zo'n zwart - witquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef zovty het volgende:
2 tvs!
Je hebt ook twee ogen en twee oren en twee hersenhelften dus dat zou geen probleem moeten zijn.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke films ?
En je hebt toch internet om films te downloaden, en anders een HDD dvd speler om het op te slaan?
Ik download niet en heb geen HDD dvd speler om shit op te slaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke films ?
En je hebt toch internet om films te downloaden, en anders een HDD dvd speler om het op te slaan?
Het gaat niet om welke films, maar in het algemeen! Dit overkomt mij regelmatig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:58 schreef Biskwie het volgende:
welke films in godsnaam?
Ik bedoel uiteraard recorderquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lijkt me lasstig met alleen een speler....
Gewoon de ouderwetse videorecorder TS.
wat dan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het gaat niet om welke films, maar in het algemeen! Dit overkomt mij regelmatig!
Noem eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom wil iedereen weten welke twee films.Het gaat NIET om de films!!!!!!!!!!!!!
een half jaar wachten op filmsquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef JackHerrer het volgende:
De meeste films die in Nederland op tv worden uitgezonden zijn een half jaar later weer te zien.
Eh... tsja... Voor de lol?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard recorder
En waarom zou er anders een HDD in een dvd speler zitten?
Jij hoeft helemaal niks te hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
Moeten we nu medelijden met je hebben omdat jij te lui bent om die andere film gewoon te downloaden?
Ow, dit is gewoon een algemeen zeurtopic..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het gaat niet om welke films, maar in het algemeen! Dit overkomt mij regelmatig!
Noem eens een algemeen voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
dit doe ik bewust niet omdat dan de aandacht wordt gevestigd op mijn filmsmaak.
jij financiert het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef zoalshetis het volgende:
ts, je weet de oplossing voor je problemen. doe er wat mee.
gast... ga eens naar marktplaats. gratis af te halen.quote:
Klopt. Sterker nog, zowel The Terminal als Hook zijn al eerder uitgezonden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef JackHerrer het volgende:
De meeste films die in Nederland op tv worden uitgezonden zijn een half jaar later weer te zien.
echt? brute shit... kan ik eindelijk dat fragment met de 5 ferrari's opnemen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoorde laatst van een bron die ik graag niet bij naam wil noemen dat er iets hips aan gaat komen. ze noemen het de videorecorder. het schijnt dat je dan gewoon thuis films kan opnemen.
klopt....tegelijk met jack nicholson als dwangneurosequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef gniffie het volgende:
vanavond komt die western die lijkt me echt super vet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef gniffie het volgende:
Maar cellular heeft joe jason stratham erin![]()
twee goede films op tv op hetzelfde tijdstip![]()
Die ken ik al en negotiator ook dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
klopt....tegelijk met jack nicholson als dwangneurose
http://btjunkie.org/torre(...)3328382c04df02da97c9quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
klopt....tegelijk met jack nicholson als dwangneurose
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |