Scrooge himself?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef guapo het volgende:
Zit ik net heerlijk te computeren wordt er aan de deur gebeld. Wie zou dat nou zijn dacht ik snel.
Dus ik doe de deur open.![]()
Staat er zo'n meisje van ik schat een jaar of 15 voor de deur met een krant en een kaartje in haar handen.
Begint ze heel verlegen haar ingestudeerde zin op te zeggen. Ik moet eigenlijk zeggen brabbelen, want er kwam niet veel zinnings uit. Iets van: ik wens u een prettig jaar toe of zoiets.....![]()
En op het moment dat ze dat zei stond ze heel onwennig naar de grond te kijken. Ze durfde mij dus niet aan te kijken, waarom wist ik niet.
Maar toen op het moment dat ze mij wel in mijn ogen aankeek wist ik waarom:
Ze bleek een verrekte mongol te zijn. Zoeen met waarvan ieder oog een andere kant op kijkt.
Dus nu wist ik niet waar ik kijken moest.
Ik vond het wel zielig voor haar en heb van mijn zuurverdiende geld haar 2 euro gegeven voor de moeite die ze neemt om iedere week haar krantje door onze bus te gooien.
Toen ik de deur weer dicht deed begon ik mij toch wel af te vragen wat ik zojuist gedaan had. Ik had 2 hele dure euros weggegeven aan een mongolse krantenloopster.![]()
Ik vraag mij eigenlijk nu af of zij in is gezet door haar oudere broer om zo meer geld op te halen.
hahahahahquote:Ik vraag mij eigenlijk nu af of zij in is gezet door haar oudere broer om zo meer geld op te halen.
Wheheh jij loopt dus ook krantjesquote:
Nee ik schrok van haar, toen ze voor het eerst naar mij keek werd ik zelfs een beetje bang.quote:
gelukkig niet wil jou concurrent niet zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Koenani het volgende:
[..]
Wheheh jij loopt dus ook krantjes
als ik jou uitlach daarom, loop ik zelf toch geen krantjes, whehehquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
gelukkig niet wil jou concurrent niet zijn.
Ja! Ik heb altijd diezelfde reactie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee ik schrok van haar, toen ze voor het eerst naar mij keek werd ik zelfs een beetje bang.
Ik heb altijd geleerd dat mongols onvoorspelbaar zijn.
dat is idd jou manier om het te verbergen, je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
als ik jou uitlach daarom, loop ik zelf toch geen krantjes, wheheh
Uhm zij was dat toch ook? En wat is er mis met gehandicapten, doen weinig kwaad me dunkt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee ik schrok van haar, toen ze voor het eerst naar mij keek werd ik zelfs een beetje bang.
Ik heb altijd geleerd dat mongols onvoorspelbaar zijn.
nee volgens mij is dat juist jouw manier om het te verbergen wehehquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dat is idd jou manier om het te verbergen, je hoeft je niet te schamen hoor
Ik vond haar later zielig, daarom heb ik haar toen 2 euro gegeven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Uhm zij was dat toch ook? En wat is er mis met gehandicapten, doen weinig kwaad me dunkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |