watquote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef zovty het volgende:
Ik had verwacht dat hij uit de kast zou komen.
Nee Dennis Rodman is de enige homo neger.quote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef zovty het volgende:
Ik had verwacht dat hij uit de kast zou komen.
Dan hadden ze beter achter Oprah aan kunnen gaan. Tot aan de brandslapelquote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Supersoep het volgende:
Wat verwacht je. Michael Jackson is dood, dus moet de media een andere bekende neger lastig gaan vallen.
Als jij in airforce-one kon neuken dan deed je het ook.quote:Op maandag 14 december 2009 23:25 schreef BasEnAad het volgende:
Zou Obama ook buiten de deur neuken?
Een neger die volgens veel mensen oneindig veel charisma heeft.quote:Op maandag 14 december 2009 23:25 schreef BasEnAad het volgende:
Zou Obama ook buiten de deur neuken?
Dat moest hij toch van zijn sponsor managers trainers etc ?quote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef trovey het volgende:
Tja dat krijg je als je je als perfecte schoonzoon presenteert...als dat dan niet zo blijkt te zijn dan val je diep....heel diep
Ik denk dat hij het gewoon op zijn bureau doet met de wulpse Taiwanese stagaire.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een neger die volgens veel mensen oneindig veel charisma heeft.
Wat denk je zelf
Geen idee van wie dat idee kwam....zo goed volgde ik de man nou ook weer niet...maar ach hij is miljardair...dat hij nu even niet golft daar heeft hij financieel geen last van.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat moest hij toch van zijn sponsor managers trainers etc ?
Bij Gilette zeiden ze: scheer je weg.quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef n0ir het volgende:
Weet iemand al hoe het met de deal bij Gilette zit!!!!!!!
Opgezegd. Hij heeft nu een baard.quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef n0ir het volgende:
Weet iemand al hoe het met de deal bij Gilette zit!!!!!!!
Ghi.quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij Gilette zeiden ze: scheer je weg.
Hihi.quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Opgezegd. Hij heeft nu een baard.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Opgezegd. Hij heeft nu een baard.
|
Forum Opties | |
---|---|