dat niet alleen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef Xaverius het volgende:
[..]
Inderdaad, de uninstall gebruiken is natuurlijk errug lastig.
ook gejoinedquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:29 schreef bijderechter het volgende:
Ik doe mee!!!
Ik heb een Fok! team gestart, wellicht leuk om de concurrentie aan te gaan met de Tweakers
Fok!schaap: http://www.malariacontrol.net/team_display.php?teamid=2199
quote:Wie zijn wij?
[DPC] Division Brabant is een subteam van het Nederlandse team Dutch Power Cows.
Het team bestaat uit een groep computergebruikers die zijn of haar niet gebruikte computerkracht (idle-cycles) beschikbaar stellen voor verschillende projecten.
Het subteam [DPC] Division Brabant is een van de grotere teams binnen Dutch Power Cows en groeit nog steeds. Het doel van het team is om in zoveel mogelijk verschillende projecten zo hoog mogelijk in de statistieken te staan. Uiteraard zijn daar veel leden voor nodig met computers.
Wat doen wij?
Het team doet mee aan verschillende Distributed Computing projecten. Distributed Computing wil zeggen dat meerdere PC’s met behulp van software aan elkaar gekoppeld worden om een super computer te krijgen. Hiermee kunnen grote berekeningen sneller uitgevoerd worden. Door middel van speciale software worden de idle-cycles van de PC’s nuttig gebruikt. Hiervoor is voornamelijk de snelheid van je PC (het aantal GHz) van belang. De projecten hebben elk een eigen doel, maar het belangrijkste voor het team is toch de teamspirit en de gezelligheid. Uiteraard zijn het ook de statistieken waarin wij ons willen onderscheiden van de rest.
Kom maar opquote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef Xaverius het volgende:
Foei TommyGun, alleen je eigen subteam pluggen. De FOK'ers gaan natuurlijk allemaal naar FOKschaap! Kan het weer een leuke battle worden.![]()
Waarom moeten jullie dan ook weer zo eigenwijs zijn om een eigen team te starten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Serious Request is af, dus ik stop hier ook mee, brengt niks en maar 7 deelnemers waarvan ik 10x meer dan de nummer 2.
Tweakersquote:Op zondag 27 december 2009 11:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie dan ook weer zo eigenwijs zijn om een eigen team te starten?
Sluit je gewoon aan bij de Dutch Power Cows, en ook al is dat van de Tweakersnerds, het is toch kerst
Boinc kan dat prima aan. Je kan het ook tweaken zodat hij slechts 3 cores gebruikt als je er 4 hebt, etc.quote:
wat snap je niet aan 'idle time' ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Dibble het volgende:
Sorry maar ik heb die extra CPU kracht nodig om te gamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |