Gary Matthews moeten de Angels inruilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Version2 het volgende:
Knul? Je hebt het wel over de WS MVPWaarom stinkt het naar een rent-a-player? Vond je dat ook van Abreu het afgelopen jaar? Het enige wat de Angels kwijt zijn is cash, geen prospects. Maargoed, ik zou het wel weten.. Matsui als DH of Gary Matthews Jr als DH
Angels kunnen echter nog wel een redelijke pitcher gebruiken. Maar we hebben natuurlijk nog Weaver.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef mitt het volgende:
En ik denken dat het bij Boston niet lag aan pitching
Geniet nog maar even van Weaver want die is binnen twee jaar ook weg (Boras clientquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Angels kunnen echter nog wel een redelijke pitcher gebruiken. Maar we hebben natuurlijk nog Weaver.
Ben benieuwd wat hij heeft gekregen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Felix Hernandez dan ook voor lang en veel wordt gecontracteerd. Of zit er opeens zoveel geld in Seattle?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef popolon het volgende:
Die hadden ze met Lee ook, ik zie er niet veel voordeel in dan behalve het geld. Lee wou een max contract.
De Braves krijgen ook Arodys Vizcaino, een van de grootste pitching prospects van de Yanks. De Braves wilden hem in de deal. De Braves kijken toch meer naar de toekomst. Met Jurrjens en Hanson hebben ze al 2 goede jonge pitchers. Ze gaan gewoon weer proberen te doen wat ze in de 90's deden met jong pitching talent als Smoltz, Glavine, Avery, Millwood.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Terreros85 het volgende:
Yankees halen Javier Vazquez binnen en sturen Melky naar Atlanta. Voor beide teams een goede deal.
Ik denk dat het voor de Braves toch meer een grote salary dump was. Kunnen ze die 8 miljoen die ze besparen nu besteden aan een 1B/RF. Opzich wel grappig dat de Yankees nu een keer profiteren van de 'bad contracts' van andere teams. Tigers moesten Granderson wegdoen omdat Ordonez een belachelijke salaris van 18 miljoen krijgt terwijl de Braves na een jaar al spijt hebben dat ze Lowe hebben binnengehaald voor 15 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De Braves krijgen ook Arodys Vizcaino, een van de grootste pitching prospects van de Yanks. De Braves wilden hem in de deal. De Braves kijken toch meer naar de toekomst. Met Jurrjens en Hanson hebben ze al 2 goede jonge pitchers. Ze gaan gewoon weer proberen te doen wat ze in de 90's deden met jong pitching talent als Smoltz, Glavine, Avery, Millwood.
quote:Free-agent outfielder Jason Bay has reached agreement on a four-year, guaranteed $66 million contract with the New York Mets, a baseball source confirmed to ESPN.com Tuesday.
The agreement will become official once Bay passes a physical exam sometime next week, the source said. The deal includes a vesting option year that could increase Bay's overall payout to slightly more than $80 million over five years.
WFAN was the first to report the agreement had been reached.
Bay, a three-time All-Star, hit .267 with 36 home runs and 119 RBIs for the Boston Red Sox in 2009.
Hier snap ik dus niet veel van. Ja, de Mets hadden een sterke bat nodig in hun lineup maar volgens mij stelt hun pitching staff na Santana bar weinig voor. Maine? Pelfrey? Perez? Niese? De Mets hadden dat geld veel beter aan een goede #2 pitcher uit kunnen geven. En Bay is verdedigend ronduit matig. Dat word een leuk avontuur in LF in dat nieuwe Mets stadion....quote:
Het probleem van de Mets is dat veel spelers geblesseerd waren en dat misschien ook nog vaak gaan zijn (Reyes, Delgado).quote:Op donderdag 31 december 2009 08:23 schreef Valandil het volgende:
2009 was ook niet echt een vergelijkbaar seizoen imho.
Reyes slechts 36 games
Beltran 81
Delgado 26
Putz al snel geblesseerd
Daardoor werd de druk op de jonge gasten als Murphy ook wel hoog (en op Wright in de periode dat en Beltran en Delgado geblesseerd waren) en er was te weinig kwaliteit op de bank om dat op te vangen en dan raakten die ook weer geblesseerd door misschien wel teveel wedstrijden (bv Cora)
Misschien mis ik wel iets, maar ik snap ook niet zo goed waarom ze bv Putz nu alweer wegdoen.
En 1B kan toch prima worden ingevuld door Delgado en Murphy. 2B door Castillo en Cora.
Een goeie #2 pitcher is idd noodzakelijk, achter Santana is er te weinig zekerheid.
comments welcome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |