SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Hmm... toch met brandstofmotor
http://www.junior-replicas.com.br/jrclassic1956.htmlAls het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Dat deden we, het europese gezever heeft nederland het doen moeten toestaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef -Kadesh- het volgende:
Die 45km/u bagger moeten ze zo snel mogelijk van de openbare weg verbannen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef Resistor het volgende:weet je wel zeker dat er een motor in zit
Dit dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo een had ik er vroeger ook met een eclectisch motortje erin....je ging wel 4 km per uur ofzo![]()
/OO JIJ DOET AAN NINJA EDITTEN/Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Godver!..quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Dat deden we, het europese gezever heeft nederland het doen moeten toestaan.
meeste zijn toch dieseltjes? lijkt me sterk dat je daar 1:7 mee weg krijgt of je tank is lek ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dit wel een leuke vervanging voor die rode schijtbakkies.
wisten jullie trouwens dat die brommobielen waar je nu mensen bij de voedselbank mee ziet staan, heel erg veel zuipen? dingen gaan 1:5 - 1:7
net goed!
nee echt, dan nog. het is een klein motortje dat vaak zware mensen moet vervoeren. misschien dat een fok!ker met meer verstand dan ik, van het verbruik van die dingen, antwoord kan geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef Robin__ het volgende:
[..]
meeste zijn toch dieseltjes? lijkt me sterk dat je daar 1:7 mee weg krijgt of je tank is lek ofzo
ah, ik heb het van twee alcoholisten uit een amsterdams park die daar aan het crossen waren. geloof jou eerder. klinkt ook wat aannemelijker.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef RAVW het volgende:
ik kan uit ervaring spreken de meeste van die 45km p u auto's zijn voorzien van een 550CC met een automatische bak zo als je vroeger in een DAF had.
het verbruik is 1 op 35 ongeveer ligt ook aan de rijstijl van de persoon
Ze mogen ook maximaal 350 kilo wegen lege inhoud en vol verbruik inc rijder maar 600 kilo ..
lengte is max 2,80 meter en breedte zou ik niet weten .
en max maar 2 mensen er in hebben dus bestuurder en passagier .
Diesel en geen wegenbelasting maar binnen kort wel brommobile rijbewijs nodig
Klopt niet, die dingen zijn meestal dieseltjes. Die lopen 1:25~1:30 ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee echt, dan nog. het is een klein motortje dat vaak zware mensen moet vervoeren. misschien dat een fok!ker met meer verstand dan ik, van het verbruik van die dingen, antwoord kan geven.
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)welke_voertuigen.htmquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef Rogier22 het volgende:
Hoeveel cc mag zo'n motor van een brommobiel hebben???
nee dat valt mee ze zijn groter dan je denkt maar langer dan 1, 85 zal je niet moeten zijn denk ik dan ga je wel problemen krijgen ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef ssebass het volgende:
Ziet er wel heel gaaf uit, maar ik ben bang dat je jezelf op moet vouwen wil je erin passen, dat de pedalen bij de knieholtes zitten zeg maar.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee dat valt mee ze zijn groter dan je denkt maar langer dan 1, 85 zal je niet moeten zijn denk ik dan ga je wel problemen krijgen ...
Hier even een paar foto's van mijn bak die ik gehad heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben ik ook wel erg benieuwd naar, ook naar wat de verzekering voor zo'nding kost en of je ook serieus op het fietspad gaat rijden buiten de bebouwde kom....quote:
nieuw prijs is 10,000 euro en nee je mag niet op het fiets pad je moet dus op de weg met deze dingen gewoon de regels aan houden die een normale auto ook moet doen .quote:Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
ben ik ook wel erg benieuwd naar, ook naar wat de verzekering voor zo'nding kost en of je ook serieus op het fietspad gaat rijden buiten de bebouwde kom....
De vraag is niet wat zo´n brommobiel ding kost, maar die prachtige replica´s van de TSquote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
nieuw prijs is 10,000 euro en nee je mag niet op het fiets pad je moet dus op de weg met deze dingen gewoon de regels aan houden die een normale auto ook moet doen .
1.2 TDI, kan je 1 op 38 mee halen BuKo.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is die Lupo 3L eigelijk? 1.3 toch? of 1 liter?![]()
1 op 38!!!!???quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef blup het volgende:
[..]
1.2 TDI, kan je 1 op 38 mee halen BuKo.
volgens mij kan je op de site, of met doorklikken aardig goed zien wat ze kosten. daarnaast is dit natuurlijk geen paupertjes-wagen. dat zie je meteen al.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Buschetta het volgende:
Nog steeds niemand die de prijzen heeft opgevraagt .....
Vraag me af welke rijkeluiskindjes dit onder de kerstboom vinden dit jaar
gevonden ....quote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij kan je op de site, of met doorklikken aardig goed zien wat ze kosten. daarnaast is dit natuurlijk geen paupertjes-wagen. dat zie je meteen al.
jammer. anders had ik je er misschien wel een kado gedaan. de dollar staat erg laag.quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]
gevonden ....
Price: $129,000.00
quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]
gevonden ....
Da's bij het 1:1 model ook zo hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jochie zit al met zn knieen op het stuur....
bron?quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]
gevonden ....
De Ferrari is 129.000 $quote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Lonker het volgende:
Ze zijn allemaal rond de 20.000 dollar
zwart: denk je dat echt? wat is dat voor idiote gedachte? ben je zelf nooit kind geweest ofzo? gast!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef willempjewever het volgende:
Je moet toch echt compleet debiel zijn en heel triest wil je dit voor je kinderen kopen. Ongelofelijk, of het nu 20.000 of 130.000 is, het slaat echt nergens op.
Volgens mij hebben kinderen meer plezier met een skelter van 200 euro dan van zo'n electrische golfkar...
En dan rijd je kind vervolgens tegen een boom aan met een speelgoed auto van 130.000 euro
Begrijp ik niks van kinderen? Right... ik zal het mijn zoon en dochter vertellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
echt hoor. mensen zoals jij begrijpen niets van kinderen.
Als je hem in je winkelwagen zet en gaat afrekenen moet je uiteindelijk 700.00 dollar betalen? Erg vage site of ik begrijp niet hoe ze de getallen in Brazilie schrijven? Op de site staat de $20 op de 1e regel en op de 2e regel 700.00?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:46 schreef Ralv het volgende:
Ze zijn 20.000 Braziliaanse Real, wat uitkomt op ongeveer 7000euro..
Bron
en www.gwk.nl
Het feit dat je kinderen hebt wil niet zeggen dat je ze begrijptquote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Begrijp ik niks van kinderen? Right... ik zal het mijn zoon en dochter vertellen.
Ben wel benieuwd of jij vader bent, gezien je reactie niet.
Surequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef D. het volgende:
Het feit dat je kinderen hebt wil niet zeggen dat je ze begrijpt
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |