abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75708982
XL
pi_75712232
De rest toegevoegd.

Even geteld, tot nu toe: (Als XL Mitt en Boez heeft gekozen voor poule 6):

Poule 1:
1. Nalbandian 4
2. Mr-Sander
3. (bye)
4. Chriz2k 4

Poule 2:
5. Tim86 3
6. _-_ratjetoe_-_ 1
7. Federer-fan
8. XL 2

Poule 3:
9. Timm-E 4
10. danusz1986 4
11. Wopper1
12. dekouwe

Poule 4:
13. Vector_SLD
14. wimderon 5
15. InTrePidIvity 5
16. Ambrosius

Poule 5:
17. Colplay 3
18. VerdwaasdeVogel2 4
19. Forgive
20. BliksemSchigt 1

Poule 6:
21. mitt 3
22.kevin_ 4
23.The_BoezelaaR 3
24. tennisboy

Wat spannende poulen, maar ook wat erg eentonige.

[ Bericht 52% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 17-12-2009 00:29:41 ]
pi_75733270
Het gaat om hoe goed die slag is, niet of die mooi is. Win je er westrijden mee. Jah dus Bryan is kan wel lelijke volleys hebben, maar als het resultaat goed is waarom niet.

Heeft Rochus geen mentaliteit. Denk je dat ie op talent nog zover is gekomen. Mentaliteit betekent volgens mij ook dat je elke rally tot het uiterste gaat. Dat deed Rochus en hij gaf nooit op.

En jah het pakt vekeerd uit om de krijsvrouw te kiezen. K had ook gewoon Ana Ivanovic kunnen nemen voor de looks maar dat heb k express niet gedaan. K wou iets anders kiezen. Helaas pakt het verkeerd uit. Toch denk k wel dat sommige mensen gek ervan zouden worden en daardoor misschien de wedstrijd verliezen. Ik vind dat er trouwens dat er maar weinig goed features tussen zitten. Ik vind niet dat de special feature de doorslag mogen geven. Het gaat toch alleereert om het tennis.

[ Bericht 2% gewijzigd door danusz1986 op 17-12-2009 19:01:17 ]
pi_75736409
Poule 1:

Nalbandian - Mr. Sander ( Nalbandian maakt het verschil Special Feature van Brad Gilbert en met een betere mentaliteit als Hingis. Ik kan maar niet de wedstrijd uit me hoofd krijgen van haar tegen Graf op Roland Garros )

Nalbandian - Chriz2K ( Ook hier gewelidige Special Feature en Chriz heeft een iets betere backhand)

Mr.Sander - Chriz2K ( Nipt overwicht voor Chriz, door het voetenwerk van Ferrero houdt Sander het close)

Door zijn Chris2K en Nalbandian

Poule 2:

Tim86
- Ratjetoe ( Betere service, forehand, volleys. Voor de rest aan elkaar gewaagd )

Tim86 - Federer-Fan ( Service geeft hier de doorslag en de volleys )

Tim86 - XL ( Volleys maken het verschil hier )

Ratjetoe - Federer-Fan ( Betere service, backhand, voetenwerk )

Ratjetoe - XL ( Close call )

Federer-Fan - XL ( Service is hier een belangrijk verschil )

Door zijn Tim86 en Ratjetoe

Poule 4:

Vector-Wimderon ( Overal is Vector beter, vooral door service en volleys )

Intel-Ambrosius ( Volleys maken hier het verschil )

Intel-Wimderon ( Klinkt eentonig betere volleys )

Vector-Ambrosius ( Ik heb een tie hier maar als ik voor iemand moet gaan dan is het de forehand van Puerta die de doorslag geeft voor Vector )

Vector-Intel ( Vector wint nipt )

Ambrosius - Wimderon ( Wimderon wint in 5e set )

Door zijn Vector en na lang nadenken Wimderon

Poul 5:

Colplay - VerdwaasdeVogel2 ( Coldplay wint in 5e set )

Colplay - Forgive ( Forgive wint ook in 5 sets )

Colplay - BliksemSchigt ( Coldplay heeft een betere service, backhand en volleys )

VerdwaasdeVogel2 - Forgive ( Zit allemaal dicht bij elkaar )

VerdwaasdeVogel2 - BS ( Betere service, backhand en volleys )

Forgive - BS ( Zelfde eigenschappen dan verdwaasvogel - BS )

Door zijn Forgive en Coldplay

Poule 6:

Mitt-kevin ( Een tie hier, maar Kevin wint hier op het voetenwerk en de forehand )

Boezelaar-tennisboy ( Boez wint in 5e set )

Mitt-Boezelaar ( Betere forehand en voetenwerk )

Kevin-tennisboy ( Tie, maar de backhand en forehand zijn beter van Kevin )

Boezelaar-Kevin ( Close call ga voor Kevin )

Mitt-Tennisboy ( Mitt wint op de basisslagen )

Door zijn Kevin en Boezelaar
pi_75762675
Best wel lastig .

Poule 1
1: Chris2k: meest complete speler, met maar weinig zwakheden.
2: Nalbandian: goed doordachte speler, met een unieke special feature.

Het was lastig kiezen tussen Nalbandian en Sander, maar de doorslag hebben de 2 vrouwen gegeven (in het nadeel dus).

Poule 2
1: Tim86: komt er duidelijk bovenuit met een geweldige service, forehand en backhand.
2: Ratjetoe: bijna de beste mentaliteit van de tenniswereld.

Lastige poule voor mij, omdat ik een hoop onbekende namen zie. Daarnaast vond ik de mentaliteit van Tipsarevic een heel dik minpunt.

Poule 3
1: Danusz1986: de forehand van Gonzalez maakt het verschil.
2: Timm-E: ik weet niet goed wat ik met de mentaliteit van Wozniacki moet.

Erg jammer dat Wopper de service van Petrova hebt. In het mannentennis schiet dit niet op. De forehand van Blake vind ik ook niet al te best. Keihard, maar erg foutgevoelig.

Poule 4
1: Ambrosius: erg sterke en complete speler.
2: Wimderon: sterke oude rotten, maar zullen achterlopen op de huidige absolute top.

Weer een hoop onbekende namen voor mij. Verder kan ook Federer InT niet redden.

Poule 5
1: Colplay: goede service en stevig vanuit het achterveld.
2: VerdwaasdeVogel2: goede all-round speler.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:47:02 #56
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_75774365
Poule 1: Chriz2k en Mr-Sander

Chriz2k heeft hier imo hands-down de beste speler in handen. Goede slagen, sterke ondersteunende eigenschappen. Zeer complete speler
Voor de 2e plek gaat het dan tussen Mr-Sander en Nalbandian. Waar Mr-Sander met zijn slagen van achteruit plus zijn voetenwerk erg sterk is, daar heeft Nalbandian de edge bij de volleys en de special feature. Bij de service een licht voordeel voor Nalbandian. Toch ga ik hier voor Mr-Sander omdat ie simpelweg de meeste punten zal winnen omdat zowel zijn forehand als backhand hier superieur zijn.

Poule 2: Tim86 en XL

Tim86 is voor mij dé man in deze poule. Een enorme allround speler met in bijna elke categorie sterke eigenschappen. Mentaliteit van een Fransoos is jammer, maar doet hem (nu nog) niet de das om
De andere 3 liggen imo dicht bij elkaar. XL pakt de service en de forehand, FF heeft de beste mentaliteit in het spel en ratjetoe heeft een superbackhand gekoppeld aan een enorm renvermogen. Ratjetoe valt als eerste af imo, omdat hij in slechts 2 categorieen een echte topper heeft. De rest is teveel best aardig. Tussen FF en XL vind ik het lastig kiezen. Beiden een mooie speler gedraft met sterke en laten we het minder sterke punten noemen. Het muntje van Intel levert een 3-1 op voor XL.

Poule 3: Timm-E en danusz1986

De bitchy poule Iets teveel dames. Wopper1 is te wisselvallig. Daar waar hij een paar erg goede keuzes heeft gemaakt, doen keuzes als Petrova, Sela en Saulnier hem de das om. Van de overgebleven 3 zijn zowel Timm-E als danusz in de breedte beter dan dekouwe.

Poule 4: Ambrosius en wimderon

Woah, lastige poule dit Vector pakt 2 onderdelen (Ljubicic, Hewitt), wimmers pakt er 3 (Courier, Lopez, Portas), intel ook 2 (Forget, Federer) en Ambro pakt heel veel 2e plaatsen in deze poule. Maar dit maakt niet het onderscheid. Ik vind Vector op Ljubicic en Hewitt na niet compleet genoeg. Intel kampt een beetje met hetzelfde probleem imo. Gewoon een erg goede speler, maar imo zijn Ambrosius en wimmers hier over de hele lijn het degelijkst, en zullen ze vaker winnen van de andere 2.

Poule 5: Colplay en VerdwaasdeVogel2

Bliksemschigt moet hier opboksen tegen 3 absolute servicekanonnen. Dit zal hij vooral met backhand en volleys moeten doen, zijn enige exceptionele keuzes. En daar red hij het niet mee, vooral omdat de andere 3 erg sterke allrounders hebben gedraft. Over de gehele linie hebben ze alle 3 erg sterke keuzes gemaakt. Goed van achteruit, sterke volleys. Verdwaasdevogel heeft imo de ultieme Serve&Volley speler gedraft met Johansson en Rafter Het detail dat de doorslag geeft is de keuze voor Spadea. Een onzinnige keuze die je speler zwakker maakt, dan vraag je erom
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:55:53 #57
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_75774743
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Poule 6

Boezelaar-kevin. Boezelaar serveert, volleert beter en is mentaal een vechtersbaas, maar dat is helaas niet goed genoeg tegen Soderling+Agassi+Monfils. 2-1 Kevin

Jij vindt de forehand van Soderling beter dan die van Moya? Wauw

Maar goed, ieder zijn mening, so be it
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75775104
Omdat de meeste Fransen een kutmentaliteit hebben zou Pioline ook een kutmentaliteit hebben?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75783692
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Jij vindt de forehand van Soderling beter dan die van Moya? Wauw

Maar goed, ieder zijn mening, so be it
Sommige combinaties zijn gewoon mooi. Moya heeft compleet los van alles waarschijnlijk een betere forehand dan Soderling, maar in combinatie met de snelheid voetenwerk van Monfils en een backhand als die van Agassi vond ik dat de superieure baseliner, ja. Soderling heeft sowieso last van slecht voetenwerk wat af en toe in zijn slagen beinvloed (ben altijd nog onder de indruk hoeveel controle hij heeft ondanks zijn lompheid) heb ik het idee, daar is hij hier ook vanaf.

Als je trouwens gewoon lomp wil rammen zou ik best wel eens gewoon voor die van Soderling gaan hoor.
pi_75823457
effe een kickje...
pi_75825054
Overigens is de mentaliteit van Krickstein niet gekozen. Die had een puik 5 record in 5-setters en kwam 11 (!) keer terug van een 2-0 achterstand in sets.
pi_75836669
Best wel heel treurig dat er maar weinig mensen stemmen .
pi_75837623
Je kan ook niet van mensen die niet meededen verwachten dat ze komen stemmen als zelfs de deelnemers dat teveel moeite vinden..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75838540
Maar iets van acht mensen die gestemd hebben.
  zondag 20 december 2009 @ 15:12:56 #65
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75838684
Ik stem ook nog.

Maar het zou leuk zijn als zoveel mogelijk deelnemers ook even zouden stemmen. Doe het dan gewoon zonder uitleg.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75838997
Het lijkt me bijna een vereiste dat je even de moeite neemt om je stem uit te brengen als deelnemer zelfs..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_75839380
Ik stel voor alle onfatsoenlijk lamballen eruit te halen en alleen te gaan stemmen met diegene die ook echt gaan stemmen. Dit slaat toch nergens op .
  zondag 20 december 2009 @ 15:32:27 #68
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_75839428
Misschien nog de moeite om er even een PM voor te sturen?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_75840940
Poule 1:
1. Nalbandian
4. Chriz2k

Poule 2:
5. Tim86
8. XL

Poule 3:
9. Timm-E
11. Wopper1

Poule 4:
14. wimderon
15. InTrePidIvity

Poule 5:

Poule 6:
21. mitt
23.The_BoezelaaR
pi_75842926
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien nog de moeite om er even een PM voor te sturen?
Nog een ?

Misschien deze ronde wat langer open laten? Dan heeft een PM nog wel zin misschien...
pi_75844093
Ja doe maar, dit is ook zinloos zo met 9 stemmen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_75848405
poule 1:
1. Chriz2K
2. MR-Sander

Poule 2:
1. Tim85
2.XL

Poule3:
1. Timm-E
2. Wopper1

Poule 4:
1. InTrePidIvity
2.Abrosius

Poule 5:
1. Coldplay
2. Forgive
pi_75848945
Poule 2: 1. Tim86
2. Ratjetoe

Poule 3: 1. Timm-E
2. Wopper

Poule 4: 1. Wimderon
2. Vector_sld

Poule 5: 1. Colplay
2. Forgive

Poule 6: 1. The_Boezelaar
2. Kevin_
  zondag 20 december 2009 @ 20:09:58 #74
27454 InTrePidIvity
pi_75850138
Ik stem zo nog! Wat vliegt de tijd toch...
  zondag 20 december 2009 @ 21:36:24 #75
27454 InTrePidIvity
pi_75854770
Poule 1
1. Chriz2k
2. Nalbandian

Chriz2k heeft naast een sterke service en een fantastische backhand, een erg toffe special feature die beloond moet worden. Nalbandian heeft met Cash, Gilbert en Edberg drie zeer sterke keuzes. Het is jammer dat hij Gilbert niet bij mentaliteit heeft ingezet, een ietwat vreemde keuze. Toch jammer voor Mr-Sander, want met Berasategui en Djokovic was hij goed op weg. En Anna maakt een hoop goed, maar nét niet genoeg...

Poule 2
1. Tim86
2. XL

Tim86 overduidelijk de betere speler, de strijd om plaats twee ging tussen XL en Federer-fan. FF heeft wel een oldskool selectie, maar ik denk dat XL net iets sterker is.

Poule 3
1. dekouwe
2. danusz1986

Een matige poule dit, overall niet echt één hele sterke speler. dekouwe staat voor mij op één, ondanks dat hij geen mentaliteit heeft. Met Chang's gouden voeten en Neerlands trots aan het net komt hij ver genoeg in deze poule. danusz1986 heeft met service en forehand twee prima keuzes gemaakt en alhoewel ik het een vreemde keuze vind, is het gekrijs van Larcher de Brito toch wel effectief in het ontregelen van het spel van de tegenstander. Het hing er een beetje om met Timm-E, maar ondanks Becker en Corretja redt hij het voor mij net niet in deze poule. Wopper1 gaat voor mij de fout in met de service en zelfs ultraheld Bahrami kan dat niet meer goedmaken...

Poule 5
1. Colplay
2. VerdwaasdeVogel2

Sterke services in deze poule, evenals het netspel. Colplay heeft natuurlijk de überpick met Verkerk, maar ook de rest van zijn keuzes leveren een prima speler op. Köllerer ben ik zelf niet zo'n fan van, maar vooruit. Verder vind ik de rest eigenlijk gelijkwaardig en daarom wint VerdwaasdeVogel2.

Poule 6
1. The_Boezelaar
2. kevin_

tennisboy heeft buiten Roddick en Schalken wat mij betreft niet heel sterke spelers. De overige drie zijn redelijk gelijkwaardig. kevin_ steekt er bovenuit door Agassi en Monfils en de keiharde klappen van Söderling, The_Boezelaar door Martin, Costa en Moya. Jammer voor mitt, want met Kirilenko heeft hij toch wel het lekkerste wijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')