ik ben hetero en wat ik antwoorde op iemand anders. Wat ik bedoel is dat het wel prettig is dat iemand al ervaring heeft en niet telkens om bevestiging moet vragen vanwege de onzekerheid. (<=groentje)quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus een ervaren man, weet bij de 1e keer met jou, direct wat jij lekker of niet lekker vind ?
Knap !
Oeeee.... wat een foute gedachten allemaalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Jij weer hier??!! Hup, aan 't werk!quote:
+1quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Jij weer hier??!! Hup, aan 't werk!![]()
Definitie pleasequote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef cYbErTiM het volgende:
m.a.w. dumpen nu het nog kan emiliana en zoek een echte vent!
Zo 1 als uit dat topic over: vrouwen die niet snappen, uit de klaagbaak: domme wijven die niet snappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Definitie please
Ik had 'een echte vent' en die heb ik goddank gedumpt
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Als je op hoge leeftijd nog geen ervaring hebt met relaties/seksuele handelingen is er toch iets dat niet helemaal normaal is. Dit kan van alles zijn en hoeft niet altijd negatief te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Hmm, het is voor jou nu dus een heel groot iets, hoe zou hij dit voelen? Ik denk dat hij het ook 'vreemd' vind en dat hij ook denkt dat er 'wat mis' is met hem omdat hij nog compleet geen ervaring heeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef emiliana het volgende:
[..]
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!
Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld, trouwens...
Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertjeoverschotje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Nah, in dat geval doe je toch gewoon ff een lolletje en maak je er een ONS van. Zal toch ook niet de eerste keer zijn? Kijken of ie je daarna nog leuk vindt. Zo ja, dan is bovenstaand argument een loos argument. In elk geval een stuk minder steekhoudend. Oder nicht?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef emiliana het volgende:
[..]
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!
Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld trouwens...
Hoezo heb jij geen ervaring met relaties en dergelijke op jouw leeftijd, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
Das nie netjes hequote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:
[..]
en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
Wat je niet kent mis je ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:
[..]
en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef Hexagon het volgende:
Das nie netjes he
Dan kun je nog beter gewoon een paar onenight stands verzinnen en het allemaal in de doofpot laten
Zie je, en daar verschillen mannen zoals hij in, van eh... vrouwen... zoals jij. En DAAR reken je hem dan op af? Omdat hij wel manieren heeft?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef emiliana het volgende:
[..]
onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.
en "gebruiken", tja... mmmmokay, ik denk dat ik soms toch wel eens mannen heb gebruikt om aan bepaalde behoeften te voldoen, en andersom trouwens ook.
ik heb misschien geen manieren, maar ik heb wel natuurlijke behoeften... ik ga er vanuit dat mannen die ook hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Zie je, en daar verschillen mannen zoals hij in, van eh... vrouwen... zoals jij. En DAAR reken je hem dan op af? Omdat hij wel manieren heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |