oh, Beregdquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef Beregd het volgende:
da's idd wel wat koud nu, zo'n koord-slip
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:14 schreef garriej het volgende:
ik zul je steunen in deze zware tijd.
Wasda?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal, al jaren geen koortslip meer gehad...
De hotkiss...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een beter plaatje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hier een beter plaatje.
[ afbeelding ]
Echt? Wat een topding! Waar kun je hem halen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De hotkiss...
Als je een koortslip aan voelt komen, zet je dat ding op je lip. Dan geeft ie vier seconden een flinke hoeveelheid hitte af, waardoor de structuur van het koortslip-virus vernietigd wordt, of iets dergelijks. Wel even een pijnlijk gevoel, maar het werkt perfect
En had je er lang last van?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Opkloter het volgende:
heb je iemand gerimt, daar kun je herpes van krijge
WAAAAAAAHAAAAAAAAA
[..]
Hier een beter plaatje.
[ afbeelding ]
TPV voor het antwoord!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Echt? Wat een topding! Waar kun je hem halen?
Iedereen heeft hier herpes of wat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Echt? Wat een topding! Waar kun je hem halen?
Nee, niet iedereen. Maar beter op die plek dan op de plek waar jij het hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier herpes of wat?
Daarom kan je beter voor mijn variant gaan. Voor een paar euro te verkrijgen bij de lokale autosloop.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Luco het volgende:
Al doet google wonderen natuurlijk
http://www.herpotherm.net/
Alleen kost zo'n geintje wel 50 euro
je krijgt ze ook gratis bij een auto.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Daarom kan je beter voor mijn variant gaan. Voor een paar euro te verkrijgen bij de lokale autosloop.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je krijgt ze ook gratis bij een auto.
Bezuiniging?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer.
Teminste in mijn nieuwe auto zit er geen gloeiding meer in het is alleen nog een aansluiting voor 12volt apparaten. Nou rook ik niet dus het kan me verder niet boeien.
Het is een Mazda6. Leasebak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bezuiniging?
Vaag, wist ik niet. Wat voor type/model is dat dan psies? geen vaag kantonees merk toch?
Ik heb hem ook nog nooit gebruikt trouwens hoor maar hij hoort er gewoon in vind ik.
Anders is de auto niet compleet!!
[..]
Hier een beter plaatje.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |