keepersquote:Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef Onufriev het volgende:
Dan sta je op zaterdagmiddag op het voetbalveld lekker een balletje te trappen, en dan heb je zo'n anti-voetballende ploeg tegen je die laf op 1-0 is gekomen met tijdrekkende keepers, spelers die na een overtreding de bal nog even moeten wegschieten, spelers die bij elke inworp of vrije trap nog 5 meter erbij moeten sprokkelen, en dan heb ik het nog niet eens over spelers die steeds een overtreding (shirtje trekken of duwen) nodig hebben om je af te stoppen.
Dat is dus al kut, maar het kutste is nog wel dat je dan van die faalhazen scheidsrechters die dan alles toelaten en geen kaart willen trekken. Volgens mij denken die lu na afloop: "Goh, wat heb ik een goede wedstrijd gefloten, ik heb ze allemaal in de hand gehouden want ik heb geen kaart hoeven trekken."
Verwachte reacties:
Voetbal
Mensen die achter een bal aanrennen om hem daarna weg te schoppen![]()
Kijk, de eerste troll is er al.quote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Pixie. het volgende:
Mensen die achter een bal aanrennen om hem daarna weg te schoppen
TS heeft in zn eigen doel geschoten.quote:en dan heb je zo'n anti-voetballende ploeg tegen je die laf op 1-0 is gekomen
bergturkquote:Op maandag 14 december 2009 23:13 schreef BergTurk het volgende:
Hoi, ik ben scheids, motoragent en belastingambtenaar.
Keeper was geblesseerd, en werd gewisseldquote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
keepers![]()
ze stonden met 2 man in het doel
Bij G-voetbal mag dat hequote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
keepers![]()
ze stonden met 2 man in het doel
quote:Op maandag 14 december 2009 23:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Kijk, de eerste troll is er al.
Zeker omdat ie een neger is? jij discrimineerd!quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Gaspedaal het volgende:
Wat jullie nodig hebben is iemand als dit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |