Al die 3 SC TT's?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaadmijn sc titels hebben ook vaak een dergelijke boodschap
!
Het zal fucking tijd worden.quote:Vooraankondiging nieuwe MS Office versies op de HG Werkplek
In de komende voorjaarsvakantie (tussen 22 en 26 februari 2010) worden nieuwe softwareversies op de door ICT beheerde computers van de Hanzehogeschool Groningen uitgerold.
Het gaat om de volgende softwarepakketten:
. MS Office Suite 2007 (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio, Project, Producer, en als vervanger voor FrontPage: SharePoint Designer)
. Internet Explorer 8
Tijdens en na de uitrol wordt digitaal trainingsmateriaal beschikbaar gesteld. De komende weken volgt er meer informatie over deze verandering.
Tot je ja zegtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nee zeggen?
Nee, ik dacht dat je PUB bedoelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nee zeggen?
[..]
Niet in PUB!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het zal fucking tijd worden.
Zie je BT, Hanze loopt wel enigszins achter!
quote:
quote:
Ik heb de tijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHHAHA ik wist dat jullie ergens in het nadeel waren.
[..]
![]()
![]()
[..]
Kun je lang wachten!
Morgen lekker weer naar de australianquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHHAHA ik wist dat jullie ergens in het nadeel waren.
[..]
![]()
![]()
[..]
Kun je lang wachten!
Wij hebben ook leuke kantines hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen lekker weer naar de australian!
Volgende keer bij jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij hebben ook leuke kantines hoor!
quote:
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ja jij kunt fokken op je werk, Ik voer tenminste iets uit op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |