Sterker nog.....ik had gister een assistent die mijn foto's maakte tijdens een concertquote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef umberrella het volgende:
haha wat een amateuristisch gedoe met een fotovest...![]()
een echte pro heeft natuurlijk een slaafje stagaire om de spullen te dragen![]()
![]()
![]()
gehuurd?? ik leef er inquote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef infp2009 het volgende:
Iemand nog een fotovest gehuurd de laatste tijd? Of is iedereen nog gewoon amateur...
Zouden er ook patronen van fotovesten zijn? Mijn moeder kan goed kleren maken, dus misschien is een velours rode of biker-leather black vest met spikes goed te makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gehuurd?? ik leef er in
is de optie van umberrella toch beter... met natuurlijk enige voorwaarden geboden
zinloze topic kick trouwens
Als ze die dingen nou gaat verhuren zou ze een instant hit hier zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zouden er ook patronen van fotovesten zijn? Mijn moeder kan goed kleren maken, dus misschien is een velours rode of biker-leather black vest met spikes goed te maken
Ik ga eens vragen of het haar lukt om vanuit een patroon van een gilet een fotovest te makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze die dingen nou gaat verhuren zou ze een instant hit hier zijn.
En??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ga eens vragen of het haar lukt om vanuit een patroon van een gilet een fotovest te maken
Naice.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:55 schreef infp2009 het volgende:
A chance to go pro voor iemand:
http://www.fotoapparatuur(...)maat-M/Ad134042.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |