Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:44 schreef Penisbaard het volgende:
Met een beetje mazzel heb je straks wel een bredere mondopening
Die is mij al gepasseerd, vorige week was ik dus ziek!quote:
Auw, dat je mondhoeken helemaal openscheuren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:42 schreef Cluijt het volgende:
Koud kut weer!!! ( zo dat is er vast uit )
Dus ik heb net lekker 2 boterhammetjes met ei gemaakt. Bij de laatste hap aangekomen, kreeg ik spontaan drogen mondhoeken, en begonnen ze pijn te doen.
Klacht: Mondhoeken die schraal aanvoelen
Klacht2: Durf me mond niet meer te openen.
Klacht3: Koud kut weer!
I blame the cold!
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef garriej het volgende:
dit is niks vergeleken met Rusland waar ik vorig jaar een noodlanding moest maken met mijn helikopter, ik heb een week in de kou gelopen ;< het eten was moeilijk te vinden heb een lever van een hert gegeten rauwen 1 keer ben ik wezen ijsvissen lekker visje, toen ik thuis kwam was ik wel 2 weken ziek..
Dat was nog niks toen mijn prive jet crashte in antartica. Daar heb ik een jaar geleefd als een beest. Ik heb mijn gehele bemanning uitgemoord en opgevreten. Hun huiden gebruikte ik als jas. Ik heb poolberen verkracht en sybert doodgeslagen met de lul van mijn zwarte co-piloot. Mondhoeken uitgescheurd tot mijn wang. Maar hoor je mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef garriej het volgende:
dit is niks vergeleken met Rusland waar ik vorig jaar een noodlanding moest maken met mijn helikopter, ik heb een week in de kou gelopen ;< het eten was moeilijk te vinden heb een lever van een hert gegeten rauwen 1 keer ben ik wezen ijsvissen lekker visje, toen ik thuis kwam was ik wel 2 weken ziek..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was nog niks toen mijn prive jet crashte in antartica. Daar heb ik een jaar geleefd als een beest. Ik heb mijn gehele bemanning uitgemoord en opgevreten. Hun huiden gebruikte ik als jas. Ik heb poolberen verkracht en sybert doodgeslagen met de lul van mijn zwarte co-piloot. Mondhoeken uitgescheurd tot mijn wang. Maar hoor je mij?
Dat is niks toen ik met m'n prive shuttle crashte op de maan. Ik heb daar 18 maanden geleefd als maanman. Ik heb de hele maanvrouwen populatie uitegemoord en de maanman populatie in de zoutmijnen aan het werk gezekt. De maankinderpopulatie waren mijn sexslaven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was nog niks toen mijn prive jet crashte in antartica. Daar heb ik een jaar geleefd als een beest. Ik heb mijn gehele bemanning uitgemoord en opgevreten. Hun huiden gebruikte ik als jas. Ik heb poolberen verkracht en sybert doodgeslagen met de lul van mijn zwarte co-piloot. Mondhoeken uitgescheurd tot mijn wang. Maar hoor je mij?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vaseline kan je voor alles gebruiken, motor invetten, rukken, je kan je vriendins kut invetten, kan je dagen, zelfs weken neuken, zelfs als ze dood is!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |