Poule 1: Chriz2k en Mr-Sander
Chriz2k heeft hier imo hands-down de beste speler in handen. Goede slagen, sterke ondersteunende eigenschappen. Zeer complete speler

Voor de 2e plek gaat het dan tussen Mr-Sander en Nalbandian. Waar Mr-Sander met zijn slagen van achteruit plus zijn voetenwerk erg sterk is, daar heeft Nalbandian de edge bij de volleys en de special feature. Bij de service een licht voordeel voor Nalbandian. Toch ga ik hier voor Mr-Sander omdat ie simpelweg de meeste punten zal winnen omdat zowel zijn forehand als backhand hier superieur zijn.
Poule 2: Tim86 en XL
Tim86 is voor mij dé man in deze poule. Een enorme allround speler met in bijna elke categorie sterke eigenschappen. Mentaliteit van een Fransoos is jammer, maar doet hem (nu nog) niet de das om
De andere 3 liggen imo dicht bij elkaar. XL pakt de service en de forehand, FF heeft de beste mentaliteit in het spel en ratjetoe heeft een superbackhand gekoppeld aan een enorm renvermogen. Ratjetoe valt als eerste af imo, omdat hij in slechts 2 categorieen een echte topper heeft. De rest is teveel best aardig. Tussen FF en XL vind ik het lastig kiezen. Beiden een mooie speler gedraft met sterke en laten we het minder sterke punten noemen. Het muntje van Intel levert een 3-1 op voor XL.
Poule 3: Timm-E en danusz1986
De bitchy poule

Iets teveel dames. Wopper1 is te wisselvallig. Daar waar hij een paar erg goede keuzes heeft gemaakt, doen keuzes als Petrova, Sela en Saulnier hem de das om. Van de overgebleven 3 zijn zowel Timm-E als danusz in de breedte beter dan dekouwe.
Poule 4: Ambrosius en wimderon
Woah, lastige poule dit

Vector pakt 2 onderdelen (Ljubicic, Hewitt), wimmers pakt er 3 (Courier, Lopez, Portas), intel ook 2 (Forget, Federer) en Ambro pakt heel veel 2e plaatsen in deze poule. Maar dit maakt niet het onderscheid. Ik vind Vector op Ljubicic en Hewitt na niet compleet genoeg. Intel kampt een beetje met hetzelfde probleem imo. Gewoon een erg goede speler, maar imo zijn Ambrosius en wimmers hier over de hele lijn het degelijkst, en zullen ze vaker winnen van de andere 2.
Poule 5: Colplay en VerdwaasdeVogel2
Bliksemschigt moet hier opboksen tegen 3 absolute servicekanonnen. Dit zal hij vooral met backhand en volleys moeten doen, zijn enige exceptionele keuzes. En daar red hij het niet mee, vooral omdat de andere 3 erg sterke allrounders hebben gedraft. Over de gehele linie hebben ze alle 3 erg sterke keuzes gemaakt. Goed van achteruit, sterke volleys. Verdwaasdevogel heeft imo de ultieme Serve&Volley speler gedraft met Johansson en Rafter

Het detail dat de doorslag geeft is de keuze voor Spadea. Een onzinnige keuze die je speler zwakker maakt, dan vraag je erom
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!