Stomp zequote:Op zondag 10 januari 2010 00:17 schreef OHSHI- het volgende:
Ennnnn ik zit nog te wachten op de N900 van typhone.nl..
Ik heb hem voor kerst besteld en ze maken er dikke reclame voor op de website, en dan heb ik hem alsnog niet..
Nu snap ik dat het kerst is geweest, en dat er een of andere jaarwisseling tussenzat (huh?) maar toch..
Dus ik heb ze gemailed en ik vraag of er een ETA was voor dat ding, ja hoor meneer die komt de eerste week van januari weer binnen!
Vervolgens hoor je er dus niks meer over![]()
Suggesties?
O nice, laat het wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want via Evolution bv. kan ik een calendar kiezen. Ik ga nog wel even verder op zoek.
Ik heb het even getest en het is idd. wat langzamer, maar je kan het per wifi connectie instellen. Als je dus bv. op je werk wifi hebt, maar de N900 op je werk nooit gebruikt voor surfen dan kan je voor die connectie het op 10 mW zetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:22 schreef SinofEnvy het volgende:
Dan zal ongetwijfeld de wireless speed ook maar 10% zijn ofzo?
Dat is wel fijn! Kan mn eigen netwerk lekker op 100%, daar heb ik toch altijd laders in de buurt. En de rest lekker op 10%quote:Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het even getest en het is idd. wat langzamer, maar je kan het per wifi connectie instellen. Als je dus bv. op je werk wifi hebt, maar de N900 op je werk nooit gebruikt voor surfen dan kan je voor die connectie het op 10 mW zetten.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Naar mijn mening is er niks wat langzamer is dan symbian.
Windhoos mobiel?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Naar mijn mening is er niks wat langzamer is dan symbian.
Ik heb twee opties gevonden:quote:
Lawl bij de belcompany waar ik was mocht ik hem zelfs uit de doos halen en zelf in elkaar zetten enz, gewoon 10 min mee gespeeld daar..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef SolidasRock het volgende:
jammer, ik was bijna eigenaar van een N900. Maar die lul die in belcompany werkt zei dat ik alleen maar ernaar mocht kijken vanachter de vitrine. Ja dag, straks heb ik een abbo en mag ik hem eindelijk in mijn handen houden en bevalt ie me niet (niet dat ie slecht is of zo maar smaken kunnen verschillen). De N97 die een vriend van me had, wilde ik oorspronkelijk ook tot ik 1 minuutje met dat ding speelde. Maar ik ken niemand die een N900 heeft.
t for telecom wist me te vertellen dat ze de N900 over 2 weken mogen verkopen. Misschien dat ik hem dan ff mag uitproberen.
Jezus wat een slechte verkoper ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
Hij zei heel nadrukkelijk nee, alsof hij echt niet uit de vitrine mocht. Ik zei nog van: Ja eh? Ik wil niet zomaar iets kopen omdat het mooi uitziet achter een vitrine, ik wil weten hoe de beeld is, hoe bevalt de toetsenbord maar hij ging erdoorheen met: NEE, SORRIE MENEER MAAR NEE. HIJ BLIJFT ACHTER DE VITRINE. Het was de belcompany in den haag centrum, die ene die dichtbij de bart smit zit (zijn er 2 in dezelfde straat).
Eigenlijk wil ik klacht indienen tegen die lul.
Afgelopen zaterdag was bij the Phone house in alphen a/d rijn, werd supergoed geholpen, maar zij verkochten de N900 niet. Vandaar dat ik ben uitgeweken naar de belcompany in den haag.
Waarom ben je niet gewoon om het hoekje gelopen naar de BelCompany in Alphen? Daar heb ik die van mij vandaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
Afgelopen zaterdag was bij the Phone house in alphen a/d rijn, werd supergoed geholpen, maar zij verkochten de N900 niet. Vandaar dat ik ben uitgeweken naar de belcompany in den haag.
Ik weet het, Ik was te laat, te lang bij phonehouse gebabbeld en telefoontjes bekeken. Had bijna de E72 meegenomen tot ik besefde dat het gewoon de oude symbian was waar ik vanaf wilde, wil iets nieuws en iets fris, zoals de smsjes onder elkaar...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewoon om het hoekje gelopen naar de BelCompany in Alphen? Daar heb ik die van mij vandaan.![]()
Superaardig en behulpzaam personeel.
Een wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:06 schreef renedis het volgende:
kreeg nog een mooie digitale kassa bon ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |