Denk dat het niet kan omdat het verschillende OS's zijn?quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef soapie het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn smsjes over kan zetten van een 6300 naar N900. Lukt niet met pcsuite. Of ik doe iets verkeerd.......
Ga je echt oude smsjes lezen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef soapie het volgende:
Heb dat progje geprobeerd, maar krijg m niet aan de praat.... Jammer, maar thanks voor het meedenken!!!!
Ik zou het gewoon proberen, en na dependencies installen gewoon weer uitzettenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef SinofEnvy het volgende:
Uh. Ik wil hellanzb (klik) installeren, maar de prereqs die zogenaamd in extras-devel moeten staan (ik heb het enabled uiteraard) staan er niet. Unrar, python-twisted e.d.. Ik zit handmatig nu op de webinterface van repositories.maemo.org te checken, en 't staat niet in free of non-free maar in "install". Is het slim om dit ook toe te voegen aan m'n catalogi? Want ik vind nergens iets over de install map ook enablen op de N900. En als ik gewoon zoek in extras-devel free/non-free via de app manager, vind ie niks.
Zondequote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef SinofEnvy het volgende:
Pirania, werkt dus niet. Al geprobeerd. Hij heeft geen goede Releases file van de install dir.En in extras-devel alleen free/non-free kan ik 't niet vinden, of bestaat 't niet.
Iemand misschien nog een ideetje?????quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef soapie het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn smsjes over kan zetten van een 6300 naar N900. Lukt niet met pcsuite. Of ik doe iets verkeerd.......
Nope, ik heb nooit echt de behoefte smsjes over te zettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Iemand misschien nog een ideetje?????
Stuk anders dan de standaard browserquote:
Ik werk al een tijd met standaard browser, dat is toch prettigquote:Op zondag 3 januari 2010 15:54 schreef SinofEnvy het volgende:
Oke. Maar is het nicer dan de standaard browser? Aan te raden?
Some of the key functionality enabled by the Weave add-on includes:quote:
Je wil met een N900 vooral een relaxte internetabbo erbij met vooral goed bereik. Geen T-Mobile dus ... en na de strapatsen van Vodafone van de afgelopen tijd ben ik op KPN uitgekomen. Geen Hi, want dan sta je achter in de rij van de bitjes (de reden dat het goedkoper is). Die hebben een 190 minuten/sms abbotje.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef Jaapie1993 het volgende:
Ik wil er ook 1 halen alleen kan niet echt een goedkoop abonnement vinden,
Ik hoef maar 200 sms of bel minuten ongeveer en onbeperkt internet kan iemand er 1 vinden of heeft er toevallig iemand ook zo'n abonnement?![]()
Hebben ze welquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef Jaapie1993 het volgende:
Ik zat eigelijk te denken aan vodafone omdat die echt onbeperkt internet heeft (volgensmij).
en geen 10x boven gemiddelde bullshit
Hebben ze volgens mij allemaal, laatst nog even rondgekeken. Maar als het gemiddelde maar hoog ligt, wat bij Hi dus sowieso niet zo isquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef Jaapie1993 het volgende:
[..]
even goed in de voorwaarden kijken,
weet jij ook een provider die dit niet heeft?
ja dat had ik gehoort ja, daar staat toch ook letterlijk in de voorwaarden niet 10x dan het gemiddelde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij allemaal, laatst nog even rondgekeken. Maar als het gemiddelde maar hoog ligt, wat bij Hi dus sowieso niet zo is
Bron: http://www.vodafone.nl/pr(...)lox_voor_multimedia/quote:Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Bedanktquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://www.vodafone.nl/pr(...)lox_voor_multimedia/
Als je die vindt, laat het me wetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef Jaapie1993 het volgende:
[..]
Bedankt
word dus geen vodafone, nu nog een provider die niet zoiets heeft
Die bestaan (waarschijnlijk) niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef Jaapie1993 het volgende:
[..]
Bedankt
word dus geen vodafone, nu nog een provider die niet zoiets heeft
Mijn broer heeft een apple iphone bij T-mobile hij kon er zelfs films mee downloaden, hij kreeg wel SMSjes van T-mobile dat hij veel verbruikte maar daar bleef het ook bij omdat er (volgensmij) niks over veel internet grbruik in de voorwaarden stond.quote:
Bij de Iphone zit een max van 2GB ongeveer. Bij vodafone kun je makkelijk 0,5-1GB per maand doen, als je wilt zelfs meer dan 5GB, alleen dat moet je niet te vaak achter elkaar doen. Ik had zelfs toen met prepaid, soms per maand wel zon 6GB. Heb ooit wel een sms gekregen dat ik teveel gebruikte, maar dat was niet toen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:35 schreef Tegan het volgende:
Maar zit er bij de iPhone niet een speciaal abonnement die je perse moet nemen dan? Als in, dat kan niet bij een andere phone?
En dat kan ook met een n900 of echt alleen met een blackberry? En is dat veel duurder dan normaal internet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wil je echt onbeperkt, en ook kunnen tetheren alsof je leven ervanaf hangt, neem een Blackberry Internet Serivce(BIS) bij bijv. Vodafone, dat is echt no-limit.
Dat kan alleen met een blackberry, maar er schijnt software voor te zijn om het te laten werken op een Windows telefoon. En het is 15 euro duurder. Was meer ter vergelijking bedoeld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En dat kan ook met een n900 of echt alleen met een blackberry? En is dat veel duurder dan normaal internet?
En deze!quote:Dat gezegd hebbende kom ik meteen maar met mijn eerste en, voor een mobiele telefoon toch behoorlijk belangrijke, minpunt. De Nokia N900 is niet gemaakt om mee te bellen! Uhhm, dat klinkt als onzin want natuurlijk kun je met de N900 ook bellen. Sterker nog, het is Nokia’s eerste Internet Tablet met 3G belfunctie, maar de User Interface is er zeker (nog) niet op ingericht. De Nokia N900 is niet alleen helemaal ontworpen voor tweehandig gebruik, maar het ontbreekt ‘m ook aan de standaard fysieke (touch) beltoetsen. Het scherm staat standaard in landscape modus en draait niet automatisch mee. Wil je bellen met de N900 dan zul je in de telefoon appicatie moeten opstarten middels de shortcut op een van de vier homescreen tabbladen of door kort de aan-uit toets in te drukken en in het menu dat dan verschijnt de optie ‘Telefoon’ te selecteren. Daarna draait het display naar portrait modus en wordt de bel-applicatie opgestart. Om een nummer in te toetsen moet je vervolgens de optie ‘Toetsenblok’ selecteren. Al met al zijn mij dat net effe te veel stappen om snel effe iemand te gaan bellen. Maar goed, wie weet lossen de Finnen dat nog op met een firmware update voordat het toestel in de winkels ligt.
.quote:Een ander nadeel van de N900 is zonder enige twijfel het uithoudingsvemogen van de accu. Wellicht dat hier met toekomstige firmware updates nog wat winst gehaald kan worden, maar een echte hoogvlieger zal de N900 op dat gebied zeker niet worden. Bij intensief gebruik van diverse functies zoals mailen, muziek luisteren, foto’s maken, bellen, sms-en mag je blij zijn als het toestel een uurtje of vier op één acculading haalt. Bij normaal gebruik kon ik er soms een hele dagt mee doen, maar dan moest ik geen ‘gekke functies’ als de multimedia speler of internet browser gebruiken ;-)
Super dankjewel!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
De N900 is inderdaad niet gemaakt om te bellen. Ik heb er al twee gehad waarvan de microfoon DOA was.![]()
De batterijduur is idd. vrij beperkt, maar ligt eraan waar je het mee vergelijkt. Met een standaard internettablet dan is de batterijduur uitstekend, met een (smart)foon dan is het idd. aan de lage kant.
Bij normaal gebruik, dus ook wat internetten, muziekluisteren, ed. haal ik het krapaan een dag. Het 'probleem' is dat alle applicaties door blijven draaien. Heb je bv. een website met een een verversende ajax-zut aan staan de hele dag dan vreet dan batterijen op.
Over dat bellen. Het klopt dat bellen een losse applicatie is, maar als 2 knoppen indrukken teveel is voor diegene die je quote dan moet hij/zij wel een heel zwaar leven hebben. Als je gebeld verschijnt de applicatie overigens netjes direct zoals een bij een normale telefoon.
Je kunt ook instellen dat de telefoon opent als je de telefoon draait naar portrait, dan hoef je dus geen knoppen in de drukken maar alleen maar je telefoon te draaien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Santello het volgende:
Ik zou het prettig vinden als enkele gebruikers deze quotes kunnen bevestigen of tegenspreken, het zal helpen in mijn keuze![]()
[..]
En deze!
[..]
.
Dankjewel!!
Dat is niet de touch screen vibration die aan staat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
HUZZAH! Ik heb mijn 2e, deze blijkbaar softwarematig defecete N900 aan de gang gekregen (de microfoon).
alsamixer -c0 en alles omhoog zetten.
Ik heb alleen nog een geluidje bij het touchscreen waar ik niet vanaf kom.
Um, oeps.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is niet de touch screen vibration die aan staat?
Dat kan niet, google schijnt alleen je 'privé' kalender aan te bieden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:43 schreef Boze_Appel het volgende:
via mail for exchange kan je google calendar syncen, maar dan pakt hij alleen de default calendar. Weten jullie een manier hoe je meerdere google calendars kan syncen?
Dat is niet waar, want via Evolution bv. kan ik een calendar kiezen. Ik ga nog wel even verder op zoek.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat kan niet, google schijnt alleen je 'privé' kalender aan te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |