quote:
we hebben het over kou, niet over vrouwen....quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef Plums het volgende:
Ik heb t hele jaar door wel èrgens last van
Mensen zitten 24/7 binnen idd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
"Ja, door de kou heb ik last van mn gewrichten",
Terwijl je binnen zit en de thermostaat op 21 graden staat
ik heb t niet over vrouwenkwaaltjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
we hebben het over kou, niet over vrouwen....
..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef Plums het volgende:
Ik heb t hele jaar door wel èrgens last van
We zitten niet in Rusland.quote:
Was dat maar zo!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
Koud hebben is een state of mind.
Dan val jij buiten de groep. Leren lezen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
Ik heb standaard klachten, het hele jaar door. Wat nu?
Komt omdat je een meisje bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
Neem drie maal daags een oplossing.quote:Op maandag 15 december 2009 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Dokter ik heb zo'n last van klachten. Kunt u daar wat aan doen?
Veel in KLB posten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
Ik vraag wat er dan aan de hand is als het buiten de groep valt. Leer lezen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
Dan val jij buiten de groep. Leren lezen.
Klachten krijgen!quote:
jaja het is krijgtquote:
Er daar moet je uitgerekend nú, met deze kou, over klagen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Klacht; Iedereen die met dit 'koudere' weer opeens allemaal klachten krijgen.
Daar val je zelf ook onder... want jouw klacht is dat je je ergert aan andermans klachten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iedereen die met dit 'koudere' weer opeens allemaal klachten krijgen.
Nee, ik klaag over mensen die klagen over het weer, dus ik klaag niet direct over het weer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Daar val je zelf ook onder... want jouw klacht is dat je je ergert aan andermans klachten...
Je zei nergens dat die mensen over het weer klagen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik klaag over mensen die klagen over het weer, dus ik klaag niet direct over het weer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je zei nergens dat die mensen over het weer klagen..
Je zei alleen dat nu het wat kouder wordt dat mensen dan meer klagen en dat kan ook gewoon komen omdat ze een voetbalknie hebben opgelopen ofzo..
Daar gaat het topic helemaal niet over. Je gaat offtopic verder. Niet echt handig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vraag wat er dan aan de hand is als het buiten de groep valt. Leer lezen.
Vooral erop ingaan dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:13 schreef valek het volgende:
[..]
Daar gaat het topic helemaal niet over. Je gaat offtopic verder. Niet echt handig.
Nou dat is toch goed, want anders zouden de sterfte tabellen weer naar beneden bijgesteld moeten worden en dat heeft weer een negatieve impact op jouw pensioenpremie voor volgend jaar. Overal en altijd de positieve kant er van in blijven zien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
dat is misschien met je hoofd een hard ei opentikken. Het doet pijn en werkt nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
En dan nog zeuren over de kou, dat is toch niet normaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen zitten 24/7 binnen idd.
Wauw, al 2 paginasquote:
Ga is gewoon aan het werk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
Ik heb 2 bijbanen én ik zit op school.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:52 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ga is gewoon aan het werk.
Zeker heel de dag thuis zitten shag te draaien
De eerste paar minutes gingen anders best snel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef LePoo het volgende:
[..]
Wauw, al 2 paginas![]()
Flinke storm hoor! Brrr!
En dan geef ik je ook nog eens de 3e pagina cadeau.
Beschouw het als een vervroegd kerst cadeautje.
Geen dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |