UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
ja quoten ipv aanpassen... wou die kapotte UI's er ff uitflikkerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat deed jij dan?zag ineens de OP hier in een quote...
vraag me trouwens ook sterk af waarom ik laatst die fok tukker wiki aan kon passen "bewerken" en ik die optie nu niet hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat deed jij dan?zag ineens de OP hier in een quote...
400 km en van een Marokkaan dat gaat niet goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef haakon het volgende:
Ik heb een auto gekocht !
Opel Ascona.
Heeft maar 400 kilometer gelopen
Is van een Marokkaan geweest die er mee naar z'n werk ging
't was een garp grapquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef STTSJT het volgende:
[..]
400 km en van een Marokkaan dat gaat niet goed![]()
Maar voor de rest een mooi bakkie?
ja!, ik heb ook liever lasagne!quote:
ga jij de playerstatus van Marko overnemen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe is het met Andrea?, ik ga jou nog een keer toevoegen op hyves!
Anders maak je morgen t eten klaar en maak je lasagne klaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja!, ik heb ook liever lasagne!
met mij goed hoor.... ben de kerstboom aan het optuigen... ding staat hier al meer dan een week, en de lampjes zitten er nog niet eens inquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe is het met Andrea?, ik ga jou nog een keer toevoegen op hyves!
Ik moest gelijk denken aan:quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
met mij goed hoor.... ben de kerstboom aan het optuigen... ding staat hier al meer dan een week, en de lampjes zitten er nog niet eens in
Hyves gebruik ik eigenlijk nooit hoor....
Godsamme zeg... ik zou die kerel echt lekkerlijk voor ze bek slaan.... en een scheiding aanvragen... wat een ....quote:
Hier is tiequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Samzz het volgende:
Terug Vind Pikachu!
Waar is Pikachu?Waar is m'n Fok-vriendje?
![]()
![]()
in z'n pokébalquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Samzz het volgende:
Terug Vind Pikachu!
Waar is Pikachu?Waar is m'n Fok-vriendje?
![]()
![]()
Hoax! In die tijd had je nog geen mobiels met polyphone ringtones!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef haakon het volgende:
ik heb op mn mobiel die stem van pokédex
Snorlax is de zwaarste onder de Pokémon, sommigen wegen wel meer dan 500 kilo !
en die hield ik toen bij een dik wijf achter de rug
Nu welquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoax! In die tijd had je nog geen mobiels met polyphone ringtones!
ik zei HEB !quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoax! In die tijd had je nog geen mobiels met polyphone ringtones!
Ja, dat was ook een aanvulling op een eerder post van mij!quote:
Bij Jolien?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef haakon het volgende:
[..]
ik zei HEB !
hield ik toen moet zijn hield ik een keer, ook goed
Speciaal voor jou een kleurplaat!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
donder nou es op met al die pokemon in "mijn" topic!!!!
prachtig rood kruisje, dankjewelquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een kleurplaat!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een kleurplaat!![]()
[ afbeelding ]
Kerstboom!, dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
met mij goed hoor.... ben de kerstboom aan het optuigen... ding staat hier al meer dan een week, en de lampjes zitten er nog niet eens in
Hyves gebruik ik eigenlijk nooit hoor....
Oké, speciaal voor jou iets heel anders!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:19 schreef Redbaron het volgende:
zo, weer trug van t eten.
En donderstraal op met die vervelende poketroep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
whahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zaadvragende oogjes!
team rocketquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bereid je maar voor,
want hier zijn we weer hoor!
Om de wereld van verder verval te behoeden.
Im de mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden.
Om de kwaadaardigheid van liefde aan te tonen.
Om dichter bij de sterren te kunnen komen!
Jessie!
En James!
Team Rocket is sneller dan het licht,
dus vecht als een man en geef je over en zwicht!
Meowth, ogen dicht!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oké, speciaal voor jou iets heel anders!!hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:46 schreef haakon het volgende:
[..]
dan moet jij eens lenzen of een bril nemen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef haakon het volgende:
niet de Kerstman, maar de GERSTMAN!
[ afbeelding ]
Mijn pa heeft laatst voor z'n werk nog wat voor die gitarist gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
deze blijft echt constant in je hoofd zitten:![]()
![]()
m.m.v. Gerard Ekdom en Michiel Veenstra
wat doet je pa voor werk dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Mijn pa heeft laatst voor z'n werk nog wat voor die gitarist gedaan
EN Ancillaquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
deze blijft echt constant in je hoofd zitten:![]()
![]()
m.m.v. Gerard Ekdom en Michiel Veenstra
volgens mij bij hem thuis, wat te maken had met PLORKquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon bij die kerel thuis iets doen, of voor PLORK en de aannemers?
Ik kwam net langs 't voetbalveld van HVV, en zag dat er getraind werdquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam net langs 't voetbalveld van HVV, en zag dat er getraind werdIk wilde mn fiets tegen de kleedkamers zetten en het veld oprennen
VoetbalTrainen in de kou
Wedstrijdje doen tijdens training
vertelquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb bij het schoonmaken dus serieus iets gevonden wat nog ranziger is dan een dooie mus!![]()
Nou, achter mijn bed heb ik zo'n hoekje dat afgelopen jaar vol troep is komen te liggen.quote:
Omyod, ranzigquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, achter mijn bed heb ik zo'n hoekje dat afgelopen jaar vol troep is komen te liggen.
Helemaal onderaan vond ik een vastgplakte kussensloop... Dus ik trok daar aan... Ik dacht: WAT IS DAT!?
Dus ik met een plamuurmesje die substantie wegbikken.. en toen begon ik het weer te ruiken.
Waarschijnlijk is dat die nacht vlak voordat ik op vakantie ging geweest.
Die nacht heb ik ontzettend lopen zuipen en dus (hoogstwaarschijnlijk) achter mijn bed gekotst en er een kussensloop overheen gegooid uit gemakzucht
Kats vastgekoekt.. Maargoed.. het is nu weer weg
whahahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, achter mijn bed heb ik zo'n hoekje dat afgelopen jaar vol troep is komen te liggen.
Helemaal onderaan vond ik een vastgplakte kussensloop... Dus ik trok daar aan... Ik dacht: WAT IS DAT!?
Dus ik met een plamuurmesje die substantie wegbikken.. en toen begon ik het weer te ruiken.
Waarschijnlijk is dat die nacht vlak voordat ik op vakantie ging geweest.
Die nacht heb ik ontzettend lopen zuipen en dus (hoogstwaarschijnlijk) achter mijn bed gekotst en er een kussensloop overheen gegooid uit gemakzucht
Kats vastgekoekt.. Maargoed.. het is nu weer weg
Ja! Maar ik denk dat ik niks geroken heb omdat ik pas na 2 weken weer in de kamer terugkwam..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahahaha![]()
![]()
zal wel een lekker geurtje vanaf zijn gekomen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk dat ik niks geroken heb omdat ik pas na 2 weken weer in de kamer terugkwam..
Blijkbaar ruik je er dan niks meer van!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk dat ik niks geroken heb omdat ik pas na 2 weken weer in de kamer terugkwam..
Geen wonder dat je nog nooit sex hebt gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog nooit sex hebt gehad.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Andreaquote:
Bij mij ligt het aan de kots in mijn kamer, bij jou ligt het aan je hoofd!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nu weet ik niet wat erger isquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bij mij ligt het aan de kots in mijn kamer, bij jou ligt het aan je hoofd!
Bij hem is t hopelijk maar tijdelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu weet ik niet wat erger is
Maar ik heb heul wel seks gehad!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu weet ik niet wat erger is
kom hier dan gek mak aan kom dan ja kom dan ik weet waar je woont he!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bij mij ligt het aan de kots in mijn kamer, bij jou ligt het aan je hoofd!
En dat weet je net zo zeker als dat je niet meer wist dat er een straatpizza in de hoek lag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maar ik heb heul wel seks gehad!
Waar komt jou het beste uit?quote:
Nog iets van sinterklaas gekregen?quote:
Niet bij jou in ieder gevalquote:
alleen een laptopquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog iets van sinterklaas gekregen?
bij jou?quote:
alleen een laptopquote:
quote:
Ik weet dat jij elke dag dronken bent, maar dat is bij mij niet het geval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dat weet je net zo zeker als dat je niet meer wist dat er een straatpizza in de hoek lag?
Haha, en dan nog snap je de hint niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, nouja, meer dan mij: douchegel
Beter dan reeg'n.quote:
Door de weeks drink ik niet!, en vrijdags ook niet. En ja, tuurlijk is het goed te onthouden hoevaak je seks hebt gehad, kan op 1 handquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik weet dat jij elke dag dronken bent, maar dat is bij mij niet het geval.
Die bewuste nacht was ik idd stomdronken, maar ik onthoud de keren dat ik seks heb wel!
Dan ben ik namelijk nuchter.. Of kun je je dat niet voorstellen?
Hier nog een site voor je! Klikkerdeklik!
Zou 350 te halen zijn? voor 1/1?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog 5 topics en we zijn bij de 300dat halen we wel voor de kerst.
![]()
![]()
en dan kunnen we weer fris op weg naar de 400
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat em niet worden nee........quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
50 topics in 15 dagen, meer dan 3 per dag
Nijverdaller?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beter dan reeg'n.
Hier kun je je tegen kleden.
Lekker fris in Nijverdal
Pm me je adres maar, dan spreken we af!quote:
Wie is hier nou alcoholist!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik lig nu trouwens heerlijk in bed in een frisse opgeruimde kamer met een biertje op mijn nachtkastje!!
mag ik jouw msnquote:
ja ga es weg met die vieze sex uit ons topic.. sjongejongejonge....quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Pm me je adres maar, dan spreken we af!
Als je me trouwens nog klappen wilt geven moet je maar hier komen!!!quote:
quote:
Sorry hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja ga es weg met die vieze sex uit ons topic.. sjongejongejonge....
Neen, ik ga nu niet meer met de brommert weg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Als je me trouwens nog klappen wilt geven moet je maar hier komen!!!
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wie is hier nou alcoholist!
Whoa, lekker snoepje? denk je ff aan je taalgebruik?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hela lekker snoepje volgens mij kennen we elkaar nog niet
Uhmmm volgens mij posten we hier allebei al wel een poosje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hela lekker snoepje volgens mij kennen we elkaar nog niet
Ja, ik wilde even weten hoe dat voor jou nouquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wie is hier nou alcoholist!
Hee labiele kras spwerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kijk aan! Het woord alcoholist valt, en wie komt er opdagen.
quote:
Oh zal wel Wat doe je trouwens voor een breezah ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhmmm volgens mij posten we hier allebei al wel een poosje?
Hoi Skip!
Geil brimstig jong vammequote:
Plaag dat meisje eens niet zo !!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh zal wel Wat doe je trouwens voor een breezah ?
Doe ik toch ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Plaag dat meisje eens niet zo !!
voor een breezer? weinig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh zal wel Wat doe je trouwens voor een breezah ?
Je was er wel een kan niet anders met zown nickquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
voor een breezer? weinig?
met een breezer? jouw hersens inslaan!!
Vind je me TT niet mooi??quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
"Waar een groot groepsgevoel heerst"
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
"Waar een groot groepsgevoel heerst"
Die heb ik niet zelf bedacht... maar een stel gekke amerikanen... weten die veel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je was er wel een kan niet anders met zown nick
ik moest een nickname hebben en toen kwamen ze hiermee... tjah... nu kan ik niet meer zo makkelijk veranderen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jij gebruikt die naam dan maar?
alweer?quote:
moet ik je even opwarmen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nog steeds.... nou zijn al me breezers bevroren.......
Skippertquote:
Nieuw account aanmakenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik moest een nickname hebben en toen kwamen ze hiermee... tjah... nu kan ik niet meer zo makkelijk veranderen...
Kom, we rammen hem die bevroren breezahzzz in zn reetquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan moet ik dat overal doen, veel te lastig... niet mijn probleem dat skippy kortzichtig is
Kiek da's nou dat groepsgevoel!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom, we rammen hem die bevroren breezahzzz in zn reet
Eens wat anders dan de winterpeen van rulertjequote:Op dinsdag 15 december 2009 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom, we rammen hem die bevroren breezahzzz in zn reet
Ik heb nu wel een stijve plasserquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan moet ik dat overal doen, veel te lastig... niet mijn probleem dat skippy kortzichtig is
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een stijve plasser
Ik duw glasscherven in je pisbuis!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een stijve plasser
wel goed.quote:
Smeertoetnquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik duw glasscherven in je pisbuis!
Kiekn of ie dan nog stijf is!
Whahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:43 schreef haakon het volgende:
omg, kom ik net terug van brookshoes, naast de sportzaal, lekker zitten pilsen.
sta ik voor de deur. Sleutels vergeten, en ouders al in bed !
heb wel 10 minuten staan bellen voor mn ma naar beneden kwam
ga slapen nu,
weltrusten mensen![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:43 schreef haakon het volgende:
ga slapen nu,
weltrusten mensen![]()
Sliep dat dan nog een beetje of ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb een keer in de schuur geslapen! Een pak folders als kussen en mijn jas als dekbed!
whahaaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:43 schreef haakon het volgende:
ga slapen nu,
weltrusten mensen![]()
Al 23 jaarquote:
Ah toll. welke wijk woon je ?quote:
Ik woon in de toekomstige "achterbuurt" van Nijverdal. De blokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:02 schreef norich het volgende:
[..]
Ah toll. welke wijk woon je ?
Hier zo'n 20 jaar Nijverdaller. Maar woon nu alleen in het weekend nog in Nijverdal
Ik woon ook in de blokkenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik woon in de toekomstige "achterbuurt" van Nijverdal. De blokken.
Gelukkig is het in mijn straat atlijd rustig maar er woont hier in de buurt steeds meer tuig.
Jij dan? En waar zit je voor de rest van de week?
Meen je niet, ik heb het afgelopen jaar ook bij de Ola gewerkt!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk al 2 jaar en wat maand bij de Ola.
Eigenlijk wou ik daar een klein poosje werken en dan iets zoeken m.b.t me opleiding maar ben er blijven hangen.
Iets met me opleiding (ICT) lijkt me nu ook niks meer aan.
Dus ik zit al een hele poos te bedenken wat ik moet doen.
HBO of ander werk ofzo.
'k onderneem zo weinig, stomme laksigheid van me.
Ik sta bijna altijd op de paletiseer daarzo, waar dat ijs op die pallets gaat en dan richting expeditie.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:20 schreef norich het volgende:
[..]
Meen je niet, ik heb het afgelopen jaar ook bij de Ola gewerkt!
Hmm oke. Ik stond meestal bij de shorties. Af en toe bij B&J lijn 1 of 2 of de MAD.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd op de paletiseer daarzo, waar dat ijs op die pallets gaat en dan richting expeditie.
Of ik stapel daar of ik rij op de heftruck. Met van die blauwe overals aan.
quote:
Das ist scheiße.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik kan niet slapen. Verdammt nog mal
Norich, als je in het weekend hier bent wat doe je dan zoal?quote:
Oh ik doe niet zo veel hoor. Heel af en toe een keer naar Balls of naar de Budde. Verder ga ik in het weekend vaak naar de voetbalquote:Op woensdag 16 december 2009 02:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Norich, als je in het weekend hier bent wat doe je dan zoal?
Vind het hier namelijk altijd zo saai.
Meestal Balls 'n brains.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:10 schreef norich het volgende:
[..]
Oh ik doe niet zo veel hoor. Heel af en toe een keer naar Balls of naar de Budde. Verder ga ik in het weekend vaak naar de voetbal
Jij dan? Wat doe jij in het weekend?
Balls is wel gezellig ja, houd wel van poolenquote:Op woensdag 16 december 2009 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Meestal Balls 'n brains.
Budde vinnik niks an.
Verder kom ik niet echt ergens.
Bij vrienden zitten doe ik ook vaak, meeste wonen samen.
Heb eigenlijk nog 1 maat die ook vrijgezel is dus we zitten vaak samen in balls aan het schap.
Ja leuke bezigheid.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:13 schreef norich het volgende:
[..]
Balls is wel gezellig ja, houd wel van poolen
Oh dat kan ik ook totaal niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja leuke bezigheid.
Snooker en biljart ook wel. alleen dat kan me maat niet goed.
Euh het is rustig bij de ola atm dus ik had eergister en afgelopen nacht de nachtdienst.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook totaal niet.
Ben je ook zo'n nachtbraker of alleen toevallig vandaag?
Oke duidelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Euh het is rustig bij de ola atm dus ik had eergister en afgelopen nacht de nachtdienst.
Nu heb ik een nacht vrij en morgennacht moet ik weer werken.
Dus ik maak het zo laat mogelijk, zodat ik ook laat wakker ben zodat ik een korte dag heb.
Anders ben ik er morgen om 11 uur uit en dan moet ik de hele nacht nog.
Ja ik zo ook een keer, krijg een zere kop van het schermkijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:47 schreef norich het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Ik ga wel maar eens naar bed. Morgen gewoon weer colleges.
Wouterquote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PaFiPo
Met weer eens een foto van Dee:
[ afbeelding ]
quote:
en waarom ik?quote:
Verhuren en hopen dat hij daar minuten pakt en en dus meer waarde wordt en dan alsnog in de zomer verkopen aan hopelijk een gulle gever.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en Arnautovic zal je inderdaad ook niet meer bij het 1e elftal halen, dus maar weer verhuren of verkopen
dat lijkt me de beste optiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verhuren en hopen dat hij daar minuten pakt en en dus meer waarde wordt en dan alsnog in de zomer verkopen aan hopelijk een gulle gever.
Natuurlijk, ik kom toch altijd met de beste optiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me de beste optie
eens!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verhuren en hopen dat hij daar minuten pakt en en dus meer waarde wordt en dan alsnog in de zomer verkopen aan hopelijk een gulle gever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |