abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:27:55 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75652518
Het mag van mij ook wel weer beginnen. Red Sox verliezen Jason Bay, maar krijgen John Lackey erbij
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:20:59 #3
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75654369
En ik denken dat het bij Boston niet lag aan pitching
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:21:52 #4
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75654406
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Version2 het volgende:
Knul? Je hebt het wel over de WS MVP Waarom stinkt het naar een rent-a-player? Vond je dat ook van Abreu het afgelopen jaar? Het enige wat de Angels kwijt zijn is cash, geen prospects. Maargoed, ik zou het wel weten.. Matsui als DH of Gary Matthews Jr als DH
Gary Matthews moeten de Angels inruilen.

Wat betreft rent-a-player, als ze iemand voor 1 jaar inhuren, net zoals ze deden met bijvoorbeeld Teixiera in 2008, dan kan dat alle kanten op. Abreu is ook zo'n voorbeeld, maar die heeft bewezen dat ie wil blijven en kreeg een deal voor nog eens 2 jaar, waar Texiera zelf aangaf dat ie alleen maar op zoek was naar een team dat em een ring kon geven. Toen dat de Angels niet waren in 2008, is ie snel opgestapt. En vandaar dat ik ook een beetje argwaan heb.

Tis verder een AARDIGE knul hoor. Ik zit er totaal niet mee dat ie voor de Angels gaat meppen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:22:44 #5
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75654448
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef mitt het volgende:
En ik denken dat het bij Boston niet lag aan pitching
Angels kunnen echter nog wel een redelijke pitcher gebruiken. Maar we hebben natuurlijk nog Weaver.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:26:07 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75654587
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Angels kunnen echter nog wel een redelijke pitcher gebruiken. Maar we hebben natuurlijk nog Weaver.
Geniet nog maar even van Weaver want die is binnen twee jaar ook weg (Boras client )

Ik had graag Harden gezien. Maar die is al naar Texas.
pi_75654704
Als Philadelphia Halladay krijgen, dan hebben ze een hele goeie rotation.
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:39:17 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75655174
Die hadden ze met Lee ook, ik zie er niet veel voordeel in dan behalve het geld. Lee wou een max contract.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_75655368
Halladay ontlast wel de bullpen. Elk jaar heeft ie wel rond de 8 CG.
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:00:59 #10
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75656231
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef popolon het volgende:
Die hadden ze met Lee ook, ik zie er niet veel voordeel in dan behalve het geld. Lee wou een max contract.
Ben benieuwd wat hij heeft gekregen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Felix Hernandez dan ook voor lang en veel wordt gecontracteerd. Of zit er opeens zoveel geld in Seattle?
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:37:50 #11
67174 Dos37
Come on Twente
pi_75662110
Heb nu alweer zin aan het nieuwe seizoen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_75666092
Ben benieuwd of ze het bij de Cardinals voor elkaar gaan krijgen om Holliday te signen. Dat zou natuurlijk super zijn. Voor de rest zie ik graag Derosa terug keren, maar de kans is groot dat ze hem laten gaan als ze Holliday binnenhalen.
......
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:29:44 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75808460
wheh, spelers gaan zich nog bedenken of ze Boras als agent willen hebben. Niemand wil met die man onderhandelen.

Waar moet Holliday behalve St. Louis nog heen, hetzelfde geldt voor Bay en de Mets.
pi_75932936
Yankees halen Javier Vazquez binnen en sturen Melky naar Atlanta. Voor beide teams een goede deal.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_75936766
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Terreros85 het volgende:
Yankees halen Javier Vazquez binnen en sturen Melky naar Atlanta. Voor beide teams een goede deal.
De Braves krijgen ook Arodys Vizcaino, een van de grootste pitching prospects van de Yanks. De Braves wilden hem in de deal. De Braves kijken toch meer naar de toekomst. Met Jurrjens en Hanson hebben ze al 2 goede jonge pitchers. Ze gaan gewoon weer proberen te doen wat ze in de 90's deden met jong pitching talent als Smoltz, Glavine, Avery, Millwood.

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Playmaker op 22-12-2009 19:54:00 ]
pi_75962076
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De Braves krijgen ook Arodys Vizcaino, een van de grootste pitching prospects van de Yanks. De Braves wilden hem in de deal. De Braves kijken toch meer naar de toekomst. Met Jurrjens en Hanson hebben ze al 2 goede jonge pitchers. Ze gaan gewoon weer proberen te doen wat ze in de 90's deden met jong pitching talent als Smoltz, Glavine, Avery, Millwood.
Ik denk dat het voor de Braves toch meer een grote salary dump was. Kunnen ze die 8 miljoen die ze besparen nu besteden aan een 1B/RF. Opzich wel grappig dat de Yankees nu een keer profiteren van de 'bad contracts' van andere teams. Tigers moesten Granderson wegdoen omdat Ordonez een belachelijke salaris van 18 miljoen krijgt terwijl de Braves na een jaar al spijt hebben dat ze Lowe hebben binnengehaald voor 15 miljoen per jaar.

Beetje matig dat Vizcaino wordt getrade maarja, een 19-jarige die afgelopen jaar voor het eerst in de States heeft gepitcht en ook nog eens in short season, die heeft nog wel een lange weg te gaan voordat ie in de Majors beland. Wel jammer dat er weer een top prospect verdwijnt. Achja, in ieder geval zijn Joba, Hughes, Jesus Montero en Austin Romine er nog. Mike Dunn is wel vervangbaar. Melky Ik denk dat de Yankees nog wel een LF binnen gaan halen dus Melky zou uiteindelijk de 4e OF zijn, dan kun je hem het beste nu traden nu zijn waarde nog hoog is. Ik ben in ieder geval blij dat ze Melky ipv Swisher hebben getrade.

Ben benieuwd naar Vazquez part II. Hij was voor de Braves toch wel de ace van de pitching staff en als je die als #4 starter kunt gebruiken Een hoop innings en K's wat wel belangrijk is ivm Yankee Stadium.

Rotations van RedSox en Yankees zijn wel belachelijk trouwens
Yankees: Sabathia - Burnett - Pettitte - Vazquez - Joba of Hughes
RedSox: Beckett - Lester - Lackey - Matsuzaka - Buchholz of Wakefield

Nu nog ff wachten of Cashman nog een LF binnen gaat halen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Version2 op 23-12-2009 11:29:57 ]
We play today. We win today. Das it.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:55:59 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75973725
Blijkbaar hebben de Angels de ogen gezet op free-agent Fernando Rodney. Speelde de afgelopen twee seizoenen voor de Tigers.

http://losangeles.angels.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20091222&content_id=7845424&vkey=news_ana&fext=.jsp&c_id=ana
-
  woensdag 23 december 2009 @ 19:23:09 #18
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75981568
Troy Glaus ook naar de Braves.

Hoewel held, 1B starter? Past dan wat minder in de verjongingsplannen van Atlanta.
  donderdag 24 december 2009 @ 08:00:14 #19
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76003390
The Angels have come to terms with free-agent reliever Fernando Rodney on a two-year deal reportedly worth $11 million, according to ESPNDeportes.com.

Fernando Rodney dus Tigers ----> Angels.

Issie een beetje goed, popolon?
-
pi_76202182
quote:
Free-agent outfielder Jason Bay has reached agreement on a four-year, guaranteed $66 million contract with the New York Mets, a baseball source confirmed to ESPN.com Tuesday.

The agreement will become official once Bay passes a physical exam sometime next week, the source said. The deal includes a vesting option year that could increase Bay's overall payout to slightly more than $80 million over five years.

WFAN was the first to report the agreement had been reached.

Bay, a three-time All-Star, hit .267 with 36 home runs and 119 RBIs for the Boston Red Sox in 2009.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 30 december 2009 @ 10:49:53 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76212810
whehe, en dat terwijl Bay eigenlijk niet naar de Mets wilt.

Holliday blijft bij de Cardinals en de grote contracten zijn rond.
pi_76238618
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Guard het volgende:

[..]
Hier snap ik dus niet veel van. Ja, de Mets hadden een sterke bat nodig in hun lineup maar volgens mij stelt hun pitching staff na Santana bar weinig voor. Maine? Pelfrey? Perez? Niese? De Mets hadden dat geld veel beter aan een goede #2 pitcher uit kunnen geven. En Bay is verdedigend ronduit matig. Dat word een leuk avontuur in LF in dat nieuwe Mets stadion....
  woensdag 30 december 2009 @ 21:41:31 #23
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_76239545
Het probleem van de Mets ligt hem in hun nieuwe stadion die gewoon veel te groot is. Degene met de meeste homeruns bij de Mets afgelopen seizoen was Daniel Murphy met 12 (!!).

David Wright sloeg in 2008 33 homers en in 2009 10 in iets minder wedstrijden (160 om 144).

Ondanks dat de offense slecht is hadden ze meer naar hun pitching moeten kijken. Ze hebben de boot gemist bij Lackey en Vazquez, die zij hadden moeten contracteren. Nu zitten ze opgescheept met Pelfrey, Perez en Maine. Escobar kan een positieve verrassing zijn, maar ook een vergissing (zoals wel vaker bij de Mets).

Snelle spelers als Reyes hebben veel voordeel in Citi Field en kunnen met doubles en triples tot runs komen. De Mets hadden spelers die beter 'smallball' spelen moeten halen.

Bay had het afgelopen jaar het voordeel van Fenway (ondanks dat hij natuurlijk sowieso een goede slagman was), maar gaat vervagen en tegenvallen in Queens. Ik denk dat hij niet verder dan 25 homeruns komt. Voor dat geld hadden ze echt beter passende spelers kunnen halen.

De Mets zijn volgens seizoen opnieuw de lachertjes in de NL East en New York.

Edit:
Ik ben wat meer in de statistieken gaan duiken en daar een artikel over geschreven op mijn weblog. Vond de resultaten best shocking als je de stats tussen Shea en Citi Field vergelijkt: http://vijfdehonk.nl/new-york-mets-zijn-opnieuw-de-lachertjes.

[ Bericht 13% gewijzigd door LenmB op 30-12-2009 22:44:28 ]
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
pi_76252733
2009 was ook niet echt een vergelijkbaar seizoen imho.
Reyes slechts 36 games
Beltran 81
Delgado 26
Putz al snel geblesseerd
Daardoor werd de druk op de jonge gasten als Murphy ook wel hoog (en op Wright in de periode dat en Beltran en Delgado geblesseerd waren) en er was te weinig kwaliteit op de bank om dat op te vangen en dan raakten die ook weer geblesseerd door misschien wel teveel wedstrijden (bv Cora)

Misschien mis ik wel iets, maar ik snap ook niet zo goed waarom ze bv Putz nu alweer wegdoen.
En 1B kan toch prima worden ingevuld door Delgado en Murphy. 2B door Castillo en Cora.
Een goeie #2 pitcher is idd noodzakelijk, achter Santana is er te weinig zekerheid.

comments welcome
  donderdag 31 december 2009 @ 12:34:26 #25
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_76259271
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:23 schreef Valandil het volgende:
2009 was ook niet echt een vergelijkbaar seizoen imho.
Reyes slechts 36 games
Beltran 81
Delgado 26
Putz al snel geblesseerd
Daardoor werd de druk op de jonge gasten als Murphy ook wel hoog (en op Wright in de periode dat en Beltran en Delgado geblesseerd waren) en er was te weinig kwaliteit op de bank om dat op te vangen en dan raakten die ook weer geblesseerd door misschien wel teveel wedstrijden (bv Cora)

Misschien mis ik wel iets, maar ik snap ook niet zo goed waarom ze bv Putz nu alweer wegdoen.
En 1B kan toch prima worden ingevuld door Delgado en Murphy. 2B door Castillo en Cora.
Een goeie #2 pitcher is idd noodzakelijk, achter Santana is er te weinig zekerheid.

comments welcome
Het probleem van de Mets is dat veel spelers geblesseerd waren en dat misschien ook nog vaak gaan zijn (Reyes, Delgado).

Verder ben ik het niet met jou eens wat de 1B en 2B betreft. Als je het vergelijkt met de Phillies zijn de Mets op bijna elke positie minder:

1B: Delgado/Howard (PHI)
2B: Castillo/Utley (PHI)
3B: Wright/Polanco (NYM)
SS: Reyes/Rollins (PHI)
OF: Francouer-Beltran-Bay/Werth-Ibanez-Victorino (PHI)

Natuurlijk is dit lijstje best te betwisten. De reden dat ik vind dat de Phillies een betere SS en OF hebben heeft één grote reden: fitheid. Een fitte Reyes is minstens even goed als Rollins, alleen is hij waarschijnlijk nooit meer fit vanwege zijn fysieke problemen.

Bay en Beltran zijn ook de fitsten niet.

Dus als je dan naar de 1B en 2B kijkt lopen de Mets flink achter. Ik denk dat Polanco een goede speler voor de Mets was geweest, maar ze zitten vast aan het dure contract van Castillo.

Slecht management..
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')