteeds zou het best ok zijn als iedereen een basiskennis had voor kruiden, gericht op de huisapotheek, daar is vrij veel mee mogelijk namelijk.
Vergaande toepassingen zou ik niet als gemeengoed willen zien, dat kan ook heeeeeeeeel erg fout gaan namelijk, niet elk middel is even veilig in elke hand.
Maar een basiskennis voor artsten hierin zou ook niet fout zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75694039
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Erodroom stelt dat alle huidige medische kenis vroeger al bij alchemisten en heksen aanwezig was maar op last vande kerk vernietigd is
Nee domme lul, dat zeg ik niet, dat maak jij ervan, ik zeg dat er veel kennis aanwezig was en op het gebied van fytotherapie wisten ze inderdaad verdomde veel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75694042
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehr recente proeven wezen uit dat accupunctuur werkt.. period.. Ander onderzoek wees echter uit dat er geen verschil is tussen een accupuncturist die met zijn naalden in de weer is en dronken apen die met naaldjes in mensen prikken.

Dubbelblind proeven wezen uit dat het voornamelijk aan het placebo effect te wijten is. Dit is dan ook de huidige psychologische opvatting over accupunctuur.
Ik was anders toch vrij overtuigd dat mijn vader genezen was van zijn dubbele hernia. Zijn dokter wou hem namelijk al gaan doorverwijzen naar het ziekenhuis, voor een kijkoperatie.
pi_75694200
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je liegt! Jouw voorouders komen uit Vlaardingen! Sow!
[..]

Natuurlijk niet, daar gaat het ook niet om
[..]

Hoe zouden ze dat kunnen?Heksen hebben daar helemaal geen verstand van...

De reden dat we het er op deze manier over hebben is dat de zweefjes weer met een aantal bijzonder boute stellingen aankwamen, zoals "Alle medische kennis die we hebben is gebaseerd op de natuur. Heksen en alchemisten wisten dat vroeger ook allemaal al maar zijn door de kerk vernietigd. Vrijwel alle medicijnen die we kennen zijn gemaakt van planten. Vrijwel alle medicijnen die we kennen komen uit de natuur. Alle processen beginnen met natuurlijke grondstoffen".
Die dingen.Reden voldoende om eens uit te leggen dat het huideige farmacologische proces nogal wat anders is dan dat van bijv. 50 jaar gelende
Nergens heb ik gezegd alle, maar het is een feit dat een groot deel van onze huidige medicijnen zijn basis kent in die planten, je wil het niet begrijpen omdat je veel liever om je hee slaat en de stoere jongen uithangt.

Heksjes hebben gewoonlijk verdomd veel verstand van kruiden en planten, dat is de belangerijkste deel, ze weten presies welke delen ze in welke doseringen moeten gebruiken, weten presies hoe ze moeten mixen en doen, daar gaat een enorme berg kennis aan vooraf en ja ook heksjes kunnen leren en lezen en vinden meestal alles erachter meer dan interresant, weten dus vaak ook presies welke werkzame stoffen het over gaat.
Dus ga maar lekker heen met je laagdunkende gedoe.
pi_75694252
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef _Led_ het volgende:
Voor zover ik weet kunnen ze bonussen krijgen van verzekeringsmaatschappijen als ze goedkopere medicijnen met dezelfde werking uitschrijven, maar da's wat anders.
Heb jij wat meer informatie omtrent deze bewering ?
Had ik een link van binnen dit forum, echter moet ik je deze wel schuldig blijven. Banjerkanjer heeft hier ooit wat goede informatie over gepost namelijk. Het had in ieder geval te maken met quota, oftewel dat ze meer bonus kregen als de patiënten meer verschillende medicijnen gaven, ook kwamen bonussen voor het niet behandelen van patiënten naar voren. Ik neem dan ook aan dat je hierover via google wel wat te weten kunt komen.
pi_75694430
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef SingleCoil het volgende:

je liegt! Jouw voorouders komen uit Vlaardingen! Sow!
quote:
Natuurlijk niet, daar gaat het ook niet om
Wat is dan wel precies je punt?
quote:
Hoe zouden ze dat kunnen?Heksen hebben daar helemaal geen verstand van...

De reden dat we het er op deze manier over hebben is dat de zweefjes weer met een aantal bijzonder boute stellingen aankwamen, zoals "Alle medische kennis die we hebben is gebaseerd op de natuur. Heksen en alchemisten wisten dat vroeger ook allemaal al maar zijn door de kerk vernietigd. Vrijwel alle medicijnen die we kennen zijn gemaakt van planten. Vrijwel alle medicijnen die we kennen komen uit de natuur. Alle processen beginnen met natuurlijke grondstoffen".
Maar weet je wel zeker dat je dat allemaal goed gelezen en begrepen hebt?
quote:
Die dingen.Reden voldoende om eens uit te leggen dat het huideige farmacologische proces nogal wat anders is dan dat van bijv. 50 jaar gelende
Dat punt heb je volgens mij inmiddels ook wel gemaakt, tenzij er nog twijfelaars zijn.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:02:54 #100
31101 _Led_
pi_75694462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef mediaconsument het volgende:
Het is allemaal onzin, en we moeten allemaal geloven in onze zorg en wetenschap! Deze zijn zelfs zo goed, dat corruptie binnen deze branches geen kans maakt, het zijn allemaal eerlijke mensen. Zij hoeven dan ook geen geld te verdienen, daarom zijn de prijzen ook zo laag en de lonen zo hoog. Daarom zijn we ook zo blij met verzekeringen, dan weten we zeker dat we niet teveel geld hoeven betalen.
En weer (zoals gewoonlijk) schiet meneer compleet in de drama-queen mode als ie het even niet meer weet.
Niemand zegt dat er nergens corruptie is, niemand zegt dat ze geen geld hoeven te verdienen.

Jij ziet enkel blijkbaar de mogelijkheid tot "geen corruptie, niemand hoeft betaald te worden" en "Alles en iedereen is corrupt en geeft niks om anderen en wil enkel zoveel mogelijk geld verdienen !".

Corruptie en geld verdienen is niet specifiek gelinkt aan de medische wereld, dat is gelinkt aan de mens zelf.
In elke branche komt corruptie voor, elk mens heeft ook een zekere mate van gevoel voor zelfbehoud en egoisme.

Roepen dat iemand die de balkenende norm verdient teveel verdient terwijl hij net een shift heeft gedraaid van 27 uur en 6 mensen heeft geopereerd die op sterven na dood lagen vind ik een beetje cru gezien het feit jij van zijn belasting lekker thuis zat te internetten met een uitkering.
En al helemaal van zo'n keyboard-held die altijd enkel kritiek levert op alles en iedereen maar nooit zegt wat ie zelf nou bijdraagt.
quote:
Het lijkt tegenwoordig meer alsof dit de zorgeloze mensen zijn die lekker makkelijk doen tegenover de mensen die de klappen van de zweep kennen. Want geld, geld is goed! Corruptie bestaat dan ook niet waar geld bestaat! Iedereen is eerlijk.
In bobsnaam, neem een chillpill ofzo, overreactende dramafreak
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')