abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75688158
Nouja ik kan mijn standpunt vertellen en misschien kom je dan tot een wat betere inzicht TS. Ik ben een gozer van 21 jaar. Werk op de radio, eigen bedrijfje. student, schrijver en levensgenieter. En ik heb geen vriendin. Nog nooit gehad overigens, wel andere dingen uitgespookt met vrouwen. Spoor ik niet. Ik zal het je uitleggen. Vroeger ben ik zwaar gepest om wie ik was. Ik was altijd tegendraads, gewoon als iedereen links liep, liep ik rechts om met mensen te fokken. Het werd niet echt gewardeerd, dus ik was een outcast om het maar hard te zeggen. Nu ben ik afgelopen maand in de Rotterdams Metro verschenen met wat ik doe en willen heel veel vrouwen iets van mij. Ik had op mijn 17e ook een vriendin kunnen krijgen, maar diep van binnen wist ik dat ik dan niet tevreden zou zijn. Ik zou een vriendin hebben die waarschijnlijk net zo'n outcast als ik was. We zouden een toffe tijd hebben, maar ik zou voor altijd een outcast blijven. Ik koos voor de moeilijke weg, niet lullen maar poetsen. Laatst kwam ik een van die populaire chicks uit mijn outcast tijdperk tegen en tot mijn grote verbazing deed ze onwijs chil tegen mij omdat ik in de Metro had gestaan. Raar maar waar en daarom heb ik tot nu toe geen vriendin gehad, ik wilde zelf de keuze hebben om iedereen te krijgen die ik wilde en niet alleen een outcast.

Misschien helpt dit korte verhaaltje je
pi_75688955
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
The world became a word.
pi_75689037
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus een ervaren man, weet bij de 1e keer met jou, direct wat jij lekker of niet lekker vind ?

Knap !
ik ben hetero en wat ik antwoorde op iemand anders. Wat ik bedoel is dat het wel prettig is dat iemand al ervaring heeft en niet telkens om bevestiging moet vragen vanwege de onzekerheid. (<=groentje)
♥ K, N, R en F ♥
pi_75689222
En ik dacht serieus dat ik de enige was die voorbeelden letterlijk nam, niet dus!

Situatie:
31-jarige vrouw date een 33-jarige, ontzettend leuke man. Man blijkt groen als gras te zijn. Nu komen er 2 normen te voorschijn:
Intern - Wil ik wel een onervaren man (in deze leeftijdsfase)
Extern - Hoe leg ik dit uit aan mijn vrienden en familie, wat zullen zij denken.

Dat intrigeert mij, en zeker de externe factor. Want waarom laat je je eigen geluk afhangen van wat je omgeving denkt? En daarbij is een groot leeftijdsverschil een identiek voorbeeld, hetzij een ander voorbeeld.

Ben ik dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan --> Draai m eens op? Vent met zat ervaring? Ben ik nog wel zo speciaal of ben ik een van de velen?
Gaan we ook een norm hangen aan de hoeveelheid ervaring? Als t klikt, klikt t toch, of denk ik dan weer te simpel..
pi_75689862
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Oeeee.... wat een foute gedachten allemaal
1. meer ervaring, minder problemen: negatief. Meer ervaring dus kieskeuriger en wat meer star. Meestal zeker bij mannen, want in een relatie weet hij wat hij wilt, en zal dus eerder geneigd zijn zijn rol als man ten uiting te brengen en dus meer willen sturen. Onbewust. Ondanks dat ie in het begin misschien heel aardig doet en go with the flow is. Kinda... Laat zich niet zomaar van koers brengen, ook niet door een vrouw.
2. kinderlijkheid zit in iemands karakter. Je kan nog zo volwassen zijn, maar je toch kinderlijk gedragen in het normale leven. Als het op de juiste momenten echter maar "volwassen" is. Toch? Of bedoel je wat anders met kinderlijk?
3. afdankertje... afdankertje... in welke bochten moet je je gedachten wringen om dat als een afdankertje te zien, vraag ik me ernstig af. Hij is gewoon niet zo'n mietje geweest als de rest van de mensen die bang zijn om alleen achter te blijven en dus maar te pakken wat ze pakken kunnen, en heeft ondanks dat bepaalde dingen hem dwarszitten toch ruggegraat gehad en is alleen gebleven. Strevend naar zijn perfectie. Is misschien ook een optie. Ik weet dat ik om die reden een aantal jaren alleen ben gebleven bijvoorbeeld.
4. als iedereen in de afgrond springt, spring ik er achteraan Kuddediergedrag dus. Lemmings.
5. MOET er iets met hem mis zijn WANT niemand wilt hem? Of is het omgekeerd? Is er zoveel mis met de vrouw van nu dat hij de gemiddelde meid het gewoon niet waard vindt?
6. ook kan het nog zijn dat er, als je het topic gelezen hebt, er legio andere redenen zijn waarom iemand er nog niet aan toegekomen is. IMHO getuigt dat standpunt wat je hier nu als feit neerzet dus meer van een bepaalde manier van bekrompen denken van jouw kant, dan van het feit dat er iets mis met hem zou zijn. Maar het is een ieder zn goed recht om iets anders te vinden, of course. No disrespect.
7. misschien ben je JUIST wel zo speciaal dat hij nu EINDELIJK iets aan wilt gaan met iemand die WEL dr koppie uit dr AK gehaald heeft.

I don't know... 't is maar een idee, ofzo...
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75689897
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:

Jij weer hier??!! Hup, aan 't werk!
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  woensdag 16 december 2009 @ 15:15:59 #282
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75689982
Je kan het overigens helemaal dood analyseren, maar we zitten wel op fok.
m.a.w. dumpen nu het nog kan emiliana en zoek een echte vent!
Je leeft maar één keer...
pi_75690042
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Jij weer hier??!! Hup, aan 't werk!
+1

Ik zit met griep op mn werk, vanaf morgen vrij, ik heb geeeeen zin meer.. (en ja ik weet dat hoelanger ik niks hoelanger ik hier zit aangezien ik echt eea moet afronden voor mijn weekend kan beginnen ) Ik gaat al weer hoor, merk al wanneer ik niet gewenst ben
pi_75690076
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef cYbErTiM het volgende:

m.a.w. dumpen nu het nog kan emiliana en zoek een echte vent!
Definitie please
Ik had 'een echte vent' en die heb ik goddank gedumpt
pi_75690257
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Definitie please
Ik had 'een echte vent' en die heb ik goddank gedumpt
Zo 1 als uit dat topic over: vrouwen die niet snappen, uit de klaagbaak: domme wijven die niet snappen.

pi_75690363
ik lees laten slaan en met een negroide man door de stad banjeren = tof
do i need to know more? Mag ik alvast afhaken?
Als ik mn werk heb afgerond *kuch* ga ik ff verder lezen
pi_75690587
quote:
Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!

Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door emiliana op 16-12-2009 15:44:27 ]
pi_75691317
quote:
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Als je op hoge leeftijd nog geen ervaring hebt met relaties/seksuele handelingen is er toch iets dat niet helemaal normaal is. Dit kan van alles zijn en hoeft niet altijd negatief te zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:49:58 #289
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75691463
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef emiliana het volgende:

[..]

Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!

Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld, trouwens...
Hmm, het is voor jou nu dus een heel groot iets, hoe zou hij dit voelen? Ik denk dat hij het ook 'vreemd' vind en dat hij ook denkt dat er 'wat mis' is met hem omdat hij nog compleet geen ervaring heeft.
Kan ik me zo voorstellen, ik ken hem niet dus weet ik het niet zeker natuurlijk.

Het lijkt me juist dat hij niet elke vrouw zou 'nemen' omdat hij geen ervaring heeft. Hij is niet sociaal onhandig schrijf je in de OP, misschien is het er gewoon nooit van gekomen en werd het zo'n obstakel dat hij er nooit aan toe is gekomen.

Er zijn geen wetten en regels voor hoe en wanneer je ervaring op doet dus waarom op voorhand denken dat er wat aan scheelt? Mischien heb je gelijk dat het geen stand gaat houden maar dat gebeurt wel vaker toch? (Je hebt eerdere relaties achter de rug tenslotte. ) Als je het niet probeert terwijl je hem wel leuk vind dan ga je je toch op een gegeven moment afvragen van wat nou als....? Wie weet gooi je nu een leuke tijd weg omdat je zo zwaar tilt aan zijn onervarenheid.

Je weet nooit vantevoren hoe een relatie/scharrel gaat lopen, als je het niet daadwerkelijk probeert dan kom je daar nooit achter.
(just my 2 cents)
be nice or go away
pi_75691596
Ik zeg nooit normaal, ik heb het altijd over 'normaal'. Normaal bestaat niet Ik houd niet eens van 'normaal' maar wat dat betreft ben ik ook lekker tegendraads en houd ik van mijn kont tegen de krib te gooien
Ik lees straks wel bij, ga naar huis en kruip lekker onder de wol, uitzieken.
pi_75692102
quote:
Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertjeoverschotje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
pi_75692280
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef emiliana het volgende:

[..]

Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld trouwens...
Nah, in dat geval doe je toch gewoon ff een lolletje en maak je er een ONS van. Zal toch ook niet de eerste keer zijn? Kijken of ie je daarna nog leuk vindt. Zo ja, dan is bovenstaand argument een loos argument. In elk geval een stuk minder steekhoudend. Oder nicht?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:14:41 #293
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75692464
Wat een losgeslagen horden weer.

De Heilige Maagd heeft ook een kind gekregen (en wat voor een!) zonder zich aan dat platvloerse lichamelijke te bezondigen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75692479
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
Hoezo heb jij geen ervaring met relaties en dergelijke op jouw leeftijd, als ik vragen mag?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_75692496
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:18:32 #296
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75692631
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:

[..]

en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
Das nie netjes he

Dan kun je nog beter gewoon een paar onenight stands verzinnen en het allemaal in de doofpot laten
pi_75692682
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:

[..]

Wat je niet kent mis je ook niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_75692748
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef Hexagon het volgende:

Das nie netjes he

Dan kun je nog beter gewoon een paar onenight stands verzinnen en het allemaal in de doofpot laten
onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.

en "gebruiken", tja... mmmmokay, ik denk dat ik soms toch wel eens mannen heb gebruikt om aan bepaalde behoeften te voldoen, en andersom trouwens ook.
pi_75692933
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef emiliana het volgende:

[..]

onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.

en "gebruiken", tja... mmmmokay, ik denk dat ik soms toch wel eens mannen heb gebruikt om aan bepaalde behoeften te voldoen, en andersom trouwens ook.
Zie je, en daar verschillen mannen zoals hij in, van eh... vrouwen... zoals jij. En DAAR reken je hem dan op af? Omdat hij wel manieren heeft?
pi_75693051
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Aarskaboutertje het volgende:

Zie je, en daar verschillen mannen zoals hij in, van eh... vrouwen... zoals jij. En DAAR reken je hem dan op af? Omdat hij wel manieren heeft?
ik heb misschien geen manieren, maar ik heb wel natuurlijke behoeften... ik ga er vanuit dat mannen die ook hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')