Valt op he? Teveel spijbelen is niet goed.quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Luiaard en je wilt me dan ook zeker vertellen dat je Nationalisme cursus NIET gedaan hebt![]()
![]()

Ik wil het niet, maar je bent sociaal wel erg sterk als je zo'n huwelijk kan laten werken bedoel ikquote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan toch niet begrijpen waarom je het zou willen, maa rgoed.

Bij de ortodoxe moslims mag je aan meerwijverijquote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan toch niet begrijpen waarom je het zou willen, maa rgoed.

Ik snap echt niet wat mensen daar zo leuk aan vinden klinken? De ene vrouw gebruiken voor het huishouden en de andere voor de liefde en kinderen? Of twee vrouwen tegelijk bezwangeren?quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, twee vrouwen het klinkt wel leuk...
Maar alleen niet zo romantisch en intiem.
Nee. doe maar niet.

Nee, ik zou eerlijk gezgd wel jaloers zijn en als ik twee mannen zou hebben, zou ik nie thetzelfde voor beide mannen kunnen voelen, liever 1 man.quote:

Geen Nationalist, Niet behaard en veel spijbelenquote:Op maandag 14 december 2009 22:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Valt op he? Teveel spijbelen is niet goed.

Ja, ik ook.. Zou niet met een man kunnen leven die zoiets zou willen, zelfs als hij zoiets voorstelt, maar het niet doet als ik het niet wil, zou ik er de rest van m'n leven aan moeten denken en gekwetst zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen? Echt nooit dat ik een man zou willen die nog een vrouw heeft, echt never never never. Ik ga wel alleen door het leven, maar NEVER NOOIT dat ik zoiets zou accepteren. Vind het zelfs vies.

Dat is niet waar.quote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Rookert het volgende:
Polygamie werkt alleen als je niet getrouwd bent en de vrouwen het niet van elkaar weten

Zal het je nu maar meteen vertellen, maar alle mannen en ik herhaal alle mannen willen meerdere vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen daar zo leuk aan vinden klinken? De ene vrouw gebruiken voor het huishouden en de andere voor de liefde en kinderen? Of twee vrouwen tegelijk bezwangeren?

Ok.quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen? Echt nooit dat ik een man zou willen die nog een vrouw heeft, echt never never never. Ik ga wel alleen door het leven, maar NEVER NOOIT dat ik zoiets zou accepteren. Vind het zelfs vies.

Dat wilde ik dus niet weten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zal het je nu maar meteen vertellen, maar alle mannen en ik herhaal alle mannen willen meerdere vrouwen.
Maar niet alle mannen zijn daartoe in staat. Niet allemaal kunnen zich dat veroorloven, hun machtssituatie laat dat niet altijd toe.

Wel de lusten, niet de lastenquote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zal het je nu maar meteen vertellen, maar alle mannen en ik herhaal alle mannen willen meerdere vrouwen.
Maar niet alle mannen zijn daartoe in staat. Niet allemaal kunnen zich dat veroorloven, hun machtssituatie laat dat niet altijd toe.

Het werkt prima..quote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom niet? Deze situatie kan niet lang duren, maar zolang ie duurt werkt ie

Klopt. Ik ben iemand die zich snel verveelt, ik kan me nu al niet voorstellen dat ik mijn hele leven lang met een man moet leven, het liefst zou ik zelf ook 2 mannen erop nahouden, voor de afwisseling.quote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]

Huh, wat bedoeeeel je?quote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het beste van beide werelden, de een kan goed koken en oppassen en is wel dingesbaar.
De ander kan goed schoonmaken, strijken en is wel dingesbaar.

Nou niet altijd hoor, ik voel het nog op mn wangen toen ik ontdekt werd dat ik drie vriendinnen had, ze hadden elkaar in een discotheek ontmoet en ik met mn stomme kop was er ook nog bij, kreeg ik drie hele harde tikken en mn vrienden maar lachen, soms word ik schreeuwend wakker als ik er aan herinnerquote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Rookert het volgende:
Polygamie werkt alleen als je niet getrouwd bent en de vrouwen het niet van elkaar weten

Kan me hier ook niets bij voorstellen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben iemand die zich snel verveelt, ik kan me nu al niet voorstellen dat ik mijn hele leven lang met een man moet leven, het liefst zou ik zelf ook 2 mannen erop nahouden, voor de afwisseling.Maar die gedachte vind ik toch ook vies, en zou het never nooit in praktijk brengen.

Abi, had ik niet verwacht van jou.quote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Nou niet altijd hoor, ik voel het nog op mn wangen toen ik ontdekt werd dat ik drie vriendinnen had, ze hadden elkaar in een discotheek ontmoet en ik met mn stomme kop was er ook nog bij, kreeg ik drie hele harde tikken en mn vrienden maar lachen, soms word ik schreeuwend wakker als ik er aan herinner![]()
Maar ik was 19 en nog zoekende

Ben ik niet mee eensquote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]

Voor de afwisselingquote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben iemand die zich snel verveelt, ik kan me nu al niet voorstellen dat ik mijn hele leven lang met een man moet leven, het liefst zou ik zelf ook 2 mannen erop nahouden, voor de afwisseling.Maar die gedachte vind ik toch ook vies, en zou het never nooit in praktijk brengen.

Gadverdamme, ik had je eerst zelf geklapt en daarna nog wat mensen op je afgestuurd. Gadverdamme.quote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Nou niet altijd hoor, ik voel het nog op mn wangen toen ik ontdekt werd dat ik drie vriendinnen had, ze hadden elkaar in een discotheek ontmoet en ik met mn stomme kop was er ook nog bij, kreeg ik drie hele harde tikken en mn vrienden maar lachen, soms word ik schreeuwend wakker als ik er aan herinner![]()

Hehehe.quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Voor de afwisselingHeerlijke opmerking.

Gastquote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
[..]

Lang geleden en ik dacht dat het stoerquote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Abi, had ik niet verwacht van jou.

quote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]

Ik schaamde me toen wel, iedereen heeft jaren over gepraat en uit gelachenquote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gast![]()
Stiekem vindt elke man je een held

Hmmkeey.quote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Lang geleden en ik dacht dat het stoerwas maar ben daarna wel altijd netjes gebleven

Echt, ik niet, want ja het lijkt spannend maar vergeet niet dat die man heel wat mondeling te verduren krijgt en je moet ook constant liegen. Het is geen pretje en ik zou het niet eens willenquote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dan hou je of jezelf voor de gek of je liegt.

Zou ik ook hebben gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik schaamde me toen wel, iedereen heeft jaren over gepraat en uit gelachen

Ik ben het er niet mee eens, ik houd mezelf niet voor de gek en ik lieg niet. Of geldt het niet voor meisjes/vrouwen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dan hou je of jezelf voor de gek of je liegt.

Ik wil geen kinderen en ook niet trouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bestaat wel een kans dat ik helemaal niet zou trouwen. Vind dat kinderen het huwelijk eigenlijk wel verbeteren, het zorgt er ook voor dat je iets hebt om samen voor te werken. keerzijde van de medaille; vind het wel heel wat om kinderen op de wereld te zetten, kijk hoe verneukt de wereld is.

Niet.quote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]

Wat ben je kinderachtig dat je het nou zo moet zeggenquote:

quote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik had je eerst zelf geklapt en daarna nog wat mensen op je afgestuurd. Gadverdamme.

Jij praat altijd over iets vertellen op een feest. Feestbeest. Feestvarken.quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan![]()
Alsof je het zelf niet stiekem een mooie sterk verhaal vindt om te vertellen op een feest

Meer voor mannen in ieder geval.quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, ik houd mezelf niet voor de gek en ik lieg niet. Of geldt het niet voor meisjes/vrouwen?

Wil wel graag k inderen, maar vind het een groot risico.quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en ook niet trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |