quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mis paint shop pro!! Maar iets met mac+exe=lose
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je koppelt het verkeerde probleem aan de verkeerde oplossing
Enige serieuse optie buiten adobe is Gimp. En gimp is helemaal faalquote:
Jotcha op je tieten schrijven met lipstick, bij voorkeur met rood zoaps m'm UI, en dan een pic maken en in mn fobo droppenquote:
Het lukt je toch niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jotcha op je tieten schrijven met lipstick, bij voorkeur met rood zoaps m'm UI, en dan een pic maken en in mn fobo droppen
Net gebruikt, Fail2quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enige serieuse optie buiten adobe is Gimp. En gimp is helemaal faal
Woarum. Ze zijn beide lievquote:
Schrijf jij mijn naam op je lul en maak een foto, dan ga ik hem naar je hele school sturen en kunnen ze lachen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jotcha op je tieten schrijven met lipstick, bij voorkeur met rood zoaps m'm UI, en dan een pic maken en in mn fobo droppen
Dat is veel te langquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hebben ze een flinke printer nodig, voor schaal 1:1quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schrijf jij mijn naam op je lul en maak een foto, dan ga ik hem naar je hele school sturen en kunnen ze lachen.
Foute aanpak, young grasshopperquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hebben ze een flinke printer nodig, voor schaal 1:1
Tegenwoordig print men wel groter dan A8 hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inderdaad, wil je je lul kunnen zien moet die groot kunnen printen jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |