Waar vlieg zou je heen vliegen met kerst?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef Marruk het volgende:
Ga godverdomme even lekker staken als ik met zo'n kutvliegtuig van jullie moet ofzo.
Cabinepersoneel. Ze zijn verdomme geen haar beter dan stakende buschauffeurs, kansloze tyfuslui.
Busschauffeurs, stewardessen, conducteurs, het is het risee van maatschappij. Alleen als je echt niks anders kunt worden, als je zelfs te dom bent om accountmanager te worden, dan ga je mensen 'helpen' bij het van A naar B komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef Marruk het volgende:
Ze zijn verdomme geen haar beter dan stakende buschauffeurs, kansloze tyfuslui.
Nieuwjaar, naar londen. Maar even kijken wat er nog te regelen valt, vast wel iets maar het is gewoon vervelend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waar vlieg zou je heen vliegen met kerst?
www.vananaarbeter.nlquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Busschauffeurs, stewardessen, conducteurs, het is het risee van maatschappij. Alleen als je echt niks anders kunt worden, als je zelfs te dom bent om accountmanager te worden, dan ga je mensen 'helpen' bij het van A naar B komen.
tijdje geleden upgrade gehad van economy naar business classquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef Marruk het volgende:
Ga godverdomme even lekker staken als ik met zo'n kutvliegtuig van jullie moet ofzo.
Cabinepersoneel. Ze zijn verdomme geen haar beter dan stakende buschauffeurs, kansloze tyfuslui.
noooo ik ben 2 weken terug met de boot geweest. Storm op zee. En toen was het gewoon mooi weer GEEN AANRADER. Kun je niet met een andere goedkope vliegtuigmaatschapp? Of trein idd ben je in een halfuurtje over.quote:
De "goedkopere" maatschappijen zijn net zo duur als de dure maatschappijen op het moment. Alles zit tsjokvol omdat het zo kort dag is, treinen rijden niet op 1 januari, en de boot is ook geen optie omdat ik geen auto heb.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Lauwra het volgende:
[..]
noooo ik ben 2 weken terug met de boot geweest. Storm op zee. En toen was het gewoon mooi weer GEEN AANRADER. Kun je niet met een andere goedkope vliegtuigmaatschapp? Of trein idd ben je in een halfuurtje over.
nou als het echt ''kankertuig'' was, hadden ze tenminste een goede reden om niet te werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:01 schreef Marruk het volgende:
[..]
De "goedkopere" maatschappijen zijn net zo duur als de dure maatschappijen op het moment. Alles zit tsjokvol omdat het zo kort dag is, treinen rijden niet op 1 januari, en de boot is ook geen optie omdat ik geen auto heb.
Kortom, alles zit vol, rijdt niet, of is 5 keer zo duur geworden. Dat kankertuig moet gewoon dood als die staking doorgaat. Gelukkig zitten ze wel warmpjes thuis met kerst en oud en nieuw. En ook nog mooi een dagje bijkomen op 1 januari omdat ze teveel gezopen hebben. Komt ze wel weer mooi uit.
Waarom bestaat dat cabinepersoneel op korte vluchten eigenlijk? Je krijgt toch geen eten van ze, en het enige wat je kunt zijn veel te dure blikjes drinken of zonnebrillen kopen die niemand wil hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |