Er was die keer dat Homer 3D werd, en bij het eind in de echte wereld terecht kwam. Er waren toen geen acteurs, maar wel figuranten die rondliepen op straat.quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Katy Perry
Was dit trouwens de eerste keer in de historie dat een gast acteur/actrice in levende lijve te zien was in The Simpsons?
Regis Philbin en Kathie Lee Gifford in Treehouse of Horror 9quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Katy Perry
Was dit trouwens de eerste keer in de historie dat een gast acteur/actrice in levende lijve te zien was in The Simpsons?
Ook dat het beste waar die dan opkomt "So... Chicken." isquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
Was wel lachen ja, dat in Homers brein was het leukste
Vooral het ''Doh-doh-DOH''
Was idd weer een leuke aflevering. Die filmpjes waren idd heel leuk en goed gedaan. Precies in de juiste stijl steeds.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een toffe aflevering zeg
Hele gave Itchy & Scratchy, leuke gastrollen en geinige filmpjes bij de Golden Globes & Oscars
Nasty Jay
Ja de kat moet eens een keer winnen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het ook altijd zielig voor de kat
Ik dacht dat dat eindelijk eens ging gebeuren, maar terwijl ik dat dacht, wist ik eigenlijk al dat dat toch niet zou gebeurenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja de kat moet eens een keer winnen!
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat eindelijk eens ging gebeuren, maar terwijl ik dat dacht, wist ik eigenlijk al dat dat toch niet zou gebeuren.
Maar leuke aflevering weer.
Ik heb het ook niet zo op die gastrollen. Af en toe is wel grappig, maar het moet geen overkill worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Mirel het volgende:
Eigenlijk vind ik de gastrollen nooit leuk. Enige leuke was van Spock in Marge and the Monorail. En Itchy & Scratchy moeten ze ook eruit halen.
Heeft ie al een keer gedaan, check Homer goes to College van seizoen 5 maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja de kat moet eens een keer winnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Simpsons House
Everyone remembers the contest several years ago (1997, I think) sponsored by Fox and Pepsi that involved a real house modeled after the one on The Simpsons. I didn’t realize until we moved here that it was just down the street from Vegas in neighboring Henderson.
Barbara Howard, a 63-year-old retired factory worker from Richmond, Ky., won the four-bedroom, 2,200-square-foot house in 1997 after sending in an entry form from a box of Brisk ice tea.
The house is located 712 Red Bark Lane and has since been repainted. While I don’t blame anyone for it (I couldn’t live in it), it’s kind of sad that the whole point of its existence is gone!
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
De couch-gags zijn wel tof de laatste tijd, nu ook weer
Erg leuke dingen weerquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was weer zo'n aflevering waardoor ik weet waarom ik het nog steeds kijk
Bij mij ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef RacerDKB het volgende:
Nu is het ineens jammer dat dit seizoen nog maar 1 aflevering heeft
Trouwens op wikipedia staat:
Chalkboard gag "It's Kristen Schaal, Not Kristen Schall"
The chalkboard gag was written to correct the error from the previous episode "Homer Scissorhands" where guest star Kristen Schaal's surname was spelled incorrectly as "Schall" in the credits.[2]
Maar bij mij stond ''Guinea pigs are not really ''guinea pigs'' '' o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |