Dat was op 13 november. Ik heb daarop aangegeven dat ze dat beter niet konden doen, omdat de overeenkomst inmiddels door het uitblijven van levering al ontbonden was.quote:Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Uw order wordt vandaag verzonden
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
Daarop heb ik aangegeven dat de order nooit is aangekomen.quote:Geachte heer van Wisse,
Uw order is op 16-11 verzonden naar:
[mijn NAW gegevens]
Met vriendelijke groet,
Owned.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verrekdie is ineens compleet op wit
Oeps.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verrekdie is ineens compleet op wit
Dat is al meer dan net. Net kreeg ik gewoon een blanke pagina.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:47 schreef ursel het volgende:
Nee hoor, alleen wat fouten in de site..
[..]
Die werkt weer, niet nogquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Die werkt hier nog gewoon..
Ook lekker bereikbaar trouwens..
[..]
Wel 6 hele uren in een week
Voor een aangifte is zoiets als dit vrij simpel. Verdachte is bekend, het is vrij makkelijk na te gaan of de verdachte kan aantonen of er iets verstuurd is of niet, dus de politie heeft er niet veel werk aan. Vraag is alleen of en hoe ik mijn geld terug krijg. Of kan ik daarvoor beter een andere route inslaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Zeg maar dag met je handje tegen je spullen en je geld. Aangifte doen heeft weinig nut. Er zijn nog 110.000 wachtenden voor u. Goedemiddag.
Er zijn ook diverse andere oplichters bekend bij de politie en daar doen ze ook niets aan. Ze komen pas in beweging als er meerdere aangifte komen tegen dezelfde dader en dan nog sta je achteraan in de rij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor een aangifte is zoiets als dit vrij simpel. Verdachte is bekend, het is vrij makkelijk na te gaan of de verdachte kan aantonen of er iets verstuurd is of niet, dus de politie heeft er niet veel werk aan. Vraag is alleen of en hoe ik mijn geld terug krijg. Of kan ik daarvoor beter een andere route inslaan?
Denk dat je dan sneller je geld terug hebt dan naar de politie gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef dabadbass het volgende:
[..]
In 2005 dus al actief? Waarom ga je niet bij zijn huis langs?
En dan, stampvoeten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef dabadbass het volgende:
[..]
In 2005 dus al actief? Waarom ga je niet bij zijn huis langs?
we zullen het gba even raadplegen, momentquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan, stampvoeten?Het adres dat je mij gepm'ed hebt (Kempensebaan,waarvoor dank) is ook waar het bedrijf staat ingeschreven trouwens. Zal dus wel een winkel vanuit huis zijn
Ik heb alleen niet echt tijd om iedere dag van Rotterdam naar Eindhoven te treinenquote:
Het is een huurpand volgens het kadaster, volgens mij een soort woon/werk complex oid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:13 schreef dabadbass het volgende:
[..]
we zullen het gba even raadplegen, moment
mmm... dat is niet terug te draaien... (als het een creditcard of eenincasso geweest was dan had je het wellicht kunnen storneren)quote:
CC kan ook niet gestorneerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
mmm... dat is niet terug te draaien... (als het een creditcard of eenincasso geweest was dan had je het wellicht kunnen storneren)
Nop, maar gezien de ervaringen die ik op zijn naam tegen kom (dus niet op de bedrijfsnaam), zal er wel gewoon niets verzonden zijn. Daarnaast vertrouw ik het niet dat ze aangeven dat het product verzonden gaat worden zodra ik de order cancel, en dat ze totaal telefonisch onbereikbaar zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Heb je geen track&trace nummer oid gekregen? Misschien kan je er alsnog om vragen?
Namen en adressen zijn geen privé adressen en staan gewoon op de websites vermeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Namen en adressen mogen achterwege blijven.
Dat kan zijn, maar de website hoeft hier dan ook niet te verschijnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Namen en adressen zijn geen privé adressen en staan gewoon op de websites vermeld.
Google op *naam* leverde mij weinig op, als ik vooraf dergelijke verhalen had gevonden (die er op *naam* dus wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar de website hoeft hier dan ook niet te verschijnen
Ja, nogal. Vooral omdat bijv. nare ervaring met Telfort, UPC, Microsoft, ... wel met naam er bij mag, maar als dus ervaringen van een notoir oplichtertje besproken worden, dan moet ineens alles afgeschermd worden. Stel je voor dat iemand te weten komt dat je daar beter niet kunt bestellen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:54 schreef Gijsch het volgende:
Hmm zelfs mijn post met de link naar openbare info over het bedrijf is verwijderd. Er is ook zoiets als te actief modereren
En dan open jij er speciaal een account voor op fok, ipv de klant zelf te mailen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef Allesvooruwdigicam het volgende:
Hier even een berichtje van "de grote boze oplichter"![]()
Werd door Jeroen op dit topic gewezen.
Hier even mijn kant van het verhaal:
Zending is reeds 2x verzonden naar het adres dat aangegeven is door de klant.
Eenmaal op 2-11 en eenmaal op 13-11 toen de klant aangaf de zending nog niet ontvangen te hebben.
Meneer beweert geen zending ontvangen te hebben en wil de order annuleren en zijn geld retour.
Ik heb hem mede gedeelt dat de order geanulleerd kan worden na retour ontvangst van de lader(s). ( een zou al genoeg zijn )
Daarna is er dus discussie over het wel of niet ontvangen hebben van de lader(s).
Het lijkt mij persoonlijk gewoon heel sterk dat van de 2 keer het geen een keer aan komt.
Op alle site`s staat overigens duidelijk het qshops keurmerk, daar kan een klacht ingedient worden en dan wordt er door qshops bemiddelt tot dat de klacht opgelost is.
Lijkt mij een betere oplossing dan een topic openen op fok.
2 site`s liggen inderdaad even plat ivm een update die niet helemaal soepel verloopt maar dat zal zo opgelost zijn.
"Update": 1 site weer online, tweede volgt snel
Dus Jeroen, stuur de lader(s) retour of neem anders even contact op met qshops dan kunnen zij hier even in bemiddelen.
( uitkomst zal 99% zeker zijn dat ik de betaling retour moet boeken omdat er van de zending geen track en trace code is aangezien deze door de brievenbus past, maar goed. )
( zending past door de brievenbus omdat het een platte lader is en deze in een speciaal brievenbus doosje verpakt wordt, daardoor kost het maar 1,76¤ om te verzenden ipv 6,70¤ )
Gekker nog, in de eerste versie van die post stond zelfs het volledige adres van TSquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En dan open jij er speciaal een account voor op fok, ipv de klant zelf te mailen?
( zending past door de brievenbus omdat het een platte lader is en deze in een speciaal brievenbus doosje verpakt wordt, daardoor kost het maar 1,76¤ om te verzenden ipv 6,70¤ )quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Allesvooruwdigicam:
Heel apart dat er geen T&T nummers zijn
Niet als het zoals hij schrijft om een simpele envelop gaat..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Allesvooruwdigicam:
Heel apart dat er geen T&T nummers zijn
13-11 is wat jullie als verzenddatum aangaven, nadat ik had aangegeven nooit een bestelling te hebben ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef Allesvooruwdigicam het volgende:
Hier even een berichtje van "de grote boze oplichter"![]()
Werd door Jeroen op dit topic gewezen.
Hier even mijn kant van het verhaal:
Zending is reeds 2x verzonden naar het adres dat aangegeven is door de klant.
Eenmaal op 2-11 en eenmaal op 13-11 toen de klant aangaf de zending nog niet ontvangen te hebben.
Die e-mail heb ik nooit gekregenquote:Meneer beweert geen zending ontvangen te hebben en wil de order annuleren en zijn geld retour.
Ik heb hem mede gedeelt dat de order geanulleerd kan worden na retour ontvangst van de lader(s). ( een zou al genoeg zijn )
Ik zou zeggen, google eens op je eigen username en/of naam. Je schijnt deze ervaring wel wat vaker te hebben.quote:Daarna is er dus discussie over het wel of niet ontvangen hebben van de lader(s).
Het lijkt mij persoonlijk gewoon heel sterk dat van de 2 keer het geen een keer aan komt.
Dat zal dan ook zeker gebeuren. Aangezien jullie (of beter: jij) telefonisch niet bereikbaar blijkt, en tegenwoordig ook al niet meer op email reageert, lijkt mij dat wel het beste ja.quote:Op alle site`s staat overigens duidelijk het qshops keurmerk, daar kan een klacht ingedient worden en dan wordt er door qshops bemiddelt tot dat de klacht opgelost is.
Lijkt mij een betere oplossing dan een topic openen op fok.
allesvooruwtele.com deed het een half uurtje geleden al weer.quote:2 site`s liggen inderdaad even plat ivm een update die niet helemaal soepel verloopt maar dat zal zo opgelost zijn.
"Update": 1 site weer online, tweede volgt snel
Wat het geheel nog onwaarschijnlijker maakt. Dat een brievenbuszending verkeerd bezorgt wordt is praktisch onmogelijk. Een deurzending kan ik nog inkomen. Mijn brievenbus zit op een logische locatie, mijn voordeur niet.quote:Dus Jeroen, stuur de lader(s) retour of neem anders even contact op met qshops dan kunnen zij hier even in bemiddelen.
( uitkomst zal 99% zeker zijn dat ik de betaling retour moet boeken omdat er van de zending geen track en trace code is aangezien deze door de brievenbus past, maar goed. )
( zending past door de brievenbus omdat het een platte lader is en deze in een speciaal brievenbus doosje verpakt wordt, daardoor kost het maar 1,76¤ om te verzenden ipv 6,70¤ )
Enwegens omstandigheden, is die daar niet zo blij meequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Gekker nog, in de eerste versie van die post stond zelfs het volledige adres van TS
VISA is storneren géén probleem. Heb het meerdere malen bij de hand gehad.quote:
Doosje om precies te zijn:quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niet als het zoals hij schrijft om een simpele envelop gaat..
Ik nodig je van harte uit om te komen kijken bij mij thuis en in mijn brievenbus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Allesvooruwdigicam het volgende:
[..]
Doosje om precies te zijn:
http://cgi.ebay.nl/10x-Bu(...)?hash=item48374f62a2
Ik ga hier verder niet meer in dit topic reageren, ik heb mijn deel van het verhaal gedaan.
Ik zal de betaling wel gewoon retour boeken, mijn vermoeden was dat de lader ( of zelfs 2 ) wel gewoon ontvangen waren maar dat Jeroen na ontvangs van de lader zijn geld terug wilde krijgen om zo een gratis lader te verkrijgen.
Of dat nu wel of niet zo is zal ik niet achter komen, maar goed van die 19,95 ¤ zal ik niet wakker liggen.
Bij een CC is/heet het geen storneren, maar kan je een charge back procedure starten, dan krijg je in eerste instantie het geld terug, en moet je vervolgens bewijzen/aantonen waarom je dat geld terug wilt hebben, en dan beoordeeld de CC maatschappij of het terecht is, vaak door wederhoor te plegen bij hun klant. Dat kan ook betekenen dat je niet in het gelijk wordt gesteld overigens, en dus het geld terug moet betalen aan de CC maatschappij. Zij zijn overigens wel coulanter dan een bank bij een stornering, maar die faciliteren alleen, een CC maatschappij doet wel wat meer, waardoor de transactiekosten bij een CC betaling ook weer hoger zijn..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
VISA is storneren géén probleem. Heb het meerdere malen bij de hand gehad.
Een van mijn posts gaf alleen maar de foutmelding van de website weer..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Namen en adressen mogen achterwege blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |