Moet je je kamer niet opruimen? Je huiswerk doen?quote:
Ik zit op station te wachten omdat de trein iemand heeft overgeredenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je je kamer niet opruimen? Je huiswerk doen?
Dat was vorige week tussen Meppel en Zwolle ookal het gevalquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zit op station te wachten omdat de trein iemand heeft overgereden
En dat zo vlak voor kerstquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was vorige week tussen Meppel en Zwolle ookal het geval
Nou dan heb je toch een goede reden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
30 is wel kut als je op tijd op school moet zijn
"Dan neem je toch een trein eerder, je weet toch dat er vertraging kan zijn. Blablablabla..."quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nou dan heb je toch een goede reden.
Zijn ze echt zo zielig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Dan neem je toch een trein eerder, je weet toch dat er vertraging kan zijn. Blablablabla..."![]()
Ik neem ook nooit een trein eerder, ze hebben gewoon pech!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo zielig?![]()
Alsof je van te voren kan weten of er iemand voor de trein gaat springen?
Of je moet 4chan de hele dag in de gaten houden
Ik hoorde net dat de nabestaanden van de springer voor de schade op moeten draaien(die NS heeft opgelopen)quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit een trein eerder, ze hebben gewoon pech!
Naja dat was gisterenavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom is dit zo'n stormlooptopique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |