Hmmm ok. Ik heb wel ventilatieroosters in de ramen en een mechanische ventilatie met afzuigroosters door het huis heen, maar wil natuurlijk wel dat ramen open kunnen en dan vooral als je iets gaat koken of bakken. De lucht blijft maar erin hangen en de mechanische ventilatie en roosters werken niet echt daarbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:07 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik hoop met je mee . . .
Het is niet onredelijk om van een verhuurder te verwachten dat het gehuurde pand redelijk te ventileren is. Het pand wat je huurt hoort aan een aantal vereisten te voldoen en anders mag het niet worden verhuurt als woonruimte maar wat de werkelijke wetten en regels zijn op dat gebied zou ik zo niet weten.
Precies, verder zal volgens het toenmalig geldende bouwbesluit de woning (en de ventilatievoorzieningen) aan de wetgeving voldaan hebben. Weinig tot geen kans dus dat dat aangepast wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Je hebt al bij het bezichtigen van de wonig kunnen zien dat de ramen niet open kunnen...
Neem contact op met de huurcommissie (huurcommissie.nl) en ga eens langs op hun spreekuren verspreid door het land.
Een raam kan geen officiële vluchtroute zijn dus dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
Hoe zit het met brandveiligheid en vluchtroutes?
Het pand wat wij verhuren kunnen de ramen wel open,daar zitten ze steeds te zijken dat het tocht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef Zolena het volgende:
[..]
Een raam kan geen officiële vluchtroute zijn dus dat maakt niks uit.
Heb je de huurders tochtstrip aangeboden?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:27 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Het pand wat wij verhuren kunnen de ramen wel open,daar zitten ze steeds te zijken dat het tocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |