Ik ga huilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef willempjewever het volgende:
Inmiddels dus 15 euro armer aan een online shop en een nieuwe kaartje is onderweg, maar nu ben ik mijn save file van professor layton van de Nintendo DS kwijt en ik had 12 uur gespeeld
[ afbeelding ]
Karmaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef willempjewever het volgende:
Kom ik op mijn hobbyzolder, struikel ik en laat ik uit mijn hand mijn 4 gig micro sdhc kaartje vallen. Na een uur zoeken kom ik tot de conlusie dat ik hem gewoon kwijt ben
En gisteren viel mijn 2 gig kaartje in de auto en die kon ik ook al niet terugvinden
Inmiddels dus 15 euro armer aan een online shop en een nieuwe kaartje is onderweg, maar nu ben ik mijn save file van professor layton van de Nintendo DS kwijt en ik had 12 uur gespeeld
[ afbeelding ]
Ik wilde hem in mijn nieuwe flashkaartje stoppen zodat ik zelda kon spelen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Rookert het volgende:
Maar waarom met een microSD kaarjte in je hand lopen?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Rookert het volgende:
Maar waarom met een microSD kaarjte in je hand lopen?
Ik ben hem al kwijt als ik hem op de zwarte kast van m'n computer leg
nee, acekard 2.1quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef Trollface. het volgende:
TS heeft een R4 of een kloon ervan.
Wel met AKAIO, hoop ik?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
nee, acekard 2.1 [ afbeelding ]
ja, maar ik rijd ook te hard en download ook weleens een illegale game, net als iedereen in nederland... al koop ik ook heel wat legaal, maar dat terzijde.quote:
Ik doelde erop dat mensen bij de overheid, politie bijvoorbeeld, nogal eens de neiging hebben om geheugendragers te laten slingeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ja, maar ik rijd ook te hard en download ook weleens een illegale game, net als iedereen in nederland... al koop ik ook heel wat legaal, maar dat terzijde.
Is die professor Layton wat? Ik zoek nog wat nieuwe spellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die gaat er zo op inderdaad, anders doet mario browser story het weer niet...
Layton is baas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef R4ven het volgende:
[..]
Is die professor Layton wat? Ik zoek nog wat nieuwe spellen
En waarom vervoer je je MicroSD kaartje niet in je adapter die je als het goed is bij je Acekard hebt gekregen (ik iig wel ^.^) want dan raak je hem ook niet kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |