quote:Op maandag 14 december 2009 23:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Xbox had toch exclusiviteit op de expansions?
En verder nog steeds niks bekend over GTA V op een paar geruchten na.quote:Ja en dat zal ook wel voor altijd blijven denk ik zo.. door die 50 miljoen![]()
Dat dus. Inmiddels zitten de achievements van tLaD al in de pc-versie. Dus die zal sowieso wel komen. Zo'n enorme fout zie ik Rockstar/MS niet maken. Ik neem aan dat the Ballad of Gay Tony over een maand of 9 ook wel op de pc is. En eigenlijk verwacht ik ook wel dat ze naar de ps3 zullen komen aangezien R* er toch enorme winst op zou maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:00 schreef Gamer_V het volgende:
De voorwaarden van die 50 miljoen zijn nooit bekend gemaakt, dus alles wat dat betreft zijn gewoon aannames. Het zou me niks verbazen als het ooit nog op de pc verschijnt (ook Microsoft, GFW Live) en de ps3 blijf ik gewoon op hopen
quote:
Ja. Maar weet je ook voor hoelang?quote:Op maandag 14 december 2009 23:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Xbox had toch exclusiviteit op de expansions?
Lijkt me niet maar goed. Luister (of, leesquote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en dat zal ook wel voor altijd blijven denk ik zo.. door die 50 miljoen
Dat lijkt me ook wel watquote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef -Dries- het volgende:
Vice City HD klonk goed trouwens!
Dan wel een to-taal nieuwe stad graag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel watVice City ademde één en al sfeer en de stad was goed in balans. Zou geweldig zijn als ze die voor deel 5 gebruiken en uitbreiden
Speel dan gewoon Vice City.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel watVice City ademde één en al sfeer en de stad was goed in balans. Zou geweldig zijn als ze die voor deel 5 gebruiken en uitbreiden
Wat het dan wel weer gaaf maakt als je zon super bijzondere auto hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef SameOldGrind het volgende:
vice city had ook altijd superveel snelle wagens op straat, die zijn in IV op 1 hand te tellen
Wil je nou zeggen dat rijden in GTA IV niet goed is?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef RickoKun het volgende:
En beter zorgen ze dat er niet overal zeep op de weg ligt.
Als ik realisme wil speel ik wel GT5
Ik vind t dus echt wel veel realistischer dan eerder, je moet nu namelijk af en toe remmen, dat hoefte voorheen nooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:11 schreef Ben. het volgende:
Wtf is mis met jou.GTAIV is qua rijden 0,0 realistisch...
Als je echt goed wil rijden koop je maar Gran Turismo of zo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:11 schreef Ben. het volgende:
:GTAIV is qua rijden 0,0 realistisch
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind t dus echt wel veel realistischer dan eerder, je moet nu namelijk af en toe remmen, dat hoefte voorheen nooit
het is gulden middenwegquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dat maakte de races wel 10x vetter hoor
Beetje door de bochten heen driften
Ik hoop dat ze dan een gouden middenweg vinden
Vice City is klein en vlak (geen hoogteverschillen). Daardoor doet het erg gedateerd aan. Een levendige Vice City met strand en een lange boulevard vol met lichtjes lijkt me super.quote:
Die film is er al een tijdje he, Scarfacequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef SameOldGrind het volgende:
verhaal in IV was gewoon zoooooo matig. Als dat een film was was het gewoon een flop, terwijl als vc een film zou zijn zou het gewoon een aardige film zijn
Echt opmerking van de week.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef SameOldGrind het volgende:
tuurlijk vc is gedateerd, maar ik hoop dat gta ooit nog de sfeer en het verhaal van vc gaat toppen.
IV ging gewoon helemaal nergens over, running around town als een slaaf, verhaal gaat gewoon helemaal nergens over, gewoon veel te veel random karakters. hou het gewoon simpel
verhaal in IV was gewoon zoooooo matig. Als dat een film was was het gewoon een flop, terwijl als vc een film zou zijn zou het gewoon een aardige film zijn
Ik vind dat ze het moete combineren,,,quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop escht dat ze GTA V ipv 'realistischer' gewoon 'leuker' gaan maken, ik ben dat gedoe met dat realisme in een over the top setting nl behoorlijk zat, gelukkig is er nog saint's row.
Als je een sandbox game speelt verwacht je vrijheid, als die vrijheid betekent dat je alleen maar bepaalde wijken in mag op het moment dat je een zooitje lineaire missies uitgespeeld moet hebbenn, zonder dat die extra speelruimte ook extras biedt aan gameplay, geef me dan maar een game waar alles open is en ik zonder een goede verhaallijn FBI agenten kan afknallen met mijn rocketlauncher, ik durf te wedden dat 80% van de gamers die GTA kopen de game niet uitspeelt, en in dat opzich leent een GTA game in de stijl van SA, osaint's row en in mindere mate crackdown zich daar meer voor, en dan zal ik nog niet eens beginnen over de 'realistische' controls, die zelfs voor de custom gamer die zo nu en dan op je bank rond hangt veel te bestraffend zijn, itt eerder genoemde games.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het moete combineren,,,
want al die shit in Saints Row is voor een dag wel leuk maar daarna kijk ik er niet meer na,
en dat terwijl het verhaal van Saints Row 2 ook helemaal niks voorsteld,
en dat heeft GTA IV wel dus
Straks gaan we nog voetgangers slaan met wijn en stokbroden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
Staan wat dingen in die al bekend waren maar sommige wist ik nog niet,
maar hoop toch niet dat het France is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het moete combineren,,,
Just Cause 2 [#2] and the countdown has started!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef delano.888 het volgende:
De ultieme mix tussen GTA, Saints Row, & Far Cry.
lekker muziekje, eigenlijk het enige wat me boeit, ik heb alle GTA´s met veel plezier gespeeld en het maakt me eigenlijk geen fuck uit waar de volgende speelt, zolang het maar een grote orgie van zinvol geweld, achtervolgingen en explosies isquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
Staan wat dingen in die al bekend waren maar sommige wist ik nog niet,
maar hoop toch niet dat het France is
Half april episodes of liberty city (ps3)quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Morgen Just Cause 2, 21 Mei RDR en ... uh... ergens in september Mafia 2. Oef sandbox liefhebbers worden verwend dit jaar.
De hoop op Mafia 2 had ik al bijna opgegeven, die game is al bijna vaker uitgesteld dan Duke Nuke'm...quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Morgen Just Cause 2, 21 Mei RDR en ... uh... ergens in september Mafia 2. Oef sandbox liefhebbers worden verwend dit jaar.
Idd, GTA San Andreas is nog altijd de beste GTA.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop escht dat ze GTA V ipv 'realistischer' gewoon 'leuker' gaan maken, ik ben dat gedoe met dat realisme in een over the top setting nl behoorlijk zat, gelukkig is er nog saint's row.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |