met neerlands hoop in de jaren '70 welquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Freek de Jonge is nog nooit grappig geweest
Dat is zijn nieuwe opzet ook, hij wil alleen nog entertainen en grappig zijn voor 'mensen die moeite willen doen'. Hij is de standaard afzeikers uit de samenleving beu, bovendien ik weet niet of je zijn optredens kende in de jaren '80 en '90 en daarvoor met Bram Vermeulen idd, maar die vent heeft al bewezen wat ie waard isquote:
Pics van zusje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dan nietzeg tegen je zusje dat ik haar ophaal na school
![]()
Misschien was ie destijds wel grappig maar nu is het geen klap aan (en daar gaat het om als entertainer).quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe opzet ook, hij wil alleen nog entertainen en grappig zijn voor 'mensen die moeite willen doen'. Hij is de standaard afzeikers uit de samenleving beu, bovendien ik weet niet of je zijn optredens kende in de jaren '80 en '90 en daarvoor met Bram Vermeulen idd, maar die vent heeft al bewezen wat ie waard is![]()
Ongefundeerde Freek-haters altijd![]()
Zeg dat wel, ik kan behalve mijn post geen enkele beargumenteerde post vinden in dit topic, jouw post incluisquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef L-IS het volgende:
Mensen die met loze argumenten komen altijd![]()
Origineel hoor kerel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
Eens maar tog niet eens
[ afbeelding ]
Triestelingquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik kan behalve mijn post geen enkele beargumenteerde post vinden in dit topic, jouw post incluis![]()
Natuurlijk mag dat, heb ik ergens gezegd van niet? Ik mag daarentegen ook zeggen dat ik vind dat ze het mis hebben en waarom. En ik mag jou vervolgens keihard onderuit halen als je over argumentatie begint tegen de enige die een serieus antwoord post (tot dan toe)quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:54 schreef L-IS het volgende:
[..]
Iedereen mag Freek geen grappige caberatier vinden, ook al kan hij/zij geen voorbeelden noemen van grappen die niet grappig zijn.
Als jij iets niet kan, wil het niet zeggen dat het niet mogelijk is.quote:Op een andere wijze valt een dergelijke mening niet te beargumenteren.
Misschien moet je ze eens helemaal kijken en zoals ik al zei (maar je hebt waarschijnlijk niet eens gelezen), zijn opzet is vanaf 2008 zo om een bepaalde doelgroep te bereiken. Dat jij d'r niet om kan lachen duidt er misschien op dat je niet in zijn doelgroep valt of dat je gewoon geen gevoel voor humor hebt.quote:Halve shows en optredens van Freek gezien en heb er niet om kunnen lachen.
Zo! Ja daar kan ik inderdaad niet tegen op, nu heb je me zwaar te pakkenquote:Triesteling![]()
Dat dus en hij draagt mutsen gepikt van allochtonen.quote:
klopt.... sterker nog, als je bv zn teksten uit begin jaren tachtig (programma's als De Mars, De Mythe) terughoort, hoor je eigenlijk precies hetzelfde als wat nu, heden ten dage als 'rechts denken' geld; namelijk kritiek op de heersende politieke elite en kritiek op de dubbele moraal van mensen:quote:
ofquote:ze hadden hun hond “Jezus” genoemd. Het was een joodse herder
quote:ik sta laatst voor mijn boekenkast
ik wil mijn telefoonboek tussen de boeken proppen
Het wil niet...
telefoonboek te dik
of boekenkast te vol, dat kan natuurlijk ook
Ik begin te bladeren in mijn telefoonboek
Ik denk:
die bladzij met Aaron die kan er wel uit
Die bladzij met Bouterse kan er ook wel uit
Die drie bladzijden Cohen die kunnen er ook wel uit
Wat bleek
als al die vreemdelingen oprotten
paste mijn telefoonboek weer in de boekenkast.
...om door te trekken ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |