onzin , bestaat niet , onmogelijk , kan niet , begrijp het niet , nijlpaarden met jarretels die uit wolken springen met paraplu'squote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, toch is elke afzonderlijke zin bijna letterlijk afkomstig uit een post van MediaConsument (gezonde voeding) en Summers (de rest).
Ik zie hem met betrekking tot TRU onderwerpen altijd posts maken met argumenten. Verder zegt hij nooit dat iets niet kan. Wel: Show me. En die nijlpaarden quote is gewoon een logisch argument(waar nooit een deugdelijk antwoord op gegeven is).quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:50 schreef Summers het volgende:
[..]
onzin , bestaat niet , onmogelijk , kan niet , begrijp het niet , nijlpaarden met jarretels die uit wolken springen met paraplu's
zijn weer bijna letterlijk uit jouw posten .
het is vast heel leerzaam om jou te zijn
Onzin kan een prima waardeoordeel over een onderwerp zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:50 schreef Summers het volgende:
[..]
onzin , bestaat niet , onmogelijk , kan niet , begrijp het niet , nijlpaarden met jarretels die uit wolken springen met paraplu's
zijn weer bijna letterlijk uit jouw posten .
het is vast heel leerzaam om jou te zijn
yep en toevallig is dat over ELK onderwerp die in tru voorbij komt .quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onzin kan een prima waardeoordeel over een onderwerp zijn.
'Begrijp het niet' zie je me enkel zeggen over posts van jou waarin je zoals hiervoor treffend door iemand anders beschreven weer aan het raaskallen bent.
Over nijlpaarden heb ik het nooit gehad, maar ik denk uit die opmerking op te maken dat je doelt op mijn vaker gebruikte analogie over een sigarenrokende zebra in jarretels als er weer eens iemand zoals jij dom roept "bewijs maar dat het NIET bestaat !"- een prima analogie die jou blijkbaar boven de pet gaat.
En voorlopig is het vooral voor jou leerzaam dat ik er ben
Dan ben ik blijkbaar niet intelligent, ik roep dat enkel over jou, mediaconsument en maedelquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef Summers het volgende:
[..]
yep en toevallig is dat over ELK onderwerp die in tru voorbij komt .
Je kan prima zien of iemand intelligent is , die roept altijd dat andere dom zijn
Dat roep je over iedereen die iets bovennatuurlijks in zijn werkelijkheid meemaakt en dat serieus neemt .quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar niet intelligent, ik roep dat enkel over jou, mediaconsument en maedel
als ik jullie was zou ik proberen wat zekerder te zijn van jezelf ipv steeds kloons makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zie hem met betrekking tot TRU onderwerpen altijd posts maken met argumenten. Verder zegt hij nooit dat iets niet kan. Wel: Show me. En die nijlpaarden quote is gewoon een logisch argument(waar nooit een deugdelijk antwoord op gegeven is).
Och, dus je trapt ook al in die running-gag ? Je bent nog goedgeloviger dan ik dachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Summers het volgende:
[..]
als ik jullie was zou ik proberen wat zekerder te zijn van jezelf ipv steeds kloons maken
die in elke discussie jezelf komt ondersteunen en ja en amen zegt op jezelf , tegen jezelf , lijkt me verwarrend .
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Summers het volgende:
[..]
als ik jullie was zou ik proberen wat zekerder te zijn van jezelf ipv steeds kloons maken
die in elke discussie jezelf komt ondersteunen en ja en amen zegt op jezelf , tegen jezelf , lijkt me verwarrend .
De enige mensen die ik niet in mijn pm heb geantwoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Och, dus je trapt ook al in die running-gag ? Je bent nog goedgeloviger dan ik dacht
Nee hoor, dit is een keiharde leugen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat roep je over iedereen die iets bovennatuurlijks in zijn werkelijkheid meemaakt en dat serieus neemt .
Nog zo'n leugen.quote:Alles wat onbekend is , wijs je meteen af
Je hebt in dat topic nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag (omdat je dat niet kunt, omdat je weet dat ik gelijk hebt) :quote:in dat testtopic ben je echt door de mand gevallen .
wetenschapper die al conclusies trekt VOOR een geplande test .
Ik denk dat het weet tijd word voor je medicatie.quote:Zelfs dan kan je niet ff doen alsof je weet wat de waarde is van wetenschap en hoe dom het is je eigen test al te beinvloeden op grond van "de wereldkennis word vervuild " weet jij veel of er nieuwe kennis is , maar doen alsof je borsten hebt gaat je iig prima af
ik ben iig alleen Summers , ik hoef me niet anders voor te doen en heb 1 persoonlijkheid ,quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een keiharde leugen.
Ik vind Bastard niet dom, ik vind Erodome niet dom, ik vind heel veel mensen hier in TRU niet dom.
Ik vind jou, mediaconsument en maedel enorm dom, ja.
Maar dat heeft minder met jullie overtuigingen over het paranormale te maken dan met de manier waarop jullie discussieren
[..]
Nog zo'n leugen.
Als jij denkt dat iets niet zomaar klakkeloos aannemen gelijk staat aan afwijzen ligt dit aan jouw domheid, niet aan mijn instelling.
[..]
Je hebt in dat topic nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag (omdat je dat niet kunt, omdat je weet dat ik gelijk hebt) :
die meneer claimt iets op basis van zogenaamde bandstemmen die hij heeft opgenomen.
Waarom mag ik mijn oordeel over zijn claim dan volgens jou niet baseren op die opnames ?
Daar is immers zijn hele claim op gebaseerd.
Niet dat ik de ijdele hoop heb dat je nu eindelijk eens op basis van argumenten zult gaan discussieren hoor, ik weet wel beter inmiddels
[..]
Ik denk dat het weet tijd word voor je medicatie.
Zoals al voorspeld dus geen argumentenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:46 schreef Summers het volgende:
[..]
ik ben iig alleen Summers , ik hoef me niet anders voor te doen en heb 1 persoonlijkheid ,
medicatie is meestal als je bijv verschillende persoonlijkheden hebt ontwikkeld
Dan ben je makkelijk te overtuigenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef R0N1N het volgende:
Zijn er ook nog Heksen met een 'lief zijn voor elkaar' spreuk of iets ?
Als 'ie werkt op die 2, ben ik overtuigd !
't is maar wat je makkelijk noemt, volgens mij is het toch een aardige "mission impossible"quote:
Liefdevolle aandacht, een liefdevolle focus leggen als steun.quote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat werkt hieraan dan zo goed? Bij het laatste kan ik me voorstellen dat iemand er gemotiveerd door raakt, maar wat is precies de werking van een kaars aansteken en bidden?
En daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef erodome het volgende:
Ook zonder het te zeggen werkt het, maar dan komen we weer op alles kent een zekere invloed op elkaar die je bewust en onbewust kan uitvoeren.
Ik denk dat een bezwering om pijnloos uiteen te gaan in dit geval beter isquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef R0N1N het volgende:
Zijn er ook nog Heksen met een 'lief zijn voor elkaar' spreuk of iets ?
Als 'ie werkt op die 2, ben ik overtuigd !
Onzin dat je het gelijk daarheen trekt, die zekere invloed kan vanalles betekenen en in dit geval zet ik het toch wel in een bepaalde context neer(liefdevolle aandacht in deze), er is een groot verschil tussen wat kunnen bewegen en zorgen dat iemand jouw liefdevolle aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens.
Zou jij even het flesje appelsap willen bewegen dat hier op mijn bureau staat ?
Als je dat niet kunt, wil "alles kent een zekere invloed op elkaar" net zo min zeggen dat een kaarsje branden op 1 plek automagisch betekent dat het beter zal gaan met iemand op een andere plek.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat een bezwering om pijnloos uiteen te gaan in dit geval beter is
Dat is het enige wat je kan doen zonder "enge" magie te moeten gebruiken in dit geval
Je kan niet dwingen om elkaar te geven, te kan niet dwingen elkaar aardig te vinden, je kan niet afdwingen dat mensen op 1 lijn komen met elkaar.
Je zal gewoon soms eerlijk moeten zijn en zeggen dit werkt niet, laten we elkaar met rust laten.
Wat spreuken hier kunnen betekenen is niets wat gezond verstand ook niet zou kunnen.
Nu bestaan er wel spreuken e.d. die dingen af kunnen dwingen(dat beweren), maar dat is slecht gebruik van magie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |