abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75634050
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ok, k zal je vertellen waarom ik mezelf geen geschikt ouder vind.

Ik ben niet verantwoordelijk en veel vrienden zullen mij beschrijven als onbetrouwbaar (niet met roddelen of geheimen doorvertellen of zo, wat dat betreft ben ik zeer betrouwbaar) omdat ik vaak afspraken niet nakom of mensen vaak laat zitten (lange tijd niks van me laten horen enzo). Als ik ergens geen zin in heb dan heb ik echt zoiets van 'Fak it'. En dan kap ik er ook echt mee. Verder heb ik totaal geen structuur in mijn leven, ben echt een chaoot. Ik kan amper voor mezelf zorgen, laat staan voor een kind. Oh, en ik ben ook nog eens agressief en heb totaal geen geduld. Tel dit allemaal bij elkaar op en je hebt een ongeschikte ouder.
Misschien is het een fase in je leven? Ben zelf ook een chaoot, maar als ik het echt wil veranderen, kan het, maar het is nu niet echt nodig.
Ik ben een pure Turk.
pi_75634091
Ik ga met een arme man trouwen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75634093
En op andere weer net even iets minder.

Hm, wie zit daar nu achter?
pi_75634117
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef siddha het volgende:

[..]

Nee want later had ik kansen zat maar heb nooit meer gedaan
niet dat ik geen stommiteiten heb uitgehaald maar niet de zelfde kuil
Omdat je niet dacht 'sterk' genoeg te staan, heb je er niet naar gehandeld. Niets meer niets minder, gwoon een simpele kosten/baten analyse.
Wees nou eens voor een keer in je leven eerlijk tegenover jezelf tenminste, want voor mij hoef je het niet te doen.
pi_75634121
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ok, k zal je vertellen waarom ik mezelf geen geschikt ouder vind.

Ik ben niet verantwoordelijk en veel vrienden zullen mij beschrijven als onbetrouwbaar (niet met roddelen of geheimen doorvertellen of zo, wat dat betreft ben ik zeer betrouwbaar) omdat ik vaak afspraken niet nakom of mensen vaak laat zitten (lange tijd niks van me laten horen enzo). Als ik ergens geen zin in heb dan heb ik echt zoiets van 'Fak it'. En dan kap ik er ook echt mee. Verder heb ik totaal geen structuur in mijn leven, ben echt een chaoot. Ik kan amper voor mezelf zorgen, laat staan voor een kind. Oh, en ik ben ook nog eens agressief en heb totaal geen geduld. Tel dit allemaal bij elkaar op en je hebt een ongeschikte ouder.
Het is biologisch bepaald dat je als je een kind krijgt ook een dosis hormonen erbij krijgt. Die je opeens heel verantwoordelijk en overbezorgd maken. En verder voor jezelf zorgen dat leer je gewoon ooit. En zin krijg je wel vanzelf.

Maar goed ik wil je niet dwingen om een kind te nemen ofzo , maar je bent vast niet ongeschikt. Dat is onzin.
pi_75634144
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Min-e het volgende:

[..]

We zijn allemaal beesten, vrouwen net zo zeer. Maar die hebben gewoon iets meer op het spel staan, dus nemen minder risico's.
Volgens een onderzoek zouden Turkse en Marokkaanse vrouwen net zo vaak vreemdgaan als autochtone vrouwen. Nou weet ik niet zoveel over Marokkanen en vreemdgaan, maar ik ken genoeg verhalen van Turkse vrouwen die neuken met de man van hun beste vriend en zo. Echt vies.
pi_75634165
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Berlusconi staat wel tof op sommige plaatjes heur.

[ afbeelding ]
"If you want me, come and get me "

Ergens is het een held, maar voor de rest kan het echt niet wat ie doet
pi_75634175
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is biologisch bepaald dat je als je een kind krijgt ook een dosis hormonen erbij krijgt. Die je opeens heel verantwoordelijk en overbezorgd maken. En verder voor jezelf zorgen dat leer je gewoon ooit. En zin krijg je wel vanzelf.

Maar goed ik wil je niet dwingen om een kind te nemen ofzo , maar je bent vast niet ongeschikt. Dat is onzin.
Ik snap wat je bedoelt. Maar bij mij is het echt extreem. Misschien dat ik er later anders over denk.. wie weet.
pi_75634176
Min-e heb je 500 days of Summer gezien?

Het gaat over een man die zwaar gelooft in romantiek, monogamie en weet ik veel wat. En de vrouw wat minder. Grappig verhaal.
En de film is ook goed.

http://www.imdb.com/title/tt1022603/

Okey het is geen horror, maar je krijgt niet zomaar een 8,1 op imdb,
pi_75634182
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga met een arme man trouwen.
Voor wie zou je kiezen tussen arme lekkere vent of rijke lelijkere vent?
pi_75634199
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Volgens een onderzoek zouden Turkse en Marokkaanse vrouwen net zo vaak vreemdgaan als autochtone vrouwen. Nou weet ik niet zoveel over Marokkanen en vreemdgaan, maar ik ken genoeg verhalen van Turkse vrouwen die neuken met de man van hun beste vriend en zo. Echt vies.
Pics

Maar hoe oud zijn die dan?
pi_75634200
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Min-e het volgende:

[..]

We zijn allemaal beesten, vrouwen net zo zeer. Maar die hebben gewoon iets meer op het spel staan, dus nemen minder risico's.
Wat ik ontdekt heb is dat vrouwen net zo veel met sex hebben als een man,( als het niet meer is) ik heb in mijn loopban vaak meegemaakt dat kinderen achter kwamen dat hun pappie helemal niet hun pappie was maar dat de vrouw jaren lang vriend heeft gehad en dat blijkt vaker voor te komen dan je denkt
Ik denk dat als het op sex en meerwijverij\mannerij komt mannen net zo erg zijn als de vrouwen
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75634215
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja, zie dit ook in m'n eigen omgeving, dat mensen waarvan ik het totaal niet zou verwachten, veel verantwoordelijkheidsgevoel krijgen. Niveau van opvoeding kan natuurlijk wel verschillen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75634225
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een arm, lief, slim en mooi meisje
pi_75634260
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:

Het gaat over een man die zwaar gelooft in romantiek, monogamie en weet ik veel wat. En de vrouw wat minder. Grappig verhaal.
En de film is ook goed.

Nee, niet gezien, maar lijkt me een leuk sprookje.
pi_75634265
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:

En de film is ook goed.

Oja, die moet ik nog downloaden!

Een paar films uit de Top 250 zijn wel echt kut hoor
pi_75634268
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voorbeelden zijn te vaag. Wat is arm? Wat is rijk? Wat is lelijk? Wat is lekker? Gevoel, klik en karakter tellen ook mee.
Ik ben een pure Turk.
pi_75634270
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Pics

Maar hoe oud zijn die dan?
Gewoon vrouwen van middelbare leeftijd die zelf een gezin enzo hebben. Turkse vrouwen die vreemdgaan zijn echt niet zeldzaam en volgens mij kent iedereen er wel een. Ik iig wel.

Oh trouwens, die eigenaresse van die kindercreche die laatst is doodgestoken bleek ook vreemd te gaan. En dat terwijl ze eruit ziet als een vrome moslima (hoofddoek enzo).
pi_75634273
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Min-e het volgende:

[..]

Omdat je niet dacht 'sterk' genoeg te staan, heb je er niet naar gehandeld. Niets meer niets minder, gwoon een simpele kosten/baten analyse.
Wees nou eens voor een keer in je leven eerlijk tegenover jezelf tenminste, want voor mij hoef je het niet te doen.
Gij sofist je hebt me dus al doo,r puur door mijn sekse
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75634333
Zij dus:

pi_75634345
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Gewoon vrouwen van middelbare leeftijd die zelf een gezin enzo hebben. Turkse vrouwen die vreemdgaan zijn echt niet zeldzaam en volgens mij kent iedereen er wel een. Ik iig wel.

Oh trouwens, die eigenaresse van die kindercreche die laatst is doodgestoken bleek ook vreemd te gaan. En dat terwijl ze eruit ziet als een vrome moslima (hoofddoek enzo).
Familie van me werd gebeld, zelfde achternaam enzo. Die vrouw ofzo had volgens mij nog in Zaanstad gewoond. M'n nicht kent d'r, maar herkende d'r eerst niet, omdat ze eerst volgensn mij geen hoofddoek had.
Ik ben een pure Turk.
pi_75634352
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb geen onderzoek nodig om dat te geloven. Mensen zijn zo hypocriet.
pi_75634387
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:13 schreef Min-e het volgende:

[..]

Nee, niet gezien, maar lijkt me een leuk sprookje.
Het is juist geen sprookje.

Kijk hem maar een keer.

Ik vind overigens dat je een te harde scheidingslijn zet tussen mannen en vrouwen. Je hebt ook mannelijke (hetero) vrouwen en wat vrouwelijkere (hetero) mannen.
Dus het is allemaal heel verschillend per persoon.
pi_75634400
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hmm... Weet je ook redenen of zijn ze te vroeg getrouwd en vinden ze het wereldse leven o zo mooi en verleidelijk?

Ja, ik hoorde het... Elk huisje heeft z'n kruisje, je weet nooit wat er achter de deur gebeurd
pi_75634407
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is juist geen sprookje.

Kijk hem maar een keer.

Ik vind overigens dat je een te harde scheidingslijn zet tussen mannen en vrouwen. Je hebt ook mannelijke (hetero) vrouwen en wat vrouwelijkere (hetero) mannen.
Dus het is allemaal heel verschillend per persoon.
Jij bent romantisch
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')