Omdat niemand doorrijd nee. Ben al twee uur stapvoets onderwegquote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja hoor, beetje sneeuwval en Eibert kan de Friese wegen niet meer gebruiken.
Ik vind kou + sneeuw leuker dan kou alleenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Aresdreams het volgende:
eindhoven alleen koud, verder nog geens sneeuw gezien, gelukkig
Dat is waar, voor in de auto ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb liever alleen de kouw, gezien ik ook nog naar den bosch moet vanavond, rijden in de sneeuw is kut
ik heb liever de zomer lekker in me kortje broek en shirtjequote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb liever alleen de kouw, gezien ik ook nog naar den bosch moet vanavond, rijden in de sneeuw is kut
Tip : Kachel aan, binnen gitaar spelen, warme kniesokken de punt openknippen en over de hals trekken etc etcquote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is waar, voor in de auto ja.
Zullen we het op een compromis gooien en zeggen dat alle kou en bijgevolgen kut zjin? Ik kan nauwelijks meer gitaarspelen, je moet je gitaar bijstemmen, en...
Oh... en nu zijn ze in Friesland opeens wel Nederlandersquote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Wat een chaos op de weg man
Ben maar weer naar huis gereden. Nederlanders en sneeuw
Teveel import hierzoquote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Oh... en nu zijn ze in Friesland opeens wel Nederlanders
Bende hier manquote:Op donderdag 17 december 2009 12:14 schreef Cynic het volgende:
Hier zijn de wegen best prima, en het sneeuwt maar een heel klein beetje.
Wij ook maar eenquote:
Ik ben net wel buiten geweest. Heeeerlijk! Bij Peter Verspuy geweest, mijn combo opgehaald bij Pro Music Store... Nice! En straks lekker naar de bioscoopquote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef genakt het volgende:
spijkenisse / rotterdam ligt er ook sneeuw
nu heb ik helemaal geen zin meer om naar buiten te gaan zal wel weer veels te koud zijn![]()
Surprise, surprise, ik ben ook niet meer naar Groningen gegaan. Ander keertje, Dean!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Wat een chaos op de weg man
Ben maar weer naar huis gereden. Nederlanders en sneeuw
Verstandigquote:Op donderdag 17 december 2009 12:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Surprise, surprise, ik ben ook niet meer naar Groningen gegaan. Ander keertje, Dean!
Hier na de eerste paar vanochtend ook verder niet meer gezien nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:45 schreef Gitaarmat het volgende:
hier rijden niet eens bussen meer.
Ja het gaat lagnzaam maar zeker vooruit en idd die uitspraak blijft maar daar is opzich ook nog aan te werken.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt lekker hoor! De zanger gaat wel vooruit t.o.v eerdere opnames. Wel is de uitspraak nog een beetje Nederlands af en toe. Maar de composities zijn erg goed![]()
Oh, en ik heb het idee dat het gitaarmelodietje in "your girlfriend" net niet helemaal zuiver is. Dat weet ik eigenlijk wel vrij zeker.
Tof, ik zal hem eens gaan luisteren?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef SingleCoil het volgende:
Er word de laatste tijd een beetje weinig eigen werk gepost vind ik, dus vooruit, onze Kerstbijdrage... Een opname uit onze oefenruimte, 1 take, geen dubs ofzo, wel een beetje gemixt. Het is een compleet nieuw nummer dat we aan het maken zijn, dus de tekst hebben we nog niet. Marc zingt dus maar gewoon wat regels van een ander nummer, maar dat werkt ook best. En ik ben de partijtjes ook nog een beetje aan het uitzoeken, het is de derde keer dat we dit nummer spelen dus het rammelt nog wel een beetje hier aan daar. Maar toch...onze kerstbijdrage. Veel luisterplezier, hij duurt een minuut of 10 maar er gebeurt genoeg om het interessant te houden denk ik.
http://www.kramer-music.nl/Files/liebesfarben.mp3
(Voor de verandering trouwens eens met de Flying V in drop-D, ik vinnum wel vet klinken.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |