Het zou wel heel flauw zijn om je er nu nog een te sturenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Gert het volgende:
Ik heb een geel envelopje maar ik kan niet in mijn inbox. Zo dát is irritant.
Oh kut. Te laat!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zou wel heel flauw zijn om je er nu nog een te sturen.
Dat is wel heel snel.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Goed nog niet. Ga zo even mijn gal spuien over een aantal dingen hier. Voor hetzelfde geld doe ik dat te hard en sta ik straks met een doos vol spullen buiten.
De sneeuwlijn ligt rond drie uur vanmiddag op de lijn Zwolle-Leiden. Het blijft sneeuwen tot morgen na de morgenspits, ongeveer 5 -10 cm.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef Jian het volgende:
Goedmorgen![]()
Het vriest nog steeds, schaatsen uit het vet, nog geen vlok gevallen, 't gaat helemaal goed
Lekker puh, plaaggeest!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kut. Te laat!
[..]
Dat is wel heel snel.
Ik heb wel zin in een (andermans) dramaatje, doe eens de waarheid zeggen tegen die incapabele kneuzen!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Goed nog niet. Ga zo even mijn gal spuien over een aantal dingen hier. Voor hetzelfde geld doe ik dat te hard en sta ik straks met een doos vol spullen buiten.
Ja, hopelijk verklein je ze niet. Zo'n hele grote reportage die je wel echt moet bekijken want het laden duurt gewoon zo lang. Zin an!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh het zijn er maar negen.
Nu nog even uploaden. Wat is het spannend he!!
Geef ze van Jetje, Catje!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Ja, ik dacht ook heel even; heej, leven in Huize Avondrood, jammer hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Geef ze van Jetje, Catje!
Heel even dacht ik dat je het over hier had.
En dat wij haar dan naar buiten trappen met haar doos.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het niet gaat sneeuwen, die rotzooi verpest m'n blanke, maagdelijke ijsquote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De sneeuwlijn ligt rond drie uur vanmiddag op de lijn Zwolle-Leiden. Het blijft sneeuwen tot morgen na de morgenspits, ongeveer 5 -10 cm.
Je weet toch dat ik het hier altijd tussen de regels door placht te doen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Oh, te laat.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hopelijk verklein je ze niet. Zo'n hele grote reportage die je wel echt moet bekijken want het laden duurt gewoon zo lang. Zin an!
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch tof, een witte kerst![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt leuk! Echt zo van leuk leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een rondje woonkamert gedaan:
O en het is 1 foto minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |