"What do I have to do to join this homo-erotical gang?"quote:
faaaaaansquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Zeker een aanrader om live te zien idd.
Ik ben echt geen fan van de muziek, had ooit wel een paar nummers gehoord en klonk wel blij, maar zou het zelf niet opzetten. Zag toen dat ze op Sziget speelden dus ben gaan kijken en wat een feest was dat.
Een van de beste optredens op het festival.
en lolquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik youtubede het maar omdat ik er nog nooit van gehoord had, maar: WAT EEN BAZEN MUZIEK!!!
yeah precies, alleen zo jammer dat ze de site niet updatenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef Koepert het volgende:
Lijkt me ook wel vette concerten idd.. Gekke blije bende
Zeg je dat tegen iedereen die het niet met je eens is?quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef Koenani het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen iedereen die het niet met je eens is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef powerlite het volgende:
[..]
natuurlijkkneusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
Jawel, ik vind je juist daarom ook een kneusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:14 schreef powerlite het volgende:
[..]
niet intelligent genoeg om zelfspot te begrijpen?![]()
zelfspot niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
Jawel, ik vind je juist daarom ook een kneusje
oeh daar moet je wel hard op los gaan livequote:
Klopt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef SlaggY het volgende:Op Sziget was geweldig, inderdaad een van de beste feestjes van het festival.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |