Love them!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou en? Dan maar kitsch! Ik vind ze leuk!
Heb je al wat gemaakt? Was het lekker?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dansjes zijn mij ook geheel niet vreemd. Je had me afgelopen zaterdagavond moeten zien toen ik mijn nieuwe rookoventje in elkaar aan het sleutelen was. Keihard Skyradio Kersthits op en maar sleutelen en meebrullen en dansjes op zijn tijd
Dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
En wat een lieve nagels.
Yep je gaat goed, alleen niet elke keer dat laagje er tussentijds afhalen, gewoon door lakken en dan als je genoeg hebt, na een laag of 3 pas de plaklaag eraf halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben voor het eerst aan het proberen om een gelnagel te zetten.. maar ik heb het idee dat de uv-lamp zijn werk niet helemaal goed doet? mijn nagel komt er plakkerig en met kleine oneffenheden (puntjes) weer uit.. Ik gebruik dan de finishing solution om dat (zweet)laagje eraf te halen.. maar heb het idee dat ik er dan weer bijna alles af haal? daarna gladvijlen en opnieuw een laagje..
zou graag willen weten of ik het zo goed doe?
Ben benieuwd wat jij gaat bakken...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef babyfeet het volgende:
puckzzz en obli leuk zo zeg die nagelsi like it
transdesignquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mirjam, waar heb je die vandaan? Ik wil hem ook!!!!!
He, wat vervelend, ga nou niet zeggen dat ik een bestelling bij een grote nagellakwebshop moet doenquote:
ja, echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
He, wat vervelend, ga nou niet zeggen dat ik een bestelling bij een grote nagellakwebshop moet doen![]()
(wordt een beetje gek van me denk ik als ik dat zeg haha)
Thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Yep je gaat goed, alleen niet elke keer dat laagje er tussentijds afhalen, gewoon door lakken en dan als je genoeg hebt, na een laag of 3 pas de plaklaag eraf halen.
Uhm dat probleem heb ik ook jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Joysa het volgende:
Ik heb hier nog nooit wat gezegd.. maar ik lurk hier nu 2 weken ofzo en mijn lakjes collectie is drie keer zo groot geworden ofzo.. dankje dames
Dat is nog niks johquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Joysa het volgende:
Ik heb hier nog nooit wat gezegd.. maar ik lurk hier nu 2 weken ofzo en mijn lakjes collectie is drie keer zo groot geworden ofzo.. dankje dames
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef Daph_ het volgende:Aangezien meer mensen de lakken gaaf vinden, misschien kunnen we de volgende keer een GO houden
Gooi er een topcoat overheenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Mirjam het volgende:
net you don't know jacques suede opgesmeerd, weet niet of het wat voor me is heur
vond 'm shiny mooier volgens mij
*wacht nog even af*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjaak suede met topcoat is best mooi!
Koop gewoon acetonvrije nagellakremover, ben je ook gelijk van dat probleem afquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef PartyHardy het volgende:
Nog een vraagje: als ik een andere nagellak op mijn gelnagel wil doen, haal ik dan niet ook een laagje van de gel eraf? of gaat dat niet zo snel?
Doe anders maar aan mij doorverkopen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Mirjam het volgende:
net you don't know jacques suede opgesmeerd, weet niet of het wat voor me is heur
vond 'm shiny mooier volgens mij
*wacht nog even af*
Volgende keer niet meer na 1 laagje eraf halen, en dan weer ruwen, gewoon door lakken/gellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Thanks!
Het is redelijk gelukt voor een eerste keer vind ik zelf.. ben wel even bezig geweest.. Wat een plakspul is dat zeg! Het voelt nog wel even wennen vergeleken met mijn andere nagels..
Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten enzo!
Hmm, dat is donkerblauw he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Mja als iemand interesse heeft in OPI Russian Navy Matte?
Ik heb hem gebruikt op 1 pinknagel en ik kan er niet mee omgaan![]()
Ik heb nu dus de Essie matmeuk besteld en ik denk dat ik de OPI niet meer zal gebruiken.
Iemand hier interesse? Ik hoor het graag, anders is het zonde!
Ja! Ja! Ja!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb nu dus de Essie matmeuk besteld en ik denk dat ik de OPI niet meer zal gebruiken.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer na 1 laagje eraf halen, en dan weer ruwen, gewoon door lakken/gellen![]()
Snap je dat?
Ik vind deze versie ook niet super, een beetje alsof je met gekleurde tip-ex hebt zitten knoeienquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Russian Navy is ontzettend gaaf
Istie zwart als het licht er niet opvalt?
Edit: ik zie de swatch, ik vind de suede uitvoering mooier![]()
Nee, zou ik niet weten, gewoon googlen denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik snap hetdank je voor de tip!
Over tips gesproken, waar kun je deze online kopen, niet te duur?
En als je 'm nou wel draagt met een topcoat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Leuke omschrijvingquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind deze versie ook niet super, een beetje alsof je met gekleurde tip-ex hebt zitten knoeien![]()
.
YDKJ suede ook merk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke omschrijving
Thunderbird is a onecoater
Ik heb twee nagels met twee laagjes, daar was de lak niet helemaal uitgesmeerd. Kun je een foto maken van YDKJ suede als je klaar bent?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
YDKJ suede ook merk ik
heb wel 2 laagjes gedaan, m'n tips waren niet netjes gedekt
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb twee nagels met twee laagjes, daar was de lak niet helemaal uitgesmeerd. Kun je een foto maken van YDKJ suede als je klaar bent?Hij lijkt zo mooi op de foto's van Scrangie maar ik wil het toch even weten
Voor m'n volgende TD order ergens eind januari
Mooi! *krabbelt op lijstje*quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op de randjes aub
oeh, mooi hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef babyfeet het volgende:
mirjam mooi kleurtje
de rest vind ik ook mooi ik vind bijna alle kleurtjes wel mooi
dit is mijn bijdrage voor vandaag had het plaatje een tijdje terug gezien en vond het heel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de zwarte is een nieuw kleurtje 21 fabuless van essence
Ik kan er dus niet mee lakkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En als je 'm nou wel draagt met een topcoat?
is het dan nog niet veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |