quote:Bijna 50 ben je morgen vroeg wel thuis. Ik wil sara wel even bekijken in de tuin. En natuurlijk de levende omarmen. Tot morgen.
Ik kreeg antwoord terug.quote:Hoi ik ben pas 17 volgens mij heb je het verkeerde nummer. Groetjes.
Daarop reageerde ik vriendelijk.quote:Jij bent toch Sjoukje
Hierop heb ik nog geen antwoord gekregen maar nu heb ik wel medelijden met hem/haar. Waarschijnlijk heeft diegene die bijna 50 jaar wordt alleen een mobiele telefoon.quote:Nee, sorry ik ken ook geen Sjoukje
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef ManianMan het volgende:
Hoi ik ben pas 17 volgens mij heb je het verkeerde nummer. Groetjes.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:49 schreef Frollo het volgende:
Lol, dacht die baas even Sjoukje te hosselen, heeft ze hem een vals nummer gegeven.
Daar hoef je geen medelijden mee te hebben hoor TS.
Lijkt me niet hè. Misschien heeft ze maar één cijfer veranderd (en dan weet je nog niet welke) maar voor hetzelfde geld ook alle acht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aanIs het mogelijk om een valsnummer met een goed nummer te verbinden?
Zo iemand ben ik nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef TNA het volgende:
Zoiets moet je uitbuiten in plaats van braaf beantwoorden dat je 17 bent. Sappige details losmaken en chanteren.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef TNA het volgende:
Zoiets moet je uitbuiten in plaats van braaf beantwoorden dat je 17 bent. Sappige details losmaken en chanteren.
Toeval misschien moet ik maar eens vragen of het een zij/hij isquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lijkt me niet hè. Misschien heeft ze maar één cijfer veranderd (en dan weet je nog niet welke) maar voor hetzelfde geld ook alle acht.
Het ging mij meer om de ik ben pas zeventien en groetjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja normaal gebruik ik ook afkortingenmaar ik pas me aan op de afzender
Kom op zeg, je bent toch wel op de hoogte van onze judeo-christelijke tradities?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:58 schreef koningdavid het volgende:
Sara bekijken in de tuin? De levende omarmen?
[ afbeelding ]
Ik ken Sara/Abraham zien wel. Maar waarom Sara bekijken in de tuin? En de levende omarmen snap ik ook nog steeds niet. Misschien sloeg dat nog ergens op als de geadresseerde Sara heette, maar die heet Sjoukje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent toch wel op de hoogte van onze judeo-christelijke tradities?
:S XDquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken Sara/Abraham zien wel. Maar waarom Sara bekijken in de tuin? En de levende omarmen snap ik ook nog steeds niet. Misschien sloeg dat nog ergens op als de geadresseerde Sara heette, maar die heet Sjoukje.
Kortom, verwaring alom. :S
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken Sara/Abraham zien wel. Maar waarom Sara bekijken in de tuin? En de levende omarmen snap ik ook nog steeds niet. Misschien sloeg dat nog ergens op als de geadresseerde Sara heette, maar die heet Sjoukje.
Kortom, verwaring alom. :S
Bedankt voor deze heldere exegese.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fig. 1.1: Een Sarapop (l.) in een tuin en een levende mevrouw (r.) die, omdat zij 50 is geworden, bij wijze van scherts eveneens Sara wordt genoemd
Geen dank. Het woord 'scherts' is hier cruciaal, dat wil ik nog eens benadrukken. De mevrouw in de foto heet dus niet echt Sara. Of misschien ook wel!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere exegese.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |