Heb ik ook gestemd, ik gun het de immer ongelukkige Krabappel ook wel...quote:
Ik vond de stijl niet echt van die van Ren & Stimpy. Je zag ook zo'n naam bij het eind van de gag, maar has niet Krisfaluci of hoe die Ren & Stimpy maker ook heet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weer een leuke afleveringStuk leuker dan Family Guy in elk geval.
"Just drive!"
Leuke Ren & Stimpy couchgag ook, al kon en kan ik die serie zelf niet zo waarderen.
quote:Opening sequence
Canadian animator John Kricfalusi and creator of The Ren & Stimpy Show, guest animated the couch gag for the episode.
John K. stond erquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:18 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vond de stijl niet echt van die van Ren & Stimpy. Je zag ook zo'n naam bij het eind van de gag, maar has niet Krisfaluci of hoe die Ren & Stimpy maker ook heet.
edit: toch wel
[..]
Jups, beide partijen weten dat verder gaan meer oplevert dan stoppen met de serie (de voice actors zullen nooooooit meer zo'n lucratieve baan krijgen, Fox op zijn beurt heeft een cashcow die wereldwijd aan honderden tv stations wordt verkocht wat gegarandeerd honderden miljoenen dollars per jaar oplevert)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Domme contractonderhandelingen ook altijd, zal uiteindelijk wel loslopen.
http://www.fok.nl/nieuws/466897
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |