Gelukkig bezit Stofje geen superduperawesome bovennatuurlijke krachten en kan hij zijn toewensing verder niet waarmaken. Een ban, daarentegen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Thanks, wel weer genoeg misselijk makende dingen van jou kant gehoordEr zijn weinig mensen die ik een ban zou toewensen maar gelukkig zijn er toch een paar die het net als jij dik verdienen. O nee, ik deed een ban aanvraag en dat mag niet ! Iemand de kanker wensen ? o ja, dat mag wel
Nee hoor.. ik typ gewoon een samenvatting van dit topic ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gast, maak je niet druk om niks zeg.
Lijkt me een stuk zinvollerquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Sinceria het volgende:
Zullen we verder praten over speklapjes?
'n Puik plan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Sinceria het volgende:
Zullen we verder praten over speklapjes?
Ik zit te twijfelen tussen spinazie en bloemkool. En tussen gepofte aardappel en rösti. Moeilijk man! En jij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk zinvoller. Wat eet jij erbij?
Spruitjes een aardappelen. Ik wil er alleen nog saus bij, maar het gekke is dat de saus dan toch achteraf altijd een beetje tegenvalt. Ik ben een slechte sausjesklaarmaker, denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen spinazie en bloemkool. En tussen gepofte aardappel en rösti. Moeilijk man! En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |