Ik heb mijn gitaren nog nooit geïntoneerdquote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je hebt al die tijd op een niet geintoneerde gitaar gespeeld
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
Spelen hier mensen op .009?
Nee, eigenlijk totaal niet, of mijn gitaren zijn gewoon van nature goed geïntoneerdquote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Merk je het dan niet heel erg als je met een nummer meespeelt met een solo stuk ofzo dat het gewoon vals klinkt ? Juist thuis irriteer ik me aan die dingenLive hoor ik dat toch niet tussen al die herrie
![]()
D'addario?quote:
Natuurlijk wel. Meer standaard dan AC/DC of Metallica heb je haast niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk totaal niet, of mijn gitaren zijn gewoon van nature goed geïntoneerd![]()
Het enige waar ik dat bij hoor is als ik bijv. met AC/DC of Metallica's Ride the Lightening meespeel, maar volgens mij staan die niet in de standaard 440 tuning
dus helaas...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
Dan komt elk setje een snaar te kort, gok ik! :d
Alle andere albums van Metallica heb ik dat probleem niet bij, alleen bij Ride the Lightening (originele CD) En AC/DC ook alleen de oudere nummers geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Meer standaard dan AC/DC of Metallica heb je haast niet.
Je hebt toch de EXL110-7 en EXL120-7 setjes van d'addario?quote:
Men wel, ik niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt toch de EXL110-7 en EXL120-7 setjes van d'addario?
Tja, misschien konden ze het zelf toen nog niet, wie weet. Gezien 440Hz standaard is sinds 1939, neem ik aan dat zij ook zo gestemd hadden willen staan iig.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alle andere albums van Metallica heb ik dat probleem niet bij, alleen bij Ride the Lightening (originele CD) En AC/DC ook alleen de oudere nummers geloof ik.
Ik ook niet, ik zou niet weten wat ik met die extra snaar moet doen.quote:
Het kan zijn dat ze de A op 432Hz gestemd hadden.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, misschien konden ze het zelf toen nog niet, wie weet.
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 december 2009 17:50 schreef Witchfynder het volgende:
Er was net iemand op de radio die Aart Appel heet.
Waar is buitenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Metalfreak het volgende:
Wow, het ziet al aardig wit uit buiten
Waarschijnlijk Groningen of Limburg.quote:
440Hz is standaard voor popmuziek ja, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zich eraan houdt. Heb vroeger zelf bij een muziekvereniging gespeeld waarbij alles in 442Hz gestemd was. Bij de blaaskapel waar mijn ouders lid van zijn is dat ook zo geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, misschien konden ze het zelf toen nog niet, wie weet. Gezien 440Hz standaard is sinds 1939, neem ik aan dat zij ook zo gestemd hadden willen staan iig.
Limburg!quote:
442 is continentale concertstemming. 440 is vooral de VS en GB. In het Duitse taalgebied hangen ze dan weer 445 aanquote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
440Hz is standaard voor popmuziek ja, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zich eraan houdt. Heb vroeger zelf bij een muziekvereniging gespeeld waarbij alles in 442Hz gestemd was. Bij de blaaskapel waar mijn ouders lid van zijn is dat ook zo geloof ik.
[..]
Limburg!
En hier vond ik nog iemand die hetzelfde zei over Ride the Lightning:quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
442 is continentale concertstemming. 440 is vooral de VS en GB. In het Duitse taalgebied hangen ze dan weer 445 aan. Barokorkesten nemen vaak 415
.
Ik geloof je heus wel hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En hier vond ik nog iemand die hetzelfde zei over Ride the Lightning:
http://rateyourmusic.com/board_message/message_id_is_2218803
yeshyesh, het heeft gesnieuwdquote:Op donderdag 17 december 2009 07:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
het ziet wit buiten
![]()
![]()
![]()
* O fuck ik moet nog fietsen
Klinkt lekker hoor! De zanger gaat wel vooruit t.o.v eerdere opnames. Wel is de uitspraak nog een beetje Nederlands af en toe. Maar de composities zijn erg goedquote:Op donderdag 17 december 2009 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Twee mixes binnen gekregen
Wel jammer dat je het behoorlijk terug hoort dat de zanger verkouden was
Opzich nog wel redelijk gelukt
http://www.fgrstudios.nl/Mp3/PunkRockBallet.mp3
http://www.fgrstudios.nl/Mp3/YourGirlfriend.mp3
Nog tipssssss ???
Omdat niemand doorrijd nee. Ben al twee uur stapvoets onderwegquote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja hoor, beetje sneeuwval en Eibert kan de Friese wegen niet meer gebruiken.
Ik vind kou + sneeuw leuker dan kou alleenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Aresdreams het volgende:
eindhoven alleen koud, verder nog geens sneeuw gezien, gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |