Ik vind het ongelofelijk hard. Er komt echt een bak geluid uit dat dingquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Wisheh het volgende:
Zijn er ook mensen die het geluid erg zacht vinden? Me N95 8GB daar kwam me toch een partij lawaai uit. Die hoorde ik tenminste goed. Bij de N900 vind ik het erg tegenvallen hoe hard de beltonen en algemene tonen gaan. Iemand tips of tweaks?
Oh dat is wel jammer, ik ging er stiekem van uit dat de N900 wel hetzelfde lawaai zou kunnen makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Wisheh het volgende:
Zijn er ook mensen die het geluid erg zacht vinden? Me N95 8GB daar kwam me toch een partij lawaai uit. Die hoorde ik tenminste goed. Bij de N900 vind ik het erg tegenvallen hoe hard de beltonen en algemene tonen gaan. Iemand tips of tweaks?
Er komt meer lawaai uit dan de gemiddelde laptopquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, ik ging er stiekem van uit dat de N900 wel hetzelfde lawaai zou kunnen maken
Vind je het een telefoon dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef Reintji het volgende:
Las een review op die kekke cowboy site en daar waren ze zeer content met de prestaties. Alleen de 'telefoon-functies' werden als minder omschreven. Toch vrij fundamenteel voor een telefoon lijkt me. Zijn er hier gebruikers die dat kunnen bevestigen/ontkennen?
Via 'alsamixer' in je terminal kan je per kanaal (in/out) volume beter instellen. Wellicht dat het daar zacht staat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Wisheh het volgende:
Weet iemand hier iets van?quote:Het hoofdmenu van de N900 staat altijd in landscape-modus en kan niet gekanteld worden, je moet dus weten dat je de N900 bijna altijd zijdelings zal moeten vasthouden. Dit laatste is echter een veel besproken onderwerp binnen de Maemo community, en er wordt blijkbaar al gewerkt aan portrait-modus mogelijkheden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)chijnt-jaar-nog.html
Eerst op de n900, daarNA op android en iPhone
Opera op mn N95 moest ik na een maand trial wel voor betalenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gokje: nee
Hier staat het ook:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2518111&WT.mc_id=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+computeridee_nieuws+%28Computer+Idee+Nieuws%29
Dat zal je bij hi moeten opzoeken denkquote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef LOLdonkament het volgende:
dudes, Ik heb een simonly abbonement van Hi , altijd in een oude samsung gehad uit 1998 en nu in mn n900, hij connect nu met 't internet via 'Mobiele Starsite'. Leuk en aardig, maar wat voor kosten zijn daar aan verbonden? Kan op de site van Hi vinden dat je betaald voor 'je gebruikte data verkeer' maar niet wat exact de kosten zijn. Iemand een idee?
Ik had dat ook.. oplossing:quote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef LOLdonkament het volgende:
dudes, Ik heb een simonly abbonement van Hi , altijd in een oude samsung gehad uit 1998 en nu in mn n900, hij connect nu met 't internet via 'Mobiele Starsite'. Leuk en aardig, maar wat voor kosten zijn daar aan verbonden? Kan op de site van Hi vinden dat je betaald voor 'je gebruikte data verkeer' maar niet wat exact de kosten zijn. Iemand een idee?
jazekerquote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Tegan het volgende:
Zit er nou standaard een converter bij? Want ik heb echt vier van die opladers met van die kleine pinnen.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef warhamstr het volgende:
Wat een geweldig apparaat zeg, mail checken terwijl je 'n cdtje download die meteen als ie binnen is afgespeeld kan worden
, of zal ik eerst even nog een youtube filmpje kijken als aan het msnen ben
![]()
Wil ik ook nog wel proberenquote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Eigenlijk heb ik nog een binary usenet client ervoor nodig..
Denk dat het niet kan omdat het verschillende OS's zijn?quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef soapie het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn smsjes over kan zetten van een 6300 naar N900. Lukt niet met pcsuite. Of ik doe iets verkeerd.......
Ga je echt oude smsjes lezen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef soapie het volgende:
Heb dat progje geprobeerd, maar krijg m niet aan de praat.... Jammer, maar thanks voor het meedenken!!!!
Ik zou het gewoon proberen, en na dependencies installen gewoon weer uitzettenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef SinofEnvy het volgende:
Uh. Ik wil hellanzb (klik) installeren, maar de prereqs die zogenaamd in extras-devel moeten staan (ik heb het enabled uiteraard) staan er niet. Unrar, python-twisted e.d.. Ik zit handmatig nu op de webinterface van repositories.maemo.org te checken, en 't staat niet in free of non-free maar in "install". Is het slim om dit ook toe te voegen aan m'n catalogi? Want ik vind nergens iets over de install map ook enablen op de N900. En als ik gewoon zoek in extras-devel free/non-free via de app manager, vind ie niks.
Zondequote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef SinofEnvy het volgende:
Pirania, werkt dus niet. Al geprobeerd. Hij heeft geen goede Releases file van de install dir.En in extras-devel alleen free/non-free kan ik 't niet vinden, of bestaat 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |