Bard, Ohkajima en Papelbon zijn een zeer betrouwbaar slot op de deur.quote:Op maandag 5 april 2010 14:35 schreef popolon het volgende:
5-1 voor, geven het nog weg die gekke Yanks. Boston heeft toch een vrij leuke bullpen daar.
Die is lekker vroeg in vorm.quote:
Bijna de eerste van het seizoen in de NLquote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef Version2 het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, David Wright sloeg net een 2run HR..... in Citi Field!
zijn ook geen goeie pitches wat ie nu gooitquote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef Slomy het volgende:
Carpenter wordt wel effe angepakt deze inning
Yup niet des Carpenter.quote:Op maandag 5 april 2010 20:26 schreef Guard het volgende:
[..]
zijn ook geen goeie pitches wat ie nu gooit
Een vriendin van mijn vriendin is helemaal gek van Rasmus. Ze komt uit St.Louis en heeft op haar kamer een hele shrine van hem gemaakt. Compleet met foto's en een gesigneerde baseball natuurlijk. Vrij beangstigend om te zien.quote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef Guard het volgende:
Rasmus ook met een homer, dat gastje kan de ball ook een eindje weg slaan
Dat is schattig als ze 13 is, 20+... not so muchquote:Op maandag 5 april 2010 20:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn vriendin is helemaal gek van Rasmus. Ze komt uit St.Louis en heeft op haar kamer een hele shrine van hem gemaakt. Compleet met foto's en een gesigneerde baseball natuurlijk. Vrij beangstigend om te zien.
Die kende ik nog niet inderdaad, gebruikte voorheen altijd degene van MLB.quote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef popolon het volgende:
Heb de yahoo stat tracker maar even aangezet, heeft ook prima game channel.
Ze is dus 20+ dus dan komt het een beetje creepy over!quote:Op maandag 5 april 2010 20:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is schattig als ze 13 is, 20+... not so much
Maar Ramsus is lekker bezig hoor, zojuist pakt ie even een HR af van de Reds, mooie over the wall catch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |