Ik moet nog wachten tot ik kan bestellen, mn abo eindigt pas in meiquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Ik wacht ook al sinds december man =/
Waar heb je besteld?
Ah das minder man =/quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot ik kan bestellen, mn abo eindigt pas in mei
Wops ... dat ging niet goed ... kwam 2 mb te kort en daarna ging ie spasten, dus alsnog maar geflashed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Yay! nieuwe release van Maemo.
Via de app-manager wilde ie niet en gaf aan dat het via de pc geupdate moest worden. Dat komt door een conflict ergens, maar aangezien ik geen zin heb om te flashen of alle programma's af te gaan en checken welke het is ben ik maar gaan updaten via apt-get dist-upgrade. Symlinkje aangemaakt van de apt cache naar de Mydocs en gaan!
Het per maand afbetalen van de telefoon is wel nodig bij mij, en daarnaast vind ik het niet zo erg om aan een abo vast te zitten. Al is het wel kut om 2 jaar aan kut hi internet vast te zitten, maarja ik heb het overleefdquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:14 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Ah das minder man =/
Ik neem iig nooit een tel+aboZit je er meteen 1 of 2 jaar aan vast :S
Gewoon los + BEN abo met alle vrijheid
Ik overweeg ook om los te kopen. Die BEN abbo is zeker simonly? Waar afgesloten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:14 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Ah das minder man =/
Ik neem iig nooit een tel+aboZit je er meteen 1 of 2 jaar aan vast :S
Gewoon los + BEN abo met alle vrijheid
Hah! Disregard that, met wat omwegen is het me gelukt! Ik heb zowel ruimte op m'n rootfs, als een cleane PR1.1 install. Super.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik had ook een te overvolle rootfs, dus heb maar besloten zelf (ben wel redelijk met linux) wat aan te kloten en te upgraden. In stappen dus upgraden (ie apt-get update && dist-upgrade handmatig draaien, telkens als ie vol zat weer apt-get clean etc)... Ben nu nog bezig maar al met al is het een hoop gekutMijn eigen schuld wel.
Maar goed, ga morgen maar gewoon maar flashen met de nieuwste fw.
Backup maken, flashen, backup restoren. Dan heb je gewoon al je apps en al je instellingen en het gaat veel en veel sneller via flashen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik had ook een te overvolle rootfs, dus heb maar besloten zelf (ben wel redelijk met linux) wat aan te kloten en te upgraden. In stappen dus upgraden (ie apt-get update && dist-upgrade handmatig draaien, telkens als ie vol zat weer apt-get clean etc)... Ben nu nog bezig maar al met al is het een hoop gekutMijn eigen schuld wel.
Maar goed, ga morgen maar gewoon maar flashen met de nieuwste fw.
Ja het is gewoon simonly, en ik heb het gewoon op www.ben.nl afgeslotenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om los te kopen. Die BEN abbo is zeker simonly? Waar afgesloten?
Ja. Ik vond het zelf ook wel leuk om uit te vogelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Backup maken, flashen, backup restoren. Dan heb je gewoon al je apps en al je instellingen en het gaat veel en veel sneller via flashen.
Maar het heeft wel wel wat alle apt info voorbij zien komen op dat kleine schermpje.![]()
Edit: oh het was je zo al gelukt.
hehehe,quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
BSOD toen ik windows 98 een tijdje draaide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |