Thanks, alles doet het weer behalve mail versturen. Blijft vreemd. Maar kan ook aan casema/ziggo liggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef Tegan het volgende:
http://www.vodafone.nl/pr(...)lgemene_instellingen
vanaf welke winkel?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef Nooxx het volgende:
Jaja Dinsdag krijg ik mijn n900 binnen na een maand leverproblemen![]()
Maarja de meeste zeggen dat hij het wachten waard is
De n900 is geen host toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
Weet iemand waar je usb-micro -> usb-mini kabels kan halen? Kan zo snel op internet niks vinden
Ik zou graag willen testen of ik dan m'n N900 kan gebruiken om foto's direct van m'n Canon EOS 350D te halen
Het is wachten tot iemand er drivers voor schrijft denk?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja zoiets was ik al bang voor, zou er dan helemaal geen manier zijn?
Heb het ook even op maemo.org gepost.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is wachten tot iemand er drivers voor schrijft denk?
Hebben die eos camera's geen bluetooth ofzo?
Of je moet 2 van die wifi SD kaartjes kopen
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 18:28 schreef lkb9000 het volgende:
Wat gebeurt er als je via een usb kabel de n900 aan een pc aansluit? Kan je dan ook kiezen voor alleen opladen ofzo?
Van belcompany.quote:
jah goed idee van je!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik net even gekeken met speedy en speedtest.nl en speedtest.nl komt een stuk hoger uit. Ik zit nu binnen in een betonnen gebouw, dus dat zal vast wat uitmaken, maar met speedy haal ik 65 kB/s en met speedtest.nl 120 kB/s.
Net m'n N900 opgehaaldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
Zojuist bij de belcompany mijn N900 besteld![]()
![]()
Hij komt waarschijnlijk ergens volgende week
2jarig abo Vodafone 275 (275belminuten of 550smsjes) + eindeloos internet voor 39,95p maand. De eerste 6 maanden halve prijs dus komt neer op 35per maand in totaal. Toestel gratis
Mn nieuwe abo gaat pas eind juni inMaar ik krijg m'n N900 wel al binnenkort
, zal Hi leuk vinden met een bandbreedte gemierenneuk
die album art zoekt bij al je albums?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een leuke app gevonden die albumart zoekt bij al je albums
MussOrgsky heet het, (in extras-dev volgens mij)
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
die album art zoekt bij al je albums?
Ik ben helemaal verliefd op dat dingquote:
Logies!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op dat ding
quote:Ik zat even te kijken onder video's, zie ik opeens TVersity staan (die stond nog aan om video te streamen naar mn xbox en ps), en dat werkt ook nog
Awesome!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op dat ding
Ik zat even te kijken onder video's, zie ik opeens TVersity staan (die stond nog aan om video te streamen naar mn xbox en ps), en dat werkt ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |