Idem. Ik had meer verwacht dat ze nog een expansion zouden maken instead om meteen door te gaan met gta 5. (en dan bedoel ik geen laffe DLC maar een nieuwe GTA in de richting en bedoeling van GTA 3 -> GTA vice city)quote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Interesting info, maar volgens mij verwacht ik eerder een teaser op hun eigen site in oktober.
Vorig jaar december was dat gerucht er al.quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.g4m3.nl/2009/1(...)p-volgende-e3-beurs/
Bij een GTA 5 denk ik namelijk aan een geheel nieuwe engine.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat is nog niet uitgesloten, want volgens mij heeft Rockstar nergens bevestigd of de volgende een "expansion" word of een geheel nieuwe (gta5).
Inderdaad, Rockstar gaat echt niet met screens/trailers komen op de E3. Hoogstens wat ze zullen doen denk ik is officieel bekend maken dat ie komt. GTA wordt meestal aangekondigd wanneer Rockstar dat wilt, site maken, plaatje, hypen, datum geven voor trailer en dan hypen tot de release.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef Gamer_V het volgende:
GTA heeft geen E3 nodig. GTA heeft GTA-week. Meer aandacht als je het los doet en Rockstar weet dat GTA die aandacht sowieso zal krijgen
Ik zie een GTA London revisited ook wel zitten. Swinging London in de 60s, Austin Powers stijl.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
gelukkig dat het niet echt is..
ik wil alleen een GTA als die in Amerika is anders niet
fixedquote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, GTA San Andreas Vice City is nog altijd de beste GTA.
Double fixedquote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, GTA San Andreas 4 is nog altijd de beste GTA.
Tofste personages zaten in VC.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
Kunnen we het op een compromis gooien?
Vice City voor beste muziek en sfeer, San Andreas voor beste gameplay en variatie en IV voor de meest geloofwaardige wereld en tofste personages.
Nou aangezien ik wel veel van dat westcoast gangsta rap sfeertje hou, vind ik San Andreas de beste kwa muziek en sfeer. (al vind ik het iets te soft kwa "gangsta" personage CJ)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
Kunnen we het op een compromis gooien?
Vice City voor beste muziek en sfeer, San Andreas voor beste gameplay en variatie en IV voor de meest geloofwaardige wereld en tofste personages.
Leercurves?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tofste personages zaten in VC.
Gameplay in SAaan de ene kant wel maar die leercurves en vriendinnen was wat mij betreft een flater.
Wel de tofste wereld in SA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |